Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Top Stories

Τέρμα οι διαφημίσεις για αποκριάτικες στολές με σεξουαλικά υπονοούμενα

Δημήτρης Παπαδημητρίου

Ο υπ. Οικονομίας και Ανάπτυξης Δ. Παπαδημητρίου

Τέλος στη διάθεση ή και εμπορική προβολή προϊόντων, κυρίως στις αποκριάτικες στολές με σεξουαλικά υπονοούμενα, τα οποία πωλούνταν σε παιδικά τμήματα ορισμένων καταστημάτων επέβαλε ο υπουργός Οικονομίας Δ. Παπαδημητρίου.

Όπως αναφέρει η «Καθημερινή», πρόκειται για προϊόντα που είτε είχαν σεξουαλικά υπονοούμενα, είτε προβάλλονταν μέσω αυτών ναζιστικά πρότυπα.

Η απόφαση βασίστηκε στη γνωμοδότηση της Επιτροπής Προστασίας Ανηλίκων και προβλέπει τα εξής:

Υπενθυμίζεται ότι η Επιτροπή Προστασίας Ανηλίκων αποτελεί βάσει του άρθρου 7α του ν. 2251/1994, διεπιστημονικό συμβουλευτικό όργανο της Πολιτείας σε θέματα προστασίας της ψυχικής υγείας των παιδιών από εμπορικές πρακτικές και καταναλωτικά προϊόντα.

Σημειώνεται, επίσης, ότι βάσει του άρθρου 13α παρ. 2 του Ν.2251/1994 για την Προστασία του Καταναλωτή, προβλέπεται η επιβολή διοικητικών κυρώσεων σε βάρος των παραβατών των διατάξεων του νόμου.

Τέλος, επισημαίνεται, ότι αποδέκτες της απόφασης, μεταξύ άλλων, είναι: η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας, το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, καθώς και οι Ενώσεις Καταναλωτών, ο Σύνδεσμος Ελλήνων Βιομηχάνων και η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων, προκειμένου να ενημερωθούν και να ενημερώσουν τα μέλη τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Μόνικα Μπελούτσι: Γυμνή, εντυπωσιακή και σέξι στο GQ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ποιο μοντέλο αυτοκινήτου ρήμαξε σπείρα κλεφτών στην Αττική;

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: L’Oréal: Το ενδιαφέρον του γαλλικού κολοσσού για την ελληνική Apivita