Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
AUTO

Nέα Mercedes-Benz GLC!

Nέα Mercedes-Benz GLC!

Διατίθεται σε υβριδικές ή επαναφορτιζόμενες εκδόσεις, κινείται άνετα εντός και εκτός δρόμου – και εντυπωσιάζει με τη σχεδίασή της.

Η νέα Mercedes-Benz GLC είναι αμέσως αναγνωρίσιμη ως μέλος της οικογένειας Mercedes-Benz SUV.

Ο βασικός εξοπλισμός φέρει εντυπωσιακά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά αναδεικνύοντας τις μοναδικές αναλογίες του οχήματος. Ένα από τα καθοριστικά σχεδιαστικά στοιχεία της GLC είναι το επανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα, με προβολείς που ενσωματώνονται απευθείας στη μάσκα ψυγείου, για να τονίζουν το πλάτος του οχήματος, και τη νέα μάσκα ψυγείου η οποία διαθέτει πλέον πλαίσιο χρωμίου και μία σπορτίφ γρίλια σε ματ γκρι χρώμα με διακοσμητικά στοιχεία χρωμίου.

Η AMG Line περιλαμβάνει τη μάσκα ψυγείου με μοτίβο Mercedes-Benz.

Η σχεδίαση του αμαξώματος χαρακτηρίζεται από εκτενείς, εντυπωσιακές επιφάνειες που εμπλουτίζονται με όμορφα διαμορφωμένες ακμές στις πλευρές. Έτσι, τονίζονται οι θόλοι των τροχών και επιτυγχάνεται μια ισορροπία μεταξύ κομψότητας και εκτός δρόμου επιδόσεων.

Οι επενδύσεις των θόλων τροχών στο χρώμα του οχήματος διατίθενται για πρώτη φορά από τη γραμμή εξοπλισμού AMG και επάνω, για να τονίζουν το σπορ χαρακτήρα της AMG Line, προαιρετικά σε συνδυασμό με μεικτά ελαστικά.

Επίσης προαιρετικά, διατίθενται τα σκαλοπάτια επιβίβασης EASY-ENTRY και, από τη γραμμή εξοπλισμού AMG και επάνω, το πακέτο Night.

Άλλα χαρακτηριστικά που συντελούν στη σπορ, επιβλητική εμφάνιση είναι το φαρδύ μετατρόχιο και οι επίπεδες ζάντες 18 έως 20 ιντσών.

Αρκετοί από τους εργοστασιακά διαθέσιμους τροχούς διαθέτουν μοντέρνα σχεδίαση με πολύ γυαλιστερό φινίρισμα και δίχρωμες επιφάνειες, ενώ είναι και αεροδυναμικά βελτιστοποιημένοι.

Τα νέα πίσω φώτα δύο τμημάτων έχουν εσωτερικό με τρισδιάστατη σχεδίαση και τονίζουν το πλάτος του πίσω τμήματος, όπου υπάρχει και μια τεχνική προστασία κάτω μέρους με εμφάνιση χρωμίου, στην οποία ενσωματώνονται οι επίσης χρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης.

Το ταμπλό οργάνων είναι σαφώς διαρθρωμένο. Το επάνω τμήμα μοιάζει με φτερό και διαθέτει νέα, επίπεδα στρογγυλά στόμια αεραγωγών που θυμίζουν τα αεροδυναμικά καλύμματα κινητήρα αεροσκάφους, ενώ το κάτω τμήμα εκτείνεται με τον πλούσιο διάκοσμό του αρμονικά μέχρι την κεντρική κονσόλα.

Η υψηλής ανάλυσης οθόνη LCD 12,3 ιντσών (31,2 cm) στη θέση του οδηγού μοιάζει να αιωρείται ελεύθερα μπροστά από το ταμπλό σε σχήμα φτερού. Η κεντρική οθόνη 11,9 ιντσών (30,2 cm) ορθώνεται αρμονικά από την κεντρική κονσόλα, χωρίς καθόλου ενώσεις, και μοιάζει επίσης να αιωρείται πάνω από τον διάκοσμο του ταμπλό.

Όπως το ταμπλό οργάνων, έτσι και η οθόνη είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό.

Τα δύο άκρα του ταμπλό οργάνων πλαισιώνονται από τη μοντέρνα, εξαιρετικά λιτή σχεδίαση των επενδύσεων των θυρών. Αντανακλώντας τη σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας, το μπροστινό της τμήμα αποκτά τη μορφή ενός μεταλλικού στοιχείου προηγμένης τεχνολογίας.

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως χειρολαβή και περικλείει τα χειριστήρια των ηλεκτρικών παραθύρων. Ένα άλλο κύριο χαρακτηριστικό είναι η μονάδα χειρισμού με τα ενσωματωμένα χειριστήρια ρύθμισης για τα καθίσματα και τη λαβή ανοίγματος πόρτας.

Η πρωτοποριακή σχεδίαση των καθισμάτων της νέας GLC παίζει με τις επίπεδες και καμπύλες επιφάνειες, χαρίζοντας οπτική ελαφρότητα. Τα προσκέφαλα και η καλυμμένη σύνδεσή τους με την πλάτη του καθίσματος έχουν επανασχεδιαστεί.

Η νέα GLC διατίθεται με δερμάτινο ταμπλό οργάνων και ακμές παραθύρων σε εμφάνιση δέρματος νάπα (προαιρετικά, βασικός εξοπλισμός στη γραμμή AMG).

Ορισμένα διακοσμητικά στοιχεία διαθέτουν καινοτόμες επιφάνειες όπως, μεταξύ άλλων, οι νέες επενδύσεις ξύλου με ανοικτούς πόρους σε καφέ αποχρώσεις, καθώς και μια επένδυση μαύρου ξύλου με ανοικτούς πόρους που ενσωματώνει ένα λεπτό ένθετο αλουμινίου κατά μήκος του ταμπλό.

Οι βασικές διαστάσεις της νέας GLC δίνουν έμφαση στην ακόμα πιο δυναμική και επιβλητική εμφάνιση του SUV. Με μήκος 4.716 mm, είναι 60 mm μακρύτερη και 4 mm χαμηλότερη από το προηγούμενο μοντέλο. Τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατά 6 mm μπροστά (τώρα: 1627 mm) και 23 mm πίσω (τώρα: 1640 mm).

Το μεγαλύτερο μήκος του οχήματος λειτουργεί προς όφελος του μεταξονίου καθώς και των μπροστινών και πίσω προβόλων.

Το πλάτος οχήματος του οχήματος έχει διατηρηθεί στα 1.890 mm. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών επωφελείται από τον μακρύτερο πίσω πρόβολο και αυξάνεται σημαντικά στα 620 λίτρα (+70 λίτρα σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο), γεγονός που γίνεται ιδιαίτερα αισθητό στην καθημερινότητα, στις οικογενειακές διακοπές ή τις περιστασιακές μεταφορικές ανάγκες.

Βασικές διαστάσεις:

GLC X 254 Προηγούμενο μοντέλο Διαφορά
Εξωτερικές διαστάσεις (mm)
Μήκος 4.716 4.656 +60
Πλάτος 1.890 1.890 0
Πλάτος με εξωτερικούς καθρέφτες 2.075 2.096 -21
Ύψος 1.640 1.644 -4
Μεταξόνιο 2.888 2.873 +15
Μετατρόχιο, εμπρός 1.627 1.621 +6
Μετατρόχιο, πίσω 1.640 1.617 +23
Εσωτερικές διαστάσεις (mm)
Μέγ. εσωτερικό ύψος, θέση οδηγού 1.048 1.064 -16
Εσωτερικό ύψος, πίσω 1.007 1.006 +1
Χώρος ποδιών, μπροστά 1.036 1.037 -1
Χώρος ποδιών, πίσω 950 948 +2
Πλάτος στο ύψος των αγκώνων, μπροστά 1.499 1.499 0
Πλάτος στο ύψος των αγκώνων, πίσω 1.480 1.474 +6
Πλάτος στο ύψος των ώμων, μπροστά 1.456 1.455 +1
Πλάτος στο ύψος των ώμων, πίσω 1.438 1.436 +2
Χωρητικότητα χώρου αποσκευών σύμφωνα με VDA (l) 620 550 +70

 

Η νέα GLC διατίθεται μόνον ως υβριδικό όχημα, είτε ως plug-in υβριδικό μοντέλο είτε ως ήπιο υβριδικό με τεχνολογία 48 volt και ενσωματωμένη μίζα-δυναμό (ISG).

Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει αποκλειστικά τετρακύλινδρους κινητήρες από την τρέχουσα οικογένεια αρθρωτών κινητήρων (FAME) της Mercedes-Benz.

Η GLC φέρει το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης τέταρτης γενιάς. Αξιοποιώντας τους ίδιους βασικούς κινητήρες, ο εξηλεκτρισμός έχει κάνει άλλο ένα μεγάλο βήμα.

Με ηλεκτρική ισχύ πλέον 100 kW, ροπή στρέψης 440 Nm και συνολική ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων (WLTP), οι καθημερινές διαδρομές μπορούν ουσιαστικά να γίνονται εξ ολοκλήρου ηλεκτρικά. Η μπαταρία υψηλής τάσης έχει αναπτυχθεί εσωτερικά από τη Mercedes-Benz και έχει συνολική χωρητικότητα 31,2 kWh.

Ακόμη και αν έχει αδειάσει εντελώς η μπαταρία, μπορεί να επαναφορτιστεί πλήρως σε περίπου 30 λεπτά σε φορτιστή συνεχούς ρεύματος 60 kW. Για τη φόρτιση με τριφασικό ρεύμα σε wallbox συνδεδεμένο με το οικιακό δίκτυο εναλλασσόμενου ρεύματος διατίθεται ένας τυποποιημένος φορτιστής 11 kW.

Η γκάμα των ήπιων υβριδικών μοντέλων:

GLC 200 4MATIC GLC 300 4MATIC GLC 220 d 4MATIC GLC 220 d 4MATIC
Κυβισμός cc 1.999 1.999 1.993 1.993
Ισχύς kW/hp 150/204 190/258 145/197 198/269
Σε σ.α.λ. 5.800-6.100 5.800 3.600 4.200
Πρόσθ. ισχύς (ενίσχυση) kW/hp 17/23 17/23 17/23 17/23
Μέγ. ροπή στρέψης Nm 320 400 440 550
Σε σ.α.λ. 1.800-4.000 2.000-3.200 1.800-2.800 1.800-2.200
Πρόσθ. ροπή (ενίσχυση) Nm 200 200 200 200
Κατανάλωση καυσίμου σε συνδ. κύκλο (WLTP) l/100 km 8,2-7,3 8,2-7,3 5,9-5,2 6,2-5,6
Εκπομπές CO2 σε συνδυασμένο κύκλο (WLTP)1 g/km 186-167 186-167 155-136 163-146
Επιτάχυνση
0-100 χλμ./ώρα
δευτ. 7,8 6,2 8,0 6,3
Τελική ταχύτητα km/h 221 240 219 243

 

Η γκάμα plug-in υβριδικών μοντέλων:

GLC 300 e 4MATIC GLC 400 e 4MATIC GLC 300 de 4MATIC
Βενζινοκινητήρες Πετρέλαιο
Κυβισμός cc 1.999 1.999
Ισχύς kW/hp 150/204 185/252
Σε σ.α.λ. 6.100 5.800
Ροπή Nm 320 400
Σε σ.α.λ. 2.000-4.000 2.000-3.200
Ισχύς, ηλεκτροκινητήρα kW 100 100
Ροπή ηλεκτροκινητήρα Nm 440 440
Ισχύς συστήματος kW/hp 230/313 280/381
Ροπή συστήματος Nm 550 650
Χωρητικότητα μπαταρίας kWh 31,2 31,2
Τελική ταχύτητα  km/h 218 237
Τελική ταχύτητα, ηλεκτροκίνηση  km/h 140 140
Επιτάχυνση
0-100 χλμ./ώρα
δευτ. 6,7 5,6
Κατανάλωση καυσίμου  l/100 km 0,8-0,6 0,8-0,6
Εκπομπές CO2  g/km 19-14 19-14
Κατανάλωση ρεύματος  kWh/100 km 26,8-24,0 26,8-24,0
Ηλεκτρική αυτονομία  km 104-120 104-120

 

Η ανάρτηση του βασικού εξοπλισμού παρέχει κορυφαία άνεση, χαμηλή στάθμη θορύβου, ευέλικτη οδική συμπεριφορά και οδηγική απόλαυση. Διαθέτει σύστημα απόσβεσης εξαρτώμενο από το πλάτος. Προαιρετικά, η νέα GLC διατίθεται με το πακέτο μηχανικού εξοπλισμού, το οποίο περιλαμβάνει αερανάρτηση AIRMATIC και σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα.Η αερανάρτηση AIRMATIC είναι εξοπλισμένη με μεταβλητά ρυθμιζόμενη απόσβεση.

Τα plug-in υβριδικά μοντέλα διαθέτουν αερανάρτηση και σύστημα ρύθμισης ύψους ανάρτησης στον πίσω άξονα ως βασικό εξοπλισμό. Προαιρετικά διατίθεται το πακέτο μηχανικού εξοπλισμού Offroad, το οποίο αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 20 χιλιοστά και περιλαμβάνει προστατευτικό αντισφήνωσης και προστασία υποδαπέδου.

Η νέα GLC είναι ιδιαίτερα ευέλικτη και σταθερή, χάρη στο προαιρετικό σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα σε συνδυασμό με την πιο άμεση σχέση μετάδοσης του συστήματος διεύθυνσης στον μπροστινό άξονα. Η γωνία διεύθυνσης στον πίσω άξονα είναι έως 4,5 μοίρες. Ως αποτέλεσμα, ο κύκλος στροφής μειώνεται κατά 80 εκατοστά στα 11,0 μέτρα.

Επιπλέον, ο οδηγός κάνει λιγότερες περιστροφές του τιμονιού από τέρμα σε τέρμα.

Η νέα GLC διαθέτει προβολείς LED High Performance στον βασικό της εξοπλισμό.Το σύστημα DIGITAL LIGHT διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός.

Αυτή η επαναστατική τεχνολογία προβολέων χάρη στη δυναμική και την ακρίβεια φωτισμού δημιουργεί σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες για υψηλής ανάλυσης και στοχευμένη κατανομή του φωτός ανάλογα με τις συνθήκες.

Το αποτέλεσμα είναι η άριστη ορατότητα για τον οδηγό χωρίς να επηρεάζεται η ορατότητα των άλλων χρηστών του δρόμου.

Η GLC θα παράγεται αρχικά στη Γερμανία στα εργοστάσια της Mercedes-Benz στη Βρέμη και, αργότερα, στο Sindelfingen.

Η έναρξη της παραγωγής στο εργοστάσιο του Πεκίνου (Κίνα) έχει επίσης προγραμματιστεί για το τρέχον έτος.

Το εργοστάσιο της Βρέμης όπου έχει ξεκινήσει η παραγωγή είναι υπεύθυνο για την GLC και τους προκατόχους της από το 2008, ενώ στο Πεκίνο η GLC κατασκευάζεται από το 2011.

Οι μπαταρίες για τα plug-in υβριδικά μοντέλα παρέχονται από το εργοστάσιο μπαταριών Brühl της Mercedes-Benz στο πλαίσιο της μονάδας παραγωγής Untertürkheim.

Μεγάλος αριθμός εξαρτημάτων, συμπεριλαμβανομένων 200 κυψελών μπαταρίας, συναρμολογούνται σε ένα εξαιρετικά αποδοτικό συνολικό σύστημα.

Προτεινόμενη Λιανική Τιμή μετά φόρων: GLC 220d 4MATIC GLC 200 4MATIC GLC 300 4MATIC GLC 300 d 4MATIC GLC 300 e 4MATIC GLC 400 e 4MATIC
71.500€ 66.500€ 75.500€ 79.350€ 78.850€ 87.750€

Διαβάστε επίσης:

Tesla, BMW, Mercedes, VW: 1,2 τρισ. επενδύσεις σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2030