• media sonia

    Media

    Το νέο εγχείρημα του Γιάννη Κουρτάκη, τι συμβαίνει στο ACTION 24, η μεγάλη μάχη Οικονόμου – Παπαπολύζου και τι συμβαίνει στο CNN greece

    • Σόνια Χαϊμαντά

    A for Action24, Α όπως… ανανέωση

    Αλλαγές εκ βάθρων δρομολογούνται με συνοπτικές διαδικασίες στο Action24, το περιφερειακό κανάλι Αττικής το οποίο πέρασε από τον Διονύση Παναγιωτάκη σε εταιρεία συμφερόντων των επιχειρηματιών Δημητρη  Μπάκου, Γιάννη Καϋμενάκη και Αλεξανδρου Εξάρχου.

    Πιο συγκεκριμένα, το κανάλι, υπό τη νέα ιδιοκτησία, θα χρησιμοποιήσει από τον ερχόμενο Νοέμβριο μέρος των εγκαταστάσεων του Στούντιο Άλφα στα Μελίσσια (πρώην ΑΤΑ) προκειμένου να μετασχηματισθεί σε έναν αμιγώς ενημερωτικό τηλεοπτικό σταθμό αξιώσεων με ορισμένες ψυχαγωγικές πινελιές στο πρόγραμμά του (late night shows) και υψηλής ποιότητας ντοκιμαντέρ.

    Η αλλαγή προσώπων για τον ενημερωτικό τομέα του σταθμού αυτές τις μέρες ολοκληρώνει και τυπικά την αποκοπή του περιφερειακού καναλιού από το υπόλοιπο μιντιακό συγκρότημα του Δ. Παναγιωτάκη (ομώνυμη εφημερίδα και site).

    Ήδη έχει αποχωρήσει ο Γιάννης Πολίτης ενώ το τιμόνι έχει πάρει στα χέρια του ο έμπειρος πολιτικός συντάκτης Γιάννης Σαραντάκος, εκτελώντας χρέη γενικού διευθυντή ειδήσεων και ενημέρωσης τον οποίο θα πλαισιώνουν ο Στράτος Μπαλής (διευθυντής σύνταξης) και ο Σωτήρης Σταθόπουλος (αρχισυντάκτης ειδήσεων).

    Το κανάλι έχει εντάξει στο πρόγραμμά του δύο δελτία ειδήσεων, ένα στη 1 μ.μ. και άλλο ένα στις 7 μ.μ. Στα σχέδια των στελεχών του καναλιού περιλαμβάνεται η ένταξη talk shows και late night shows καθώς και πρωϊνό πρόγραμμα.

    Μια συνταγή προγράμματος που εφόσον πετύχει σε επίπεδο τηλεθέασης αλλά και από εμπορικής πλευράς, θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις να αξιώσει η ιδιοκτησία μια άδεια καναλιού πανελλαδικής εμβέλειας.

    Από τη δεξαμενή των παραδοσιακών δεξιών θα αλιεύσει αναγνώστες η «Απογευματινή»

    Με το μακρύ… καλάμι του ιστορικού της τίτλου και το αιχμηρό αγκίστρι της εμπειρίας των ανθρώπων που θα «τρέξουν» το εκδοτικό εγχείρημα (Γ. Κουρτάκης, Χρ. Μουλίνος), θα αλιεύσει, από τη δεξαμενή του παραδοσιακού δεξιού χώρου, νέους και παλιούς αναγνώστες η εφημερίδα «Απογευματινή» η οποία ετοιμάζεται εδώ και αρκετό καιρό για ένα δεύτερο… μακροβούτι στα βαθιά νερά του ημερήσιου Τύπου.

    Το εκδοτικό εγχείρημα δρομολογήθηκε αφότου ο τίτλος πέρασε, μετά από πλειστηριασμό, στον εκδότη των «Παραπολιτικών» Γιάννη Κουρτάκη με τον γνωστό εφημεριδά Χρίστο Μουλίνο να συγκεντρώνει δημοσιογράφους και ύλη στον δρόμο για τις εκλογές.

    Εβδομήντα χρόνια ακριβώς μετά την πρώτη κυκλοφορία της Απογευματινής (20 Οκτωβρίου 1952), με εκδότες τους αδελφούς Νάσο και Σάκη Μπότση (συνιδιοκτήτες της εφημερίδας Ακρόπολις) και 12 χρόνια (2010) αφότου η τότε επιχείρηση προσέφυγε στο Πρωτοδικείο με αίτηση πτώχευσης που οδήγησε στο κλείσιμο της  εφημερίδας, η νέα προσπάθεια, όσο τολμηρή και αν φαίνεται στους δύσκολους καιρούς για «πρίγκηπες», σίγουρα είναι και ελπιδοφόρα.

    Η αλήθεια είναι ότι κάθε φορά που κυκλοφορεί μια είδηση περί έκδοσης μιας εφημερίδας, αρχίζουν οι «Κασσάνδρες» της μηντιακής πιάτσας τη γκρίνια και τους αναστοχασμούς τύπου «τι άραγε να προσδοκά ο εκδότης» πόσο μάλλον όταν ένας τίτλος έχει πάει στον Παράδεισο ή την Κόλαση, δεν έχει σημασία – και  επιστρέφει για μια 2η ευκαιρία τόσο στο περίπτερο ή στο διαδίκτυο όσο και στα ενημερωτικά πρωϊνάδικα της TV, εκεί από όπου παρελαύνουν όλοι οι τίτλοι καθημερινά.

    Το πρόσφατο παράδειγμα της «Ναυτεμπορικής» απέδειξε ότι όχι μόνο υφίσταται μετενσάρκωση στον ίδιο τίτλο της εφημερίδας αλλά και ότι οι εργαζόμενοι οι ίδιοι μπορούν να αναγεννηθούν από τις στάχτες τους εφόσον γνωρίζουν ότι το πλάνο έχει βιωσιμότητα.

    Η «Ζοfrank Holding Co ltd» συμφερόντων Δημήτρη Μελισσανίδη, αφού πλειοδότησε για την αγορά της «Ναυτεμπορικής» αντί 7 εκατ. ευρώ, απέδειξε ότι όχι μόνον μπορεί να αναστήσει ένα άλλοτε κραταιό μέσον – «υπόδειγμα» και στο digital – αλλά και ότι έχει τη δυνατότητα να το χρησιμοποιήσει ως εφαλτήριο και για άλλες μηντιακές δραστηριότητες όπως π.χ. τηλεοπτική άδεια ή και ραδιοφωνική.

    Ωστόσο όπως όλα δείχνουν τα μανταλάκια του περιπτέρου είναι πάντα λιγότερα από τις φήμες που κυκλοφορούν περί νέων εκδοτικών εγχειρημάτων.

    Καθώς το μεν πνεύμα των εκδοτών είναι πρόθυμο οι δε πόροι μάλλον ασθενείς σε μια «πίτα» της αγοράς που είναι δύσκολο να αναδιανέμεται και μάλιστα σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο για την κατανάλωση και τη διαφήμιση.

    Προφανώς πρυτανεύει η κοινή Λογική.

    Πρόσφατα «πάγωσε» η προοπτική για έκδοση ενός πολυσέλιδου κυριακάτικου φύλλου, νεοφιλελεύθερης κατεύθυνσης, από τον όμιλο Γιαννακόπουλου ενώ σε δεύτερες σκέψεις φέρεται να μπήκε και ο Δημήτρης Μάρης, CEO της 24 Media για αντίστοιχο εγχείρημα μετά τη μάλλον δυσάρεστη εμπειρία από την εμπλοκή του στο «Έθνος» μέχρι το 2018 οπότε αποχώρησε για να παραμείνει το φύλλο στα χέρια του Ιβάν Σαββίδη που στη συνέχεια ανέστειλε την έντυπη έκδοσή του, ημερήσια αρχικά και στη συνέχεια και κυριακάτικη.

    Λίγο νωρίτερα η περιπέτεια της «Αυγής», με την παρ’ ολίγον αναστολή έκδοσής της και την απόφαση του Π.Σ. του ΣΥΡΙΖΑ για παράταση της ζωής της, έδειξε ότι ούτε καν τα συνδεδεμένα με τη ΜΕΘ ενός κόμματος Μέσα δεν έχουν εξ ορισμού ασυλία και μακροημέρευση.

    Με το που έσκασε η κρίση συγκεντρώθηκαν διπλάσιοι συνδρομητές που έχουν πρόσβαση στην έκδοση του φύλλου σε μορφή pdf.

    2η η Ελλάδα από το τέλος

    Στη λίστα των χωρών στις οποίες οι πολίτες διαβάζουν ακόμη εφημερίδα η Ελλάδα διατηρεί τη δεύτερη θέση… από το τέλος. Σύμφωνα με τα στοιχεία Statista (στοιχεία Κομισιόν), μόλις το 7% των Ελλήνων δηλώνουν ότι διαβάζουν καθημερινά εφημερίδες, ενώ ακόμη πιο θλιβερό είναι το αντίστοιχο ποσοστό (5%) για τους Βούλγαρους το οποίο καθίσταται θλιβερότερο αν συγκριθεί με το μέσο ευρωπαϊκό όρο (26%).

    Τι έγινε και ξαφνικά στην ΕΡΤ-3 είδαμε τα «χανούμια»;

    Το γεγονός ότι μεταδόθηκε χθες ζωντανά η τελετή εγκαινίων του γηπέδου «Αγιάς Σοφιάς»-«ΟΠΑΠ Arena» της ΑΕΚ δεν συνιστά είδηση καθώς είναι προφανές ότι το θέαμα ενδιέφερε χιλιάδες φίλους της κιτρινόμαυρης ΠΑΕ που θα «έριχναν» στην κυριολεξία… το youtube αν έπρεπε να δουν το event από το AEK TV, ιδιοκτησίας επίσης Δ. Μελισσανίδη.

    Είδηση συνιστά ότι χρησιμοποιήθηκε το κρατικό κανάλι της ΕΡΤ-3 με τους ηθοποιούς Αντώνη Αντωνίου και Ναταλία Δραγούμη να παρουσιάζουν τη βραδιά από τη Νέα Φιλαδέλφεια, για λογαριασμό των Ενωσιτών που είδαν το υπερθέαμα τόσο από κοντά όσο και από τις οθόνες τους.

    Για να λύσουμε τον γρίφο, η εισήγηση έγινε από τον ίδιο τον διευθυντή Αθλητικού Προγράμματος και τον Γενικό Διευθυντή Προγράμματος της ΕΡΤ ενώ την απόφαση πήρε το Δ.Σ. ομόφωνα για το αποκλειστικό δικαίωμα μετάδοσης της τελετής χωρίς κανένα αντάλλαγμα.

    Αν πλήρωσε κάτι η ΕΡΤ; Μόνο τις δαπάνες παραγωγής, οι οποίες δεν ξεπέρασαν τα 10.000 ευρώ + ΦΠΑ.

    Δεν πέρασε απαρατήρητη και η στάση που τήρησαν ορισμένα Μέσα όπως το Mega συμφερόντων Β. Μαρινάκη – που αρνήθηκε να παραστεί στην εκδήλωση καίτοι κλήθηκε από τον Μελισσανίδη – που σημείωσε με ρεπορτάζ τόσο από το κανάλι όσο και από το site, τις «σοβαρές ελλείψεις που διαπίστωσε η αυτοψία της επιτροπής επανελέγχου που θέτουν σε κίνδυνο φιλάθλους και ομάδες».

    «Fight club» με πρωταγωνιστές διαφημιστές, διαφημιζόμενους και έναν υπουργό

    Σκηνές από fight club θύμιζαν τις προάλλες οι συζητήσεις μεταξύ του υφυπουργού στον πρωθυπουργό, αρμόδιου για τα ΜΜΕ, Γιάννη Οικονόμου, και των προέδρων των Διαφημιστών (ΕΔΕΕ) και Διαφημιζόμενων (ΣΔΕ), Μ. Παπαπολύζου και Γρ. Αντωνιάδη, αντίστοιχα.

    Μήλον της έριδος των δύο πλευρών, του μπλοκ των θεσμικών της αγοράς, Μ. Παπαπολύζου και Γρ. Αντωνιάδη και του Γιάννη Οικονόμου, στον οποίο έχουν ανατεθεί οι αρμοδιότητες της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, το νομοσχέδιο για την «Ενίσχυση δημοσιότητας και διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο» η διαβούλευση για το οποίο – αν και τυπικά έληξε – από ό,τι φαίνεται συνεχίζεται παρασκηνιακά. «Αγκάθι» στις κατά τα άλλα αγαστές σχέσεις των προέδρων της ΕΔΕΕ και ΣΔΕ με τον Γ. Οικονόμου τα άρθρα 32 και 33 του νομοσχεδίου.

    Και εξηγούμαστε:

    Η πρώτη διάταξη απαγορεύει καθολικά την άμεση ή έμμεση ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ Αγοράς και ραδιοτηλεοπτικών σταθμών. Τι συνιστά πληροφορία; Από τον τιμοκατάλογο του ανταγωνιστή μέχρι και την τελική προσφορά του στον πελάτη.

    Η δεύτερη, το άρθρο 33, ενοχλεί σφόδρα την αγορά καθώς δίνει τη δυνατότητα ώστε να εισφέρεται ως «μετοχικό κεφάλαιο» η διαφήμιση – χορηγία – τηλεμάρκετινγκ (και όχι ως ζεστό χρήμα), με τους προέδρους Διαφημιστών και Διαφημιζομένων να υποστηρίζουν ότι «η διάταξη καλλιεργεί την αδιαφάνεια».

    Τι υποστηρίζουν οι διαφημιζόμενοι

    Ο ΣΔΕ είναι σαφής και κατηγορηματικά αντίθετος στην επιδιωκόμενη απαγόρευση κάθε άμεσης ή έμμεσης οργανωμένης και συστηματικής ή μη ανταλλαγής πληροφοριών μεταξύ διαφημιζόμενων επιχειρήσεων ή/και διαφημιστών, ή μεταξύ των ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών, σχετικά με τις τιμές πώλησης ή τις μέσες τιμές πώλησης ή το κόστος ανά μονάδα διαφημιστικής φόρτισης (CPR) ή τη διαφημιστική δαπάνη για την αγορά διαφημιστικού χώρου ή χρόνου από μέσα».

    Μάλιστα οι Διαφημιζόμενοι θεωρούν ανούσια την αναφορά στο Κοινοτικό Δίκαιο («Το παρόν δεν θίγει την εφαρμογή των άρθρων 101 και 102 της Συνθήκης για τη Λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Σ.Λ.Ε.Ε.)») τονίζοντας ότι η προσθήκη ουδόλως ικανοποιεί τις επιταγές του δικαίου της Ε.Ε.

    «Η αναφορά στα άρθρα 101 και 102 ΣΛΕΕ είναι ταυτόχρονα περιττή και ανούσια» υποστηρίζουν: Περιττή, καθόσον εθνική διάταξη δεν θα μπορούσε ούτως ή άλλως να θίξει την εφαρμογή των κανόνων του δικαίου της Ε.Ε., εν προκειμένω, ως προς το δίκαιο ανταγωνισμού. Ανούσια, επειδή επιχειρεί να «υπενθυμίσει» στους εμπλεκόμενους παράγοντες στον διαφημιστικό κλάδο και δη στα μέσα επικοινωνίας και τους διαφημιστές, ότι η απαγόρευση του media benchmarking δεν πρέπει να οδηγεί σε συμπράξεις (άρθρο 101 ΣΛΕΕ) ή κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης (άρθρο 102 ΣΛΕΕ).

    Στο ίδιο μήκος κύματος η ΕΔΕΕ δηλώνει πως συμφωνεί με τον ΣΔΕ και προσθέτει πως η προσθήκη «δεν προσδίδει νομική βαρύτητα στο περιεχόμενο της παραγράφου, ούτε δύναται να «προκαταλαμβάνει» -αν αυτό είναι η στόχευσή της- τη συμβατότητά της με το ενωσιακό δίκαιο. Αντιθέτως, μάλλον αποδεικνύει την αδυναμία της εν λόγω ρύθμισης υπό το πρίσμα του ενωσιακού δικαίου και της ευρωπαϊκής πρακτικής».

    Επίσης έντονη είναι η αντίδραση των θεσμικών φορέων της αγοράς επικοινωνίας στο άρθρο 33 του νομοσχεδίου, που προβλέπει πως «χρόνος και χώρος για διαφημίσεις, χορηγίες και κάθε μορφής εμπορική επικοινωνία δύναται να εισφέρονται ως μετοχικό κεφάλαιο σε επιχειρήσεις κάθε μορφής»  και μάλιστα χωρίς να απαιτείται ούτε η τιμολόγηση ούτε η υλοποίηση της μετάδοσης ή καταχώρισης της σχετικής εμπορικής επικοινωνίας.

    «Δεν κατανοούμε ούτε τη λογική, ούτε τη σκοπιμότητα της εντελώς νέας ρύθμισης, όπως αυτή προστίθεται στο άρθρο 12 του Ν.2328/1995 (όπως ισχύει). Και τούτο γιατί η διαφάνεια στη διαδικασία αγοράς και πώλησης διαφημιστικού χώρου και χρόνου αποτελούσε και εξακολουθεί να αποτελεί την αιτιολογική βάση και τον κορμό του άρθρου 12, από το 1995 οπότε εισήχθη ο Ν. 2328 και σε όλες τις τροποποιήσεις του μέχρι σήμερα» σημειώνει στα σχόλια της διαβούλευσης η ΕΔΕΕ και προσθέτει πως «αν η ΓΓΕΕ επιθυμεί να δώσει τη δυνατότητα πληρωμής της διαφήμισης σε είδος (με αντιπαροχή προϊόντων ή υπηρεσιών του διαφημιζόμενου) και όχι μόνο σε χρήμα, θα έπρεπε να γράφεται αυτό απλά και ρητά και πάντως με τήρηση της υποχρέωσης τιμολόγησης της διαφήμισης (παρ.2) και όλων των παρελκόμενων ρυθμίσεων του άρθρου 12».

    Αφού το μετράτε γιατί δεν το δημοσιεύετε;

    Ενώ ανακοινώθηκε μετά τυμπανοκρουσιών και γενικά η Αγορά θεώρησε ότι «ήταν δίκαιο και έγινε πράξη», τελικά ΔΕΝ θα ανακοινώνονται από τη Nielsen (πρώην AGB) τα στοιχεία της «μεταχρονολογημένης τηλεθέασης», που ξεκίνησε να εφαρμόζεται από την 1η Σεπτεμβρίου.

    H μεταχρονολογημένη τηλεθέαση είναι η επίδοση των καναλιών σε streaming, δηλαδή τα προγράμματα που παρακολουθεί το δείγμα της εταιρείας μετά τη ζωντανή μετάδοσή τους, on demand, σε διάστημα μιας εβδομάδας. Τα στοιχεία θα δίνονται στους τηλεοπτικούς σταθμούς, οι οποίοι θα κάνουν στη συνέχεια τις ανακοινώσεις. Αν τους συμφέρει και κατά πως κρίνουν αυτά.

    Ούτε λεπτό χωρίς κανάλι ο Δ. Παναγιωτάκης – Aγόρασε το Nine

    Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι της υπογραφής πώλησης του Action24 και ο Διονύσης Παναγιωτάκης αγόρασε το επίσης περιφερειακό κανάλι Channel Nine από τον Τάσο Μπούρα, διαχειριστή της εταιρείας του καναλιού, εκδότη της SportDay και πρώην συνεργάτη του Δημήτρη Κοντομηνά.

    Το ΕΣΡ γνωστοποίησε ότι στις 15 Σεπτεμβρίου έγινε δήλωση για μεταβίβαση μετοχών της εταιρείας «Ραδιοτηλεοπτικές Επιχειρήσεις Channel Nine -9 Α.Ε.», η οποία έχει ήδη γίνει και τελεί υπό έλεγχο. Διευθυντής ειδήσεων του καναλιού που ίδρυσε το 1992 ο εκδότης της Ελεύθερης Ώρας Γρηγόρης Μιχαλόπουλος ως Τηλετώρα, θα είναι ο Σταμάτης Μαλέλης ενώ ο Δ. Παναγιωτάκης θα είναι ο διευθύνων σύμβουλος.

    Να σημειωθεί ότι το Channel 9 συνεργάζεται με τις εταιρείες του Διονύση Παναγιωτάκη, εδώ και δύο χρόνια, εκπέμποντας από τις εγκαταστάσεις όπου λειτουργούσε το Action24 (στη Γρκάβα) καθώς και με το One Channel του Βαγγέλη Μαρινάκη, τους τελευταίους μήνες

    Ο φον Κάραγιαν του καλού PR, το ευχαριστώ στο ΕΚΟΜΕ και το σινιάλο στο Netflix

    «Μαέστρος» στα επικοινωνιακά και τις δημόσιες σχέσεις ο 46χρονος ταλαντούχος σκηνοθέτης και ηθοποιός Χριστόφορος Παπακαλιάτης ο οποίος κάνει το μεγάλο comeback στις 13 Οκτωβρίου με την πρεμιέρα στο Mega της νέας σειράς «maestro». Σε ρόλο-έκπληξη η Χάρις Αλεξίου.

    Στη συνέντευξη Τύπου του Mega ήταν ο μοναδικός σε όλα αυτά τα χρόνια που ευχαρίστησε τόσο ανοικτά το ΕΚΟΜΕ καθώς η Alter Ego Media πήρε σχεδόν 1 εκατ. ευρώ (για την ακρίβεια 927.428 ευρώ) με το budget να ανέρχεται στο ποσό των 2.318.570 ευρώ. Τα υπόλοιπα χρήματα αναμένεται να «ρεφάρει» η εταιρεία από την πώληση των δικαιωμάτων στο Netflix.

    Short notice

    • Αλλαγές και αποχωρήσεις (από όλα τα τμήματα) από τη DPG του Δ. Γιαννακόπουλου με τον διευθυντή σύνταξης του CNN Greece, Γ. Μανδαλίδη, να έχει ήδη αναλάβει επιτελική θέση στο ERTNEWS. Στα ονόματα των διαδόχων του στο CNN έπαιξε και αυτό του Σωτήρη Δανέζη.
    • Μόλις το 30% του Open βρίσκεται υπό προϋποθέσεις (που γνωρίζει μόνο ο Ιβάν Σαββίδης και οι εξ απορρήτων του) προς πώληση σε επενδυτικό οργανισμό με ενασχόληση στις κινηματογραφικές παραγωγές και όχι σε μιντιάρχη που έχει γράψει χιλιόμετρα στη σχετική αγορά. Στο κανάλι πάντως ένα ευχέλαιο χρειάζεται, μετά τα απανωτά blackout.
    • Δεν χάνουν οι ελληνικές συνδρομητικές πλατφόρμες $118 εκατ., όσα δηλαδή βάζουν στο ταμείο οι ξένες υπηρεσίες streaming (Netfilx, Disney+ κλπ.). Χάνουν από τον άνισο ανταγωνισμό στο φόρο. Εξετάζεται το θέμα από την κυβέρνηση.
    • Σουρεάλ: «Πρωίαν την είδαν», μεσημέρι θα παίζει (1-3 μ.μ.) η πρωινή εκπομπή της ΕΡΤ με το τίτλο “Πρωίαν σε είδον” και παρουσιαστές τον Φώτη Σεργουλόπουλο και την Τζένη Μελιτά…
    • «Λεφτά» αισθήματα τρέφει ο ΑΝΤ1 για τη Δούκισσα Νομικού που δεν άντεξε το μεροδούλι – μεροφάι δίπλα στον Γ. Λιάγκα, όχι όμως και το ακριβό τριετές συμβόλαιο και τις χρυσές χορηγίες που την οδήγησαν σε μια θέση στο πρωϊνό του Σαββατοκύριακου.
    • Με ενισχυμένο επιτελικό ρόλο επιστρέφει στον ΑΝΤ1 ο Γιάννης Μιχελάκης.
    • Ένα έμπειρο στέλεχος της ραδιοφωνικής αγοράς της Αθήνας, και όχι μόνο, ο Peter Yiamarelos αναλαμβάνει τα ηνία του Ρυθμού 94.9 και του Easy 97.2.
    • Κανείς δεν χάνεται. Ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, άλλοτε νομάρχης Θεσσαλονίκης και περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, σηκώνει τα μανίκια και από Δευτέρα θα βρίσκεται πίσω από το μικρόφωνο του αθλητικού Libero 107.4, καθημερινά 7-8 το πρωί στην εκπομπή «Viva Liberadores», μαζί με την Κατερίνα Νικολάου και τον Ντίνο Ιγνατίου.
    • Έγινε παρεξήγηση κι εξήγηση δεν δόθηκε, έτσι κυκλοφόρησε… ράδιο αρβύλα ότι βγήκε στο ΑΠΕ ντιρεκτίβα να μπαίνουν περιορισμοί στην έκταση των ρεπορτάζ για τον πρωθυπουργό (700 λέξεις) και τους υπουργούς (400 λ.). Μια οδηγία SEO ήταν και τίποτα άλλο, από αυτές που αλλάζουν τα μαγαζιά σαν τα πουκάμισα.
    • 3 ονόματα παίζουν δυνατά για τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΤ – που χηρεύει εδώ και 4 μήνες μετά την παραίτηση Γιώργου Γαμπρίτσου. Δεν υπάρχει κατά πως φαίνεται ιδιαίτερη πρεμούρα με τον Κ. Ζούλα να εκτελεί χρέη «2 σε 1».
    • Στενό μαρκάρισμα φέρεται να δέχεται ο παρουσιαστής της πρωινής εκπομπής του ΣΚΑΪ Δημήτρη Οικονόμου προκειμένου να ενταχθεί στο ψηφοδέλτιο του Ν. Καρδίτσας. Θα πρέπει να αποφασίσει άμεσα με ποιους θα πάει και ποιους θα αφήσει.
    • Γλασκόβη και Λίβερπουλ θα κονταροχτυπηθούν για την 67η Eurovision 2023 χωρίς τον Γιώργο Καπουτζίδη στην ελληνική παρουσίαση μετά από 10 χρόνια στον μουσικό διαγωνισμό. Κρούση έχει γίνει στον Φώτη Σεργουλόπουλο, ο οποίος βρίσκεται ήδη στο δυναμικό της ΕΡΤ.
    • Η Φλορίντα Πετρουτσέλι, η σχεδιάστρια μόδας Βάσια Κωσταρά, η Μαρία Λουίζα Βούρου και η Φελίσια Λαπάτη έπεσαν στο τραπέζι για να βρεθεί το ταίρι του Γ. Λιάγκα.
    • Πρώτα βουλευτής με τον ΣΥΡΙΖΑ, στη συνέχεια κυβερνητικός εκπρόσωπος, μετά στη Διεθνή Αμνηστία, τώρα προαλείφεται και για καναλάρχης για καλό σκοπό… ερευνητικό, ενημερωτικό και παραγωγή ντοκιμαντέρ. Ο λόγος για τον Γαβριήλ Σακελλαρίδη, διευθυντή του Ινστιτούτου για την Έρευνα και την Κοινωνική Αλλαγή – ETERON – που ως γνωστόν έχει πάρει τις αποστάσεις του από τον Τσίπρα.
    • Στο κλειδωμένο πρόγραμμα του ΑΝΤ1+ και το dramedy “THE FRIEND” με πρωταγωνιστή τον Γιώργο Χρυσοστόμου.
    • Στα 11.500 ευρώ τον χρόνο κοστίζει στην ΕΡΤ η μίσθωση 17 αυτοκινήτων. Ηλεκτρικών;
    • «Καμπάνα» 41,1 ευρώ από την Επιτροπή Ανταγωνισμού στο πρακτορείο «Άργος», για μη συμμόρφωση σε προηγούμενες αποφάσεις που προέβλεπαν τη διατήρηση της παλιάς εμπορικής πολιτικής έναντι των εκδοτικών επιχειρήσεων.
    • «Σασμός», the now oil για τον Alpha καθώς η δημοφιλής σειρά συμβάλλει στην άνοδο του κύκλου εργασιών του καναλιού κατά 17,87% και στη διαμόρφωση κερδών 8,2 εκατ. ευρώ.
    • Πάντως η Alpha Δορυφορική Τηλεόραση εξυπηρετεί και τα 4 δάνειά της κανονικά: 2 στην Τράπεζα Πειραιώς, 1 στην Prime Insurance και άλλο 1 στην Ireon Investments.
    • Ενδιαφέρον έχει πώς θα μοιραστούν σε εφημερίδες και περιοδικά τα 20 εκατ. ευρώ που ενέκρινε η Κομισιόν για την Ελλάδα, ως μέσο «θεραπείας» των παράπλευρων ζημιών από την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία.
    • Πιο γεμάτο το πορτοφόλι των συντακτών -όχι όλων- της «Καθημερινής» θα είναι από τον επόμενο μήνα προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν διαρροές προς ανταγωνιστές.
    • Σε νέα ΑΜΚ, ύψους 9 εκατ. ευρώ, για τη Nova, μέσω της έκδοσης 30 εκατ. νέων κοινών ονομαστικών μετοχών, ονομαστικής αξίας 0,30 ευρώ εκάστη και τιμή διάθεσης/έκδοσης 6 ευρώ για κάθε μετοχή.
    • Με τον υιό Μελισσανίδη (Γιώργο) συνήψε συνεργασία το ΠΑΠΕΙ στο πλαίσιο του πρωτοκόλλου Ναυτεμπορικής-Πανεπιστημίου Πειραιώς. Η Ναυτεμπορική αναλαμβάνει ρόλο Media Partner του ΠΑΠΕΙ ενώ θα παρέχει επίσης ψηφιακές υποδομές για live streaming επιστημονικών ημερίδων.
    • Ότι πωλούνται τα eklogika.gr δεν είναι νέο. Έχουν βάλει «πωλητήριο» από τον περασμένο Ιανουάριο  – προφανώς δεν πουλήθηκαν ακόμη – ενώ η λειτουργία του site αναστέλλεται προσωρινά.
    • Όταν η πίτα της δαπάνης στην TV όχι μόνο παραμένει τσουρούτικη, αλλά μαζεύει κι άλλο, τότε να περιμένουμε γκρίνιες των καναλαρχών για το πότισμα των λεφτόδενδρων και τους καρπούς που δρέπουν στην Αγία Παρασκευή.
    • Με το που πήρε ζεστό χρήμα ο όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ από το MBC Group με έδρα το Ντουμπάι, έβαλε τα θεμέλια για το νέο κτίριο στη θέση Καλυφτάκη στη Νέα Κηφισιά.
    • ΕΡΤ και ΕΣΑΚΕ τα μιλήσανε τα συμφωνήσανε για την ερχόμενη σεζόν με option για άλλη μια, με τη δημόσια τηλεόραση να δεσμεύεται για 6,5 εκατ. ευρώ για τη μετάδοση των αγώνων της Basket League.
    • Το sequel του Τμήματος Ηθών συζητά να βγάλει ο Μ. Μανουσάκης με τον ΑΝΤ1.
    • Η «Πτώση» έρχεται στην ΕΡΤ με πρωταγωνιστές τον Χρήστο Λούλη και τη Λένα Παπαληγούρα.
    • Στα 11.500 ευρώ τον χρόνο κοστίζει στην ΕΡΤ η μίσθωση 17 αυτοκινήτων. Δεν υπάρχει λόγος γκρίνιας. Τόσο έχουν, αν είναι ηλεκτρικά.

     

    Διαβάστε επίσης:

    Χριστόφορος Παπακαλιάτης: Το Maestro είναι η καλύτερη δουλειά μου

    Η Γη της Ελιάς στη Μαδρίτη!