Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business Of Fashion

Η νέα πρέσβειρα της Pantene είναι μία βασίλισσα του Instagram ενός έτους

Διάσημη για περισσότερο από το ήμισυ της ζωής της, η Baby Chanco, βρέφος ηλικίας ενός έτους από την Ιαπωνία, με τα μαλλιά της οποίας ήταν πέρσι “ερωτευμένο” το διαδίκτυο, βρέθηκε και πάλι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Η Baby Chanco – και οι αξιοζήλευτες σκούρες καστανές κοτσίδες της – είναι τώρα το νέο πρόσωπο της Pantene.

Χάρη στα γονίδια της μητέρας της Mami Kano και στο iPhone, η Chanco έχει ωθήσει τη φήμη της από τη δεύτερη κατηγορία των επιτυχημένων στο Instagram σε εκείνη των πρωταθλητών που κατευθύνουν τις πωλήσεις ενός παγκόσμιου εμπορικού σήματος.

Η Chanco κέρδισε αυτή τη μοναδική ευκαιρία για μωρό όταν στο περιοδικό People γράφτηκε ότι άξιζε τη δική της διαφήμιση Pantene πέρυσι, σύμφωνα με το The Cut. Η εταιρεία προϊόντων φροντίδας μαλλιών Pantene συμφώνησε και, όπως φαίνεται, ξύπνησε το μωρό από τον ύπνο για τη φωτογράφηση για τη διαφημιστική καμπάνια. Η Yoshiaki Okura, αναπληρώτρια brand manager της P & G Japan Hair Care, δήλωσε στο People: «Πήγαμε κατευθείαν στη μητέρα της επειδή η προσωπικότητα και ο ιδιαίτερος χαρακτήρας της Chanco ταιριάζουν με την εικόνα που έχουμε για τις γυναίκες που θέλουμε να υποστηρίξουμε».

Η Baby Chanco, η οποία έχει πάνω από 320.000 ακόλουθους στο Instagram φωτογραφήθηκε με την παρουσιάστρια της τηλεόρασης, Sato Kando για τη διαφημιστική καμπάνια με σύνθημα #HairWeGo.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Chiara Ferragni: Γιορτάζει τα δέκα χρόνια της στη μόδα με ένα ντοκιμαντέρ για τη ζωή της

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μαρία Μενούνος: Με φόρεμα Celia Kritharioti στις Χρυσές Σφαίρες

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Έρχεται το πρώτο Vegan Fashion Week στο Los Angeles