Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
LIFE&STYLE

OTE: Μια χρονιά γεμάτη ειδήσεις

Από την καθιέρωση της ενιαίας μάρκας COSMOTE μέχρι την επιτυχή έξοδο στις διεθνείς αγορές και από την ταχύτατη ανάπτυξη δικτύων Νέας Γενιάς σταθερής και κινητής μέχρι τη συναυλία του Robbie Williams το καλοκαίρι και την αποκατάσταση λειτουργίας του θόλου του Αστεροσκοπείου Αθηνών, το 2015 ήταν μία παραγωγική χρονιά γεμάτη ειδήσεις για τον Όμιλο ΟΤΕ. Θυμόμαστε μέσα από εικόνες τις πιο ξεχωριστές στιγμές και τα σημαντικότερα επιτεύγματα του Ομίλου, στο τέλος μιας χρονιάς, που δυστυχώς έκλεισε με τον αιφνίδιο χαμό του Ζαχαρία Πιπερίδη.

Το 2015, και με τη λειτουργική ενοποίηση ΟΤΕ-COSMOTE να έχει ολοκληρωθεί, ο Όμιλος ΟΤΕ παρουσίασε τη νέα ενιαία εμπορική μάρκα COSMOTE. Καθιερώνοντας κοινή εικόνα για όλα τα προϊόντα σταθερής, κινητής και internet, ο Όμιλος ΟΤΕ, υπό το brand COSMOTE υπόσχεται ένα νέο κόσμο επικοινωνίας και ψυχαγωγίας και συνδυαστικές προτάσεις όπως το COSMOTE ONE, το COSMOTE Business ONE και το ανανεωμένο COSMOTE DEALS for YOU.

Η ανάπτυξη Δικτύων Νέας Γενιάς συνεχίστηκε δυναμικά και το 2015. Τα επιτεύγματα πολλά:

Ξεκινώντας τη χρονιά από τα νέα του στούντιο, ο ΟΤΕ TV έκλεισε μεγάλες συνεργασίες, εξασφάλισε για τους πελάτες του αποκλειστικό περιεχόμενο, δημιούργησε νέα κανάλια, έφερε στην τηλεοπτική του στέγη το Champions και το Europa League, βρέθηκε δίπλα στα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα. Ακόμη, παρουσίασε προηγμένες υπηρεσίες σαν το OTE TV GO, κάνοντας πιο ευέλικτη την τηλεοπτική εμπειρία. Έτσι, και το 2015, αποδείχθηκε πρωταγωνιστής προσθέτοντας πάνω από 100.000 πελάτες στη μεγάλη του οικογένεια φθάνοντας τους 435.000 συνδρομητές και ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις.

Σε μία χρονιά δύσκολη για την οικονομία και την κοινωνία, ο Όμιλος ΟΤΕ κατάφερε να σταθεροποιήσει τα χρηματοοικονομικά του, να διατηρήσει το επενδυτικό του πλάνο και τις θετικές ταμειακές ροές και να βγει με επιτυχία στις διεθνείς αγορές, αντλώντας €350 εκατ. Και «ανοίγοντας» ξανά τις διεθνείς κεφαλαιαγορές για ελληνικές εταιρείες.

Παράλληλα, μέσω κοινωνικά υπεύθυνων λύσεων ανανέωσε το προσωπικό, υλοποιώντας ένα επιτυχημένο πρόγραμμα οικειοθελούς αποχώρησης και πραγματοποιώντας προσλήψεις, με στόχο να βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία των πελατών του.

Και το 2015 οι δεσμοί του Ομίλου με την κοινωνία παρέμειναν στενοί: Πρόγραμμα Υποτροφιών, Υποστήριξη φορέων που στηρίζουν παιδιά, νέα προγράμματα Μουσείου Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ, διαγωνισμός Ρομποτικής, «Πρόσβαση στον Ψηφιακό Κόσμο».

Μερικά μόνο παραδείγματα προσφοράς τη χρονιά που πέρασε…