Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Jumbo: Στη μάχη του click inside – Το «μυστικό» με τον ΚΑΔ

Jumbo: Αυξημένες κατά 12,6% οι πωλήσεις στο α΄ εξάμηνο

Απόστολος Βακάκης (Jumbo)

Το «παρόν» στο νέο υβριδικό μοντέλο λειτουργίας των καταστημάτων, το click inside δίνει η αλυσίδα Jumbo. Από την άλλη πλευρά, για ακόμη μια φορά επέλεξε να «γυρίσει την πλάτη» στο click away, δηλαδή την παράδοση εκτός καταστήματος.

Με ανακοίνωση που ανάρτησε στην ιστοσελίδα της, η εταιρεία ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό πως τα καταστήματα της σε Αττική, Πάτρα και Χαλκίδα θα λειτουργούν με ραντεβού ενώ όλα τα υπόλοιπα στην Ελλάδα θα λειτουργούν χωρίς ραντεβού. Παράλληλα, δίνει αναλυτικές οδηγίες για τον τρόπο που μπορούν οι καταναλωτές να «κλείσουν» το ραντεβού τους. Η Jumbo, όπως επισημαίνεται στην ίδια ανακοίνωση, συμμετέχει στο click inside γιατί διαθέτει είδη ένδυσης και υπόδησης αλλά και είδη βιβλιοπωλείου.

Υπενθυμίζεται πως ο επικεφαλής της Jumbo, Απόστολος Βακάκης είχε αντιδράσει σφόδρα στο παρατεταμένο κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων από το περασμένο Νοέμβριο, αλλά και στην απόφαση να παραταθεί το lockdown στις αρχές της νέας χρονιάς, με φόντο τα τεράστια προβλήματα που αντιμετώπισε το ηλεκτρονικό της κατάστημα. Στη διάρκεια των δυο lockdown, η εταιρεία κατέγραψε σοβαρές απώλειες εσόδων, ενώ απέφυγε να εκμεταλλευθεί τη δυνατότητα του click away που δόθηκε στο δεύτερο lockdown.

Μόνο τον περασμένο Δεκέμβριο, η πτώση των πωλήσεων της εταιρείας διαμορφώθηκε στο 54% (!) ενώ στο σύνολο του 2020 διαμορφώθηκε στο 18,2%. Ποσοστό που σε απόλυτο νούμερο μεταφράζεται σε περίπου 154,3 εκατ. ευρώ ή περίπου το 1/5 του ετήσιου τζίρου της εταιρεία.

Η Jumbo είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα παιχνιδιών στη χώρα μας, αλλά και μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις λιανικής πώλησης, με 52 σε όλη την Ελλάδα ενώ παράλληλα διαθέτει 5 στην Κύπρο, 9 στη Βουλγαρία και 14 στη Ρουμανία. Να σημειωθεί πως το 30% των πωλήσεών της προέρχεται από την κατηγορία των παιχνιδιών.

Διαβάστε επίσης: 

Λιανεμπόριο: «Crash test» για το click inside, αγωνία για την «επόμενη μέρα»

Γεωργιάδης: Θα ξανασυζητηθεί το θέμα των κοσμηματοπωλείων, μελετάται αύξηση του χρονικού ορίου στα καταστήματα νυφικών

Covid-19: Τι αλλαγές φέρνει η επιστροφή των δύο επιπέδων υγειονομικής ασφάλειας – Ο νέος χάρτης