• Άρθρα

    SHIPPING FOCUS: Δικαστική δικαίωση για τον Πέτρο Παππά

    Πέτρος Παππάς. Επικεφαλής Star Bulk Carriers ναυτιλία

    Πέτρος Παππάς. Επικεφαλής Star Bulk Carriers


    Αυτές είναι πέντε από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε.

    Δικαστική δικαίωση για τη Star Bulk Carriers

    Το Ομοσπονδιακό Εφετείο της Νέας Υόρκης δικαίωσε τον εφοπλιστή Πέτρο Παππά και τη ναυτιλιακή του Star Bulk Carriers, στην υπόθεση της μήνυσης που είχε κατατεθεί εναντίον του από το fund F5 Capital, συμφερόντων του Nobu Su, που ισχυρίστηκε ότι ζημιώθηκε από την ενσωμάτωση της Oceanbulk από τη Star Bulk το 2014 και την εξαγορά του στόλου της Excel Maritime Carriers του Βίλλυ Παναγιωτίδη από την Oaktree. Οι δικαστές αποφάσισαν ότι πρόκειται για παράγωγη αγωγή, που σημαίνει ότι ο Su θα έπρεπε να απευθυνθεί κατευθείαν στον εφοπλιστή προτού κινηθεί δικαστικά εναντίον του.

    Το Baltic Exchange θα εισάγει δείκτες για τα LNG και τα Containers

    Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
    Ευριπίδης Κουτσοχρήστος

    Στα πλαίσια της απορρόφησής του από το Χρηματιστήριο της Σιγκαπούρης, το Baltic Exchange πρόκειται να εισάγει νέους δείκτες που θα παρακολουθούν τον κλάδο του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) και των εμπορευματοκιβωτίων, όπως χαρακτηριστικά επισήμανε ο επικεφαλής Mark Jackson σε ομιλία του στη Σιγκαπούρη.

    Κερδοφόρο το Q1 για τα DSME

    Τα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) -η διοίκηση των οποίων εκτελεί ένα μεγάλο αναδιαρθρωτικό πλάνο- κατόρθωσαν να επιστρέψουν στην κερδοφορία κατά τη διάρκεια του 1ου τριμήνου του 2017. Τα κέρδη διαμορφώθηκαν στα 230 εκατ. δολ., έναντι ζημιών 2,9 εκατ. δολ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016.

    Μάχη δίχως τέλος μεταξύ της Frontline και της DHT

    Το νέο κεφάλαιο στο δικαστικό σίριαλ της ναυτιλιακή Frontline του Νορβηγού εφοπλιστή John Fredriksen και της DHT Holdings γράφεται μια μέρα μετά τη νέα μήνυση της πρώτης εναντίον της δεύτερης σε δικαστήριο των Νήσων Marshall. Η DHT υποστηρίζει ότι το περιεχόμενο της δεύτερης μήνυσης -που αφορά το ποσοστό συμμετοχής της BW Group– δεν έχει καμία βάση και προβλέπει ότι κι αυτή θα έχει την ίδια τύχη με την πρώτη: την απόρριψη.

    Η Seaspan θα καθυστερήσει την παράδοση 2 νεότευκτων

    Η διοίκηση της εισηγμένης στη Νέα Υόρκη ναυτιλιακής Seaspan Corporation -με έδρα το Χονγκ Κονγκ- αποφάσισε να μεταθέσει την παράδοση 2 νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (χωρητικότητας 10.000-teu) που κατασκευάζονται αυτή την περίοδο στις κινεζικές γιάρδες Jiangsu New Yangzi Shipbuilding Co. και Jiangsu Yangzi Xinfu Shipbuilding Co. για το 1ο και το 2ο τρίμηνο του 2018, χωρίς ωστόσο να αποκαλύπτει τους λόγους της απόφασης αυτής.

    Το Baltic Exchange Index και οι επιμέρους δείκτες του εκπροσωπούν καθημερινά τις τιμές των ναύλων για τα χύδην φορτία. Για σήμερα 27/4/17 οι δείκτες του Baltic Freight Index διαμορφώθηκαν ως εξής:

    • Baltic Dry Index (BDI): 1134 (-13)
    • Baltic Cape Index (BCI): 1798 (+8)
    • Baltic Panamax index (BPI): 1260 (-60)
    • Baltic Supramax Index (BSI): 870 (-11)
    • Baltic Handysize Index (BSHI): 569 (-7)

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Πέφτουν οι τιμές στην αγορά scrap – Αισιοδοξία για ανάκαμψη από τους αναλυτές

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Προσοχή από αναλυτές για ναυτιλία: «Μην ενθουσιάζεστε τόσο γρήγορα»

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γιώργος Οικονόμου: «Χτύπησε» ξανά με αγορά πλοίου



    ΣΧΟΛΙΑ