Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Shipping Data: Sponsored by Alpha Bulkers & Pantheon Tankers

VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων. Οι κινήσεις της εβδομάδας

Το Mononews, σε αποκλειστική συνεργασία με τη VesselsValue, τη διεθνώς αναγνωρισμένη πλατφόρμα δεδομένων που προσδιορίζει τις δίκαιες αποτιμήσεις των πλοίων, παρουσιάζει κάθε εβδομάδα πώς διαμορφώνονται οι αξίες στη ναυτιλιακή αγορά, σε συνδυασμό με τις πιο σημαντικές αγοραπωλησίες πλοίων.

Tanker

Σταθεροποιητικά κινήθηκαν οι αξίες των δεξαμενόπλοιων.

-Το VLCC Kalamos (281,000 DWT, κατασκευής 2000, IHI) πουλήθηκε στην τιμή των 25 εκατ. δολαρίων , με την αξία του σύμφωνα με τη VV να εκτιμάται στα 24,02 εκατ. δολάρια.

-Το MR2 Valle di Castiglia (42,700 DWT, κατασκευής 2001, Hyundai Mipo) πουλήθηκε έναντι 7,3 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 7,04 εκατ. δολάρια

-Τα Small Clean Tankers Adfines Sky και Adfines Sun (19,100 DWT, κατασκευής 2011, Yangfan Zhoushan) πουλήθηκαν μαζί στην τιμή των 20 εκατ. δολαρίων. Η αξία τους εκτιμάται στα 21,93 εκατ. δολάρια.

-Το Small Clean Tanker Sichem Singapore (13,100 DWT, κατασκευής 2006, 21st Century) πουλήθηκε έναντι 5,5 εκατ. δολαρίων, με την αξία του να εκτιμάται στα 4,89 εκατ. δολάρια.

 Bulker

Αμετάβλητες διατηρήθηκαν οι αξίες των φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου.

-Το Post Panamax (Coal Carrier) JP Magenta (88,200 DWT, κατασκευής 2005, Imabari) πουλήθηκε στην Minoa Marine έναντι 8,2 εκατ. δολαρίων, υψηλότερα από την εκτιμώμενη αξία του (7,73 εκατ. δολάρια).

-Τα Panamaxes BW Barley (83,400 DWT, κατασκευής 2010, Sanoyas), BW Acorn (82,600 DWT, κατασκευής 2010, Oshima) και BW Einkorn (81,500 DWT, κατασκευής 2010, Universal) πουλήθηκαν μαζί στην τιμή των 41,1 εκατ. δολαρίων. Η αξία τους εκτιμάται στα 40,68 εκατ. δολάρια.

-Το Panamax Panamax Energy (74,100 DWT, κατασκευής 1998, Imabari) πουλήθηκε σε Κινέζους αγοραστές στην τιμή των 3,45 εκατ. δολαρίων έναντι 3,99 εκατ. δολάρια που εκτιμάται η αξία του.

-Το Supramax Bravo V (57,000 DWT, κατασκευής 2010, Zhejiang Zhenghe Shipbuilding) πουλήθηκε στη Μέση Ανατολή στην τιμή των 6,5 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 6,41 εκατ. δολάρια.

-Το Supramax Odiris (53,500 DWT, κατασκευής 2005, Imabari) πουλήθηκε στην Stalwart Management στην τιμή των 6,6 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 6,87 εκατ. δολάρια.

-Το Handy Bulker Lugano (20,000 DWT, κατασκευής 2003, Sekwang HI) πουλήθηκε σε Λιβανέζους αγοραστές έναντι 2,4 εκατ. δολαρίων, ενώ η αξία του εκτιμάται στα 2,21 εκατ. δολάρια.

Container

Στα ίδια επίπεδα παρέμειναν και οι αξίες των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

-Το Handy Container Fritz Reuter (1,732 TEU, κατασκευής 2006, Guangzhou Wenchong) πουλήθηκε στην Lomar Shipping στην τιμή των 4 εκατ. δολαρίων. Στα 3,73 εκατ. δολάρια διαμορφώνεται η αξία του.

Πώς κινήθηκαν οι δείκτες της VV

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που πέρασε, οι δείκτες της VesselsValue κινήθηκαν ως εξής:

Tι είναι οι δείκτες της VV

Η VesselsValue διαθέτει μία πλούσια βάση δεδομένων και προσδιορίζει την τιμή αγοράς κάθε πλοίου, υπολογίζοντας την αξία του με βάση τη χωρητικότητά του για κάθε έτος κατασκευής του.

Στη συνέχεια, προκύπτει ο μέσος όρος από τα στοιχεία αυτά και διαμορφώνεται ο δείκτης του κάθε κλάδου. Ο σκοπός των δεικτών της VV είναι να αποτυπώσουν τη γενική εικόνα των αγοραπωλησιών πλοίων στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά.