Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
AUTO

Ένα ποτήρι νερό συμβάλλει στην οδική ασφάλεια!

Οι έρευνες στη σύγχρονη εποχή μας βοηθούν στο έπακρο να αντιμετωπίσουμε πολύ σημαντικά κοινωνικά ζητήματα όπως είναι για παράδειγμα η οδική ασφάλεια. Η τελευταία είναι απαραίτητη στη χώρα μας μιας και η μάστιγα των τροχαίων ατυχημάτων μας φιγουράρει διαχρονικά στην πρώτη θέση μεταξύ των Ευρωπαϊκών χωρών. Στο πλαίσιο αυτό, μια νέα μελέτη του 2015 που χρηματοδοτήθηκε από το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Ενυδάτωσης και πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο Loughborough στο Ηνωμένο Βασίλειο, είδε το φως της δημοσιότητας και αποκάλυψε ότι:

Επιπλέον, περίπου τα δύο τρίτα των οδηγών δεν μπορούν να αναγνωρίσουν τα συμπτώματα αφυδάτωσης, όπως κόπωση, ζάλη, πονοκέφαλο, ξηροστομία και βραδύτερους χρόνους αντίδρασης.

Όλα τα παραπάνω  μπορούν να αντιμετωπιστούν με την πολύ απλή πράξη της κατανάλωσης περισσότερου νερού. Μια μελέτη του 2013 από δύο πανεπιστήμια, αποκάλυψε ότι οι άνθρωποι που κατανάλωναν σχεδόν μισό λίτρο νερό πριν από την εκτέλεση πνευματικών εργασιών , είχαν χρόνους αντίδρασης που ήταν 14% ταχύτεροι από εκείνους που δεν έπιναν υγρά.

Στο πλαίσιο αυτό, η Nissan παρουσίασε μια καινοτόμο λύση. Με έναν στους έξι ανθρώπους που αθλούνται να διαθέτουν φορητές συσκευές αθλητικής τεχνολογίας, η Nissan εμπνεύστηκε από την βιομηχανία υγείας και ευεξίας και δημιούργησε “έξυπνα” υλικά για μια πιθανή μελλοντική χρήση στα αυτοκίνητα.

Σε συνδυασμό με την ολλανδικό οίκο σχεδιασμού  Droog, μια κορυφαίας  τεχνολογίας συσκευή  ανίχνευσης ιδρώτα που ονομάζεται SOAK,  έχει ενσωματωθεί σε ένα Nissan JUKE. Η εφαρμογή έχει γίνει στο τιμόνι και τα μπροστινά καθίσματα του JUKE,  όπου με ένα απλό αλλά αποτελεσματικό σύστημα “συναγερμού”  μπορεί να  προειδοποιήσει τους οδηγούς  για το ότι πρέπει να πίνουν περισσότερο νερό.

Το SOAK λειτουργεί με πολύ απλό τρόπο, αλλάζοντας το χρώμα όταν έρχεται σε επαφή με τον ιδρώτα, όπως  για παράδειγμα, στα χέρια ή στα ρούχα ενός ατόμου μετά από άσκηση. Όταν “αντιληφθεί” αφυδάτωση, η επιφάνεια του SOAK γίνεται κίτρινη. Όταν η ενυδάτωση έρθει σε κανονικά επίπεδα, τότε η επιφάνεια γίνεται μπλε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιατί κέρδισε ο Βερστάπεν στην F1;

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το (ηλεκτρικό) αύριο της Honda…

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Jaguar E-Pace: Η ώρα των ισχυρών