Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
AUTO

GP Σαουδικής Αραβίας: Για πρώτη φορά!

GP Σαουδικής Αραβίας: Για πρώτη φορά!

Σαουδική Αραβία

Στην παραλία της Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας θα διεξαχθεί υπό το φως των προβολέων ο προτελευταίος αγώνας του πρωταθλήματος.

Ο Φερστάπεν έχει ραντεβού με την ιστορία στη Σαουδική Αραβία. Καθώς προηγείται με 8 βαθμούς στο πρωτάθλημα οδηγών ενώ απομένουν 50 να μοιραστούν μπορεί να στεφθεί πρωταθλητής στη Τζέντα αρκεί να πάρει 17 βαθμούς παραπάνω από το Χάμιλτον.


Αμφότεροι υπό το φως των προβολέων ο αγώνας στη Σαουδική Αραβία εκκινεί στις 18:30 ώρα Ελλάδος (απευθείας ΕΡΤ, Cosmote). Το δρόμο έδειξε η Σιγκαπούρη το 2008 και ακολούθησαν τα ΗΑΕ, το Μπαχρέιν. Οι εργασίες για την κατασκευή των εγκαταστάσεων διεξάγονταν μέχρι την τελευταία στιγμή. Θα χρησιμοποιηθούν δημόσιοι δρόμοι στην παραλία. Η πίστα της Τζέντα θα γίνει η 75η που φιλοξενεί αγώνα.

Η Pirelli επέλεξε τις τρεις μεσαίες γόμες της γκάμας της για την πρώτη επίσκεψή στην νέα διαδρομή εντός πόλης, της Τζέντα. Η Σαουδική Αραβία είναι η 34η χώρα που φιλοξενεί αγώνα. Η Pirelli έφερε τη γόμα C2 ως P Zero λευκή σκληρή, τη γόμα C3 ως P Zero κίτρινη μέση και τη C4 ως P Zero κόκκινη μαλακή: πρόκειται για τον πιο δημοφιλή συνδυασμό φέτος.


Η Τζέντα είναι η δεύτερη νέα πίστα για φέτος μετά από το Κατάρ πριν δυο βδομάδες. Οι δυο διαδρομές είναι τελείως διαφορετικές όσον αφορά στη φόρτιση των ελαστικών, το Κατάρ είναι μια από τις πιο απαιτητικές πίστες στο ημερολόγιο όσον αφορά στα πλευρικά φορτία. Η Τζέντα είναι άγνωστη περίπτωση, μόλις ολοκληρώθηκε και υπάρχουν ελάχιστα δεδομένα για να βασιστούμε.

Αυτά τα λίγα στοιχεία σε συνδυασμό με τις προσομοιώσεις των ομάδων δείχνουν πως οι τρεις μεσαίες γόμες της γκάμας είναι η καλύτερη επιλογή για τη Τζέντα και θα ταιριάζουν καλά στις απαιτήσεις της πολύ γρήγορης και με συνεχή ροή διαδρομής που διαρκεί 50 γύρους.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΙΣΤΑΣ

Ο Γκασλί περπατά στη διαδρομή του αγώνα με τους μηχανικούς του
Οι Χάμιλτον, Πέρεζ στη σημερινή συνέντευξη Τύπου

Ο επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, Μάριο Ίσολα τόνισε: «Η Τζέντα είναι προφανώς ο μεγαλύτερος άγνωστος παράγοντας με τον οποίο ερχόμαστε αντιμέτωποι όλη τη χρονιά. Η πίστα ολοκληρώθηκε πολύ πρόσφατα λίγο πριν τον αγώνα. Τούτου δοθέντος μπορούμε να βασιστούμε μόνο στις προσομοιώσεις των ομάδων, μαζί με δικές μας πληροφορίες ώστε να κάνουμε την επιλογή γομών. Αυτή η διαδρομή πόλης δείχνει τελείως διαφορετική από οιαδήποτε άλλη.

Οι υψηλές ταχύτητες και οι γρήγορες στροφές προφανώς παίζουν σπουδαίο ρόλο στον τρόπο που θα συμπεριφερθούν τα ελαστικά. Η Τζέντα έχει περισσότερες στροφές από κάθε άλλη πίστα στο πρόγραμμα και μια από αυτές η στροφή 13 έχει και κλίση 12 μοιρών. Υπάρχουν λοιπόν πολλοί παράγοντες που κάνουν τα ελαστικά να δουλεύουν συνεχώς.»

Διαβάστε επίσης: