Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business Of Fashion

Ο Moschino πυροδοτεί αντιδράσεις με την καμπάνια Alien Nation

Ο ιταλικός οίκος μόδας Moschino έγινε στόχος αρνητικής κριτικής λόγω της τελευταίας του διαφημιστικής καμπάνιας «Alien Nation», η οποία έχει πηγή έμπνευσης τις αυστηρές πολιτικές στο μεταναστευτικό του προέδρου των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ.

Με πρωταγωνίστριες τις Τζίτζι Χαντίντ και Κάια Γκέρμπερ η εκστρατεία ξεκίνησε στο Instagram από τον διευθυντή δημιουργικού Τζέρεμι Σκοτ , ο οποίος δημοσίευσε μία φωτογραφίας της Χαντίντ βαμμένης με μπλε βαφή σώματος μαζί με μια λεζάντα που έγραφε: “Το μόνο παράνομο όσον αφορά αυτή την εξωγήινη είναι πόσο όμορφη δείχνει”. Η λεζάντα εν τω μεταξύ αφαιρέθηκε.

Τα φωτογραφημένα από τον Στίβεν Μάιζελ μοντέλα φορούν ταγιέρ τύπου Τζάκι Κένεντυ και μοιάζουν με περίεργα βαμμένα πλάσματα.

Η εκστρατεία του Σκοτ έχει στόχο να τονίσει την αυστηρή προσέγγιση της διοίκησης του Τραμπ, το ποιους ονομάζει “παράνομους αλλοδαπούς”, αλλά η ιδέα του σχεδιαστή μόδας επικρίθηκε έντονα από τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Υποστηρίζουν ότι ο Τζέρεμι Σκοτ εκμεταλλεύτηκε και δεν επέδειξε ευαισθησία στα ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι μετανάστες στις ΗΠΑ.

Ο σχεδιαστής, ο οποίος έχει και το δικό του επώνυμο εμπορικό σήμα, απάντησε στην κριτική που δέχθηκε στο Instagram, εξηγώντας ότι η εκστρατεία έχει σκοπό να «ανοίξει μια συζήτηση για το τι είναι ακριβώς ένας «ξένος».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Το Zara τζάκετ της Μελάνια Τραμπ που άναψε φωτιές

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αδελφοί Wertheimer: Ποιοι είναι οι δύο άγνωστοι δισεκατομμυριούχοι που κρατούν στα χέρια τους τον οίκο Chanel

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Η νέα εφαρμογή TV του Instagram φέρνει νέες ευκαιρίες για τη βιομηχανία της μόδας