Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business Of Fashion

Gucci: Τα φετινά Χριστούγεννα του οίκου έχουν μία δόση… παραλίας και ήλιου

Ο οίκος μόδας Gucci ήρθε να δώσει μια πρωτότυπη εκδοχή στα Χριστούγεννα και στις διακοπές που όλοι αυτή την περίοδο ονειρεύονται με την νέα του καμπάνια για την εορταστική περίοδο.

Ο εμβληματικός οίκος μόδας αναλαμβάνει να εγκαινιάσει την χριστουγεννιάτικη περίοδο με έναν αρκετά ιδιαίτερο τρόπο, καθώς έχει τοποθετήσει τους πρωταγωνιστές της καμπάνιας του σε ένα κρουαζιερόπλοιο που οδεύει σε ηλιόλουστους προορισμούς. Ουσιαστικά, η καμπάνια, υπό τον φακό του  σκηνοθέτη Harmony Korine, απεικονίζει «Jetsetters» στις Χριστουγεννιάτικες διακοπές τους σε ηλιόλουστα μέρη φορώντας τα τελευταία γιορτινά σχέδια του ιταλικού οίκου.

Από αυτό το ιδιαίτερο ταξίδι όμως δεν θα μπορούσε να λείπει ο Άγιος Βασίλης, ο οποίος είναι και ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας. Η συλλογή περιλαμβάνει τα αγαπημένα από τους λάτρεις της μόδας, statement γυαλιά ηλίου του οίκου Gucci, πολύχρωμα πουκάμισα, έντονα μοτίβα, πολυτελή υφάσματα σε ιδιαίτερα μοτίβα, τα οποία ανήκουν στην συλλογή Cruise 2020 του οίκου.

Η καμπάνια του οίκου Gucci ολοκληρώνεται μέσω της πλατφόρμας virtual reality στην εφαρμογή του οίκου. Έτσι, οι χρήστες θα μπορούν να ταξιδέψουν σε ένα εικονικό εξωτικό νησί, να δοκιμάσουν διάφορα φίλτρα προσώπου, ολογράμματα και αυτοκόλλητα στο Instagram, στο iMessage και στο Giphy.