• Business

    Εστίαση: Τι σχεδιάζουν Coca Cola και Heineken για την «επόμενη μέρα» – Tι είπε ο Σταμπουλίδης για τη στήριξη του κλάδου

    Παναγιώτης Σταμπουλίδης – Μαρία Αναργύρου Νίκολιτς – Αλέξανδρος Δανιηλίδης


    Την πρόθεσή τους να συνεχίσουν να στηρίζουν τους επαγγελματίες της εστίασης εξέφρασαν οι επικεφαλής της Coca Cola 3E και της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας (Heineken) από το βήμα του Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, τονίζοντας πως ήταν δίπλα τους καθ’ όλη τη διάρκεια των lockdowns.

    Η γενική διευθύντρια της Coca Cola 3E, Μαρία Αναργύρου Νίκολιτς, σημείωσε πως η εστίαση υπέστη σημαντικό πλήγμα από την πολύμηνη παύση, ωστόσο κατάφερε όπως είπε, να προσαρμοστεί και να αλλάξει, αναγκάζοντας τους προμηθευτές να φέρουν στο προσκήνιο νέα «εργαλεία» γρηγορότερα απ’ ότι υπολόγιζαν, όπως τις ανέπαφες συναλλαγές, το online delivery και το e-commerce.

    Εκτίμησε πως πάρα πολλές από τις αλλαγές που έγιναν τους τελευταίους 14 μήνες, «ήρθαν για να μείνουν», λέγοντας πως χρειάζεται επιμόρφωση του προσωπικού καθώς οι ανάγκες και οι απαιτήσεις πελατών και των τουριστών θα αλλάξουν πολύ μετά την πανδημία. Και έσπευσε να προσθέσει πως η Coca Cola 3E σκοπεύει να εκπαιδεύσει τουλάχιστον 10.000 εργαζόμενους του κλάδου φέτος. Η υποστήριξη της εστίασης, απ’ όπου προέρχεται το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της ήταν προτεραιότητα καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας και για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία.

    Όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος της θυγατρικής του ομίλου Heineken στην Ελλάδα, Αλέξανδρος Δανιηλίδης, δεν υπήρχε καμία άλλη επιλογή πέρα από τη στήριξη των επαγγελματιών της εστίασης, αφού από αυτούς εξαρτάται μεγάλο μέρος των εσόδων της και τόνισε πως η επικοινωνία με τον κλάδο ήταν συνεχής, ακόμη και όταν τα καταστήματα ήταν κλειστά. Υπογράμμισε επίσης πως η εταιρεία ήταν απόλυτα προετοιμασμένη και πέτυχε να ανταποκριθεί με επιτυχία στην ομαλή τροφοδοσία των τελικών σημείων κατά την επανεκκίνησή τους ενώ χαρακτήρισε κρίσιμο για την «επόμενη μέρα» του κλάδου, την ασφάλειας που θα νιώθουν οι πελάτες όταν επισκέπτονται τα εστιατόρια. «Πρέπει να νιώθουν ότι μπορούν να επισκεφθούν εύκολα τα καταστήματα», σημείωσε χαρακτηριστικά και δήλωσε συγκρατημένα αισιόδοξος για την πορεία της κατανάλωσης.

    Εσωτερικοί χώροι και δεξιώσεις

    Ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης, από την πλευρά του, ανέφερε ότι «αφήσαμε πίσω μας τα lockdown και προχωράμε μπροστά σταδιακά με ασφάλεια» και τόνισε ότι αυτό που προέχει είναι να συμμετάσχει ο κόσμος ακόμη περισσότερο στο εμβολιαστικό πρόγραμμα, ώστε τον Ιούνιο να έχουμε αποκτήσει την ανοσία στην κοινότητα που θα επιτρέψει στη κυβέρνηση να ανοίξει ακόμη περισσότερες δραστηριότητες, όπως οι εσωτερικοί χώροι των εστιατορίων και οι κοινωνικές δεξιώσεις.

    Τόνισε ότι θα ευνοηθούν αρκετές επενδύσεις στον τουρισμό μετά την απλοποίηση του επενδυτικού νόμου, ενώ υπογράμμισε πως η κατανάλωση το επόμενο διάστημα θα τονωθεί περαιτέρω από τη διατήρηση των φόρων στα τρόφιμα σε πολύ χαμηλά επίπεδα ενώ διαβεβαίωσε τους εκπροσώπους της εστίασης πως η κυβέρνηση έχει επιστρατεύσει όλες τις διαθέσιμες δυνάμεις που υπάρχουν για τη στήριξη του κλάδου και γενικότερα για την ελληνική οικονομία. Ερωτώμενος τέλος για τις πληροφορίες περί επικείμενης μετακίνησής του στο ΤΑΙΠΕΔ, ο κ. Σταμπουλίδης αρκέστηκε να δώσει μια σιβυλλική απάντηση, λέγοντας πως «ο καθένας υπηρετεί μέχρι που αλλάζει κάτι το πόστο που είναι».



    ΣΧΟΛΙΑ