Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business Of Fashion

Μια δωδεκαώροφη ολογραφία για τον οίκο Louis Vuitton

Ψηλά, πάνω από την 5η Λεωφόρο στη Νέα Υόρκη, βρίσκεται εδώ και λίγες μέρες μια δωδεκαώροφη ολογραφία που παραπέμπει στην ανδρική κολεξιόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019 την οποία σχεδίασε ο Virgil Abloh για τον οίκο Louis Vuitton.

Πηγή έμπνευσης της κολεξιόν είναι το κλασικό μιούζικαλ του 1939 «Ο Μάγος του Οζ».

Για να εορτάσει το λανσάρισμα της κολεξιόν, ο Abloh σχεδίασε βιτρίνες με σύννεφα στους ουρανούς και χαλιά λουλουδιών. Και δημιούργησε, στη γωνία του καταστήματος Louis Vuitton της Νέας Υόρκης, μια οφθαλμαπάτη ενός γιγαντιαίου μανεκέν, ύψους 12 ορόφων.

Ο Αμερικανός σχεδιαστής, DJ και μουσικός παραγωγός, εκτός του ότι από τον περασμένο Μάρτιο έχει αναλάβει καλλιτεχνικός διευθυντής των ανδρικών κολεξιόν του γαλλικού οίκου, είναι και ο διευθύνων σύμβουλος του με έδρα το Μιλάνο οίκου μόδας Off-White, τον οποίο ίδρυσε πριν έξι χρόνια. Με υπερηφάνεια μοιράστηκε, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το καινούργιο δημιούργημά του, αν και δεν είναι η πρώτη φορά που έχει ακολουθήσει αυτό το αισθητικό μονοπάτι: μια παρόμοια φιγούρα, κουλουριασμένη, κοσμεί δύο ορόφους του σιδηροδρομικού σταθμού Χαρατζούκου, στο Τόκιο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Η Tokio (La casa de Papel) είναι το νέο πρόσωπο της καινούργιας συλλογής κοσμημάτων της Bvlgari

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Nike: Δημιούργησε τα πρώτα «έξυπνα» αθλητικά παπούτσια που «δένονται» μόνα τους

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Η Dita Von Teese θα εμφανιστεί στην παράσταση «Fashion Freak Show» του Jean Paul Gaultier