• Business

    Ο άνθρωπος που μαζεύει εκατομμύρια για να ξυρίζει τους άνδρες

    Michael Dubin

    Michael Dubin


    Μπορεί μία ταπεινή startup επιχείρηση να τα βάλει με έναν γίγαντα της βιομηχανίας στην οποία δραστηριοποιείται; Ναι, αν έχει μία καλή ιδέα. Η Gillette είναι εδώ και πολλά χρόνια το κορυφαίο brand στον χώρο των ξυριστικών προϊόντων, με μερίδιο αγοράς, που εκτιμάται περίπου στο 70%. Όμως, ένας σχετικά νέος «παίκτης» στην αγορά δείχνει ιδιαίτερα απειλητικός. Πρόκειται για το Dollar Shave Club, μία startup επιχείρηση, που βασίζεται σε μία πολύ απλή ιδέα : αντί να ξοδεύει κανείς (πολλά) χρήματα κάθε τόσο για ξυράφια και ξυριστικά προϊόντα, μπορεί να τα λαμβάνει στο σπίτι του κάθε μήνα έναντι ποσού, που ξεκινά από το 1 μόλις δολάριο!

    Το σημείο, στο οποίο υπερέχει της Gillette το Dollar Shave Club, είναι αναμφίβολα η τιμή των ξυραφιών του (αν και υπάρχει η δυνατότητα για απόκτηση ξυραφιών με περισσότερες λεπίδες, που μπορεί να φτάσουν ως και τα 9 δολάρια το μήνα – που και πάλι είναι λιγότερα από αυτά που ξοδεύουν οι περισσότεροι άνδρες για ξυριστικά κάθε μήνα), χωρίς να θυσιάζεται η ποιότητά τους, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Michael Dubin.

    Μάλιστα, ο Dubin πρωταγωνίστησε ο ίδιος στο πρώτο διαφημιστικό σποτ της εταιρείας, το οποίο έχουν δει πάνω από 21 εκατομμύρια θεατές στο YouTube.

    Το στοίχημα του 37χρονου Dubin φαίνεται πως αποδίδει καρπούς: ήδη, αναλυτές της αγοράς εκτιμούν πως το μερίδιο της Gillette θα συρρικνωθεί στο εγγύς μέλλον εξαιτίας του Dollar Shave Club και όχι μόνο, ενώ πρόσφατα εξασφάλισε μία επένδυση 15 εκατομμυρίων δολαρίων, που προστίθενται στα 75 εκατομμύρια δολάρια που είχε αποσπάσει το καλοκαίρι. Η αξία της Dollar Shave Club ανέρχεται πλέον στα 630 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το PitchBook.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία χρήσης του 2014, η Dollar Shave Club είχε έσοδα 65 εκατομμυρίων δολαρίων, τριπλάσια από τα αντίστοιχα του 2013, με δύο εκατομμύρια συνδρομητές στην υπηρεσία της. Και τα στοιχεία του 2015 μάλλον θα είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά, προς απογοήτευση της Gillette…



    ΣΧΟΛΙΑ