Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Οικονομία

Έρευνα: Το 66% των Ελλήνων καταναλωτών θα κάνει μεγαλύτερες και πιο προσεγμένες χριστουγεννιάτικες αγορές

Ερμού

Η Sitecore, παγκόσμιος ηγέτης λογισμικού διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου, δημοσιεύει σήμερα την έρευνα Holiday Shopping Trends 2021 που διερευνά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές παγκοσμίως σκοπεύουν να ανακάμψουν, να προβληματιστούν και να περάσουν τις γιορτές φέτος.

Αρκετά πάνω από τους μισούς (66%) καταναλωτές στην Ελλάδα, σκοπεύουν να κάνουν το 2021 μεγαλύτερες και πιο προσεγμένες αγορές την περίοδο των Χριστουγέννων, εν μέρει και λόγω του γεγονότος ότι το 42% αυτών δηλώνει ότι έχει αποταμιεύσει περισσότερα για τις φετινές διακοπές σε σύγκριση με πέρυσι.

Οι Έλληνες τοποθετούν επίσης υψηλά την ψυχική τους υγεία, έπειτα από μια ακόμη δύσκολη χρονιά εξαιτίας της πανδημίας, με το 50% να βλέπει τα δώρα στον εαυτό του σαν μια μορφή θεραπείας.

Η έρευνα Holiday Shopping Trends 2021 φέρνει στην επιφάνεια ζητήματα σχετικά με το πώς αισθάνονται οι καταναλωτές για τις φετινές γιορτές και τις σκέψεις τους για τα δώρα, τις αγορές των γιορτών και τα έξοδα που σκοπεύουν να κάνουν.

Τα δεδομένα που προκύπτουν προσφέρουν πολύτιμη πληροφόρηση για τους τομείς του λιανικού εμπορίου, των ταξιδιών, της αυτοκινητοβιομηχανίας και άλλων, ώστε να είναι σε θέση να προσφέρουν πιο ξεχωριστές εμπειρίες που θα ανταποκριθούν πιο αποτελεσματικά στις συνεχώς εξελισσόμενες προτιμήσεις και απαιτήσεις των καταναλωτών.

Μεταξύ των κυριότερων ζητημάτων που ανέδειξε η έρευνα για την Ελλάδα

Αλλαγή προοπτικής

Τα καταστήματα δεν στηρίζουν αρκετά τις μικρές επιχειρήσεις από μειονότητες

Η αγορά τοπικών προϊόντων και οι πιο προσεκτικές αγορές είναι προτεραιότητα για τους περισσότερους

Η αυτοφροντίδα περιλαμβάνει πλέον τα δώρα στον εαυτό μας

Οι νέοι καταναλωτές επαναφέρουν τις δαπάνες τους

Η επιστροφή στην κανονικότητα θα έρθει πολύ σύντομα

«Οι τελευταίοι 18 μήνες ήταν εξαιρετικά δύσκολοι και ενώ πολλοί είναι αισιόδοξοι ότι η επιστροφή στην κανονικότητα θα έρθει πολύ σύντομα, ο κόσμος εξακολουθεί να είναι ανήσυχος,» δήλωσε η Paige O’Neill, Chief Marketing Officer της Sitecore.

«Καθώς οι καταναλωτές προσπαθούν να ανταπεξέλθουν και να προετοιμαστούν για αυτό που έπεται, είναι αισιόδοξοι ότι οι γιορτές για το 2021 θα είναι ένα φωτεινό σημείο, αν όχι καταλύτης, για ότι ακολουθεί».

« Είναι επίσης ιδιαίτερα ενθαρρυντικό να βλέπουμε ότι όλοι οι τύποι καταναλωτών θέλουν να υποστηρίξουν την τοπική τους κοινότητα, συμπεριλαμβανομένων και των επιχειρήσεων από μειονότητες».

« Η βιομηχανία θα πρέπει να ανταποκριθεί με περισσότερες ευκαιρίες σε τέτοιου είδους επιχειρήσεις.»

Διαβάστε επίσης:

Συνεργασία Πιτσιλή (ΑΑΔΕ) και Αληγιζάκη (ΣΕΕΠΕ) για το λαθρεμπόριο καυσίμων

Πώς βρέθηκαν τα 3,5 δισ. του πακέτου φοροελαφρύνσεων στη ΔΕΘ