Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
AUTO

GP Σαουδικής Αραβίας: Τέρμα γκάζι, με κομμένη την ανάσα!

Οι Χούλκενμπεργκ, Τσουνότα, Λεκλέρκ, Αλόνσο, Πέρεζ

Οι Χούλκενμπεργκ, Τσουνότα, Λεκλέρκ, Αλόνσο, Πέρεζ στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου

Τέσσερις μήνες μετά τον πρώτο αγώνα, η F1 επιστρέφει στη Τζέντα για μια μοναδική παράσταση.

Η Κόκκινη Θάλασσα θα αναδείξει νικητή με αυτό το χρώμα; Να το κυρίαρχο ερώτημα ενόψει του δεύτερου αγώνα της φετινής σεζόν. Ο Σαρλ Λεκλέρκ ήταν ταχύτερος όλων στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών μόνο που οι συνθήκες που επικρατούσαν δεν ήταν ενδεικτικές του αγώνα. Ο αγώνας θα διεξαχθεί νύχτα (19:00 ώρα Ελλάδος, απευθείας μετάδοση ΕΡΤ, Cosmote). Το FP1 όπως και το FP3 γίνονται το απόγευμα με ήλιο και υψηλότερες θερμοκρασίες. Τούτων δοθέντων, προκαλεί εντύπωση η 3η θέση του Βάλτερι Μπότας με την Alfa Romeo. Ο Φινλανδός δηλώνει πολύ ευχαριστημένος από την υβριδική μηχανή της Ferrari, δεν ξέρω αν αυτό είναι μια έμμεση σύγκριση. Λίγο μετά τη λήξη του FP1 αντάρτες χτύπησαν με ρουκέτα εγκαταστάσεις της Aramco και η F1 περιμένει επίσημη ενημέρωση για τη συνέχεια.

Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ θα αγωνιστεί ξανά, καθώς ο Φέτελ ταλαιπωρείται ακόμη από κορονοϊό, είναι όμως σχεδόν βέβαιο ότι ο πρωταθλητής θα αγωνιστεί ξανά στην Αυστραλία (10/4). Ο πρώτος αγώνας της χρονιάς ανέδειξε την Ferrari σε πρωταγωνιστικό ρόλο. Οι Red Bull έμειναν γιατί διακόπηκε η τροφοδοσία καυσίμου λίγο πριν το τέλος. Πρόβλημα πίεσης στην αντλία εντόπισαν οι τεχνικοί και το έλυσαν σύμφωνα με τα λεγόμενά τους. Ο Χάμιλτον άδραξε την ευκαιρία και πήρε την 3η θέση στο βάθρο ενώ πίσω του έλαμψαν τα μονοθέσια των Haas και Alfa Romeo αμφότερα με  υβριδική μηχανή Ferrari.

Η πίστα της Τζέντα

Η πίστα της Τζέντα (Jeddah Corniche Circuit)

 

Η πίστα της Τζέντα είναι πολύ γρήγορη και έχει 27 στροφές αλλά και 3 ζώνες DRS. Πέρυσι κέρδισε ο Χάμιλτον σ’ έναν επεισοδιακό αγώνα ήταν η 103η του νίκη και τελευταία ως τώρα. Η περσινή pole του Χάμιλτον είχε ρυθμό 254km/h καθώς η πίστα της Τζέντα είναι η ταχύτερη του πρωταθλήματος μετά τη Μόντσα.

Υπό το πρίσμα των ελαστικών

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Μάριο Ίσολα, τόνισε: «Η Τζέντα θέτει μια τελείως διαφορετική πρόκληση σε σχέση με τον πρώτο αγώνα της χρονιάς στο Μπαχρέιν λόγω των χαρακτηριστικών της διαδρομής όσον αφορά στη χάραξη αλλά και στην ποιότητα της ασφάλτου. Οι οδηγοί θα έχουν στη διάθεσή τους μια πιο μαλακή γκάμα γομών αυτό το Σαββατοκύριακο για να αντιμετωπίσουν τις ειδικές απαιτήσεις της διαδρομής που είναι σχεδόν το ίδιο γρήγορη με τη Μόντσα. Οι ομάδες πάνε στη Τζέντα χωρίς να έχουν εμπειρία για το πως θα συμπεριφερθούν τα μονοθέσια και τα ελαστικά σ’ αυτή την πίστα. Οι συνθήκες θα είναι διαφορετικές από την τελευταία επίσκεψή μας στη Σαουδική Αραβία καθώς ο αγώνας γίνεται τώρα σε διαφορετική εποχή ενώ έχουν αλλάξει και κάποια σημεία της διαδρομής. Οι επιλεγμένες γόμες είναι ίδιες με το 2021 αλλά η κατασκευή τους είναι τελείως διαφορετική από πέρυσι. Ως αποτέλεσμα οι ομάδες θα έχουν πολύ δουλειά για να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία από τις ελεύθερες δοκιμές ειδικά το FP2 που είναι η μόνη αντιπροσωπευτική περίοδος χρονικά, με τις κατατακτήριες δοκιμές και τον αγώνα».

Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για αύριο στις 19:00 ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθούν απευθείας από ΕΡΤ, Cosmote.