• Business Of Fashion

    Εκτόξευση πωλήσεων made in… China για την Hermes

    • Bloomberg


    Τη μεγαλύτερη τριμηνιαία αύξηση πωλήσεων των τελευταίων τεσσάρων ετών εμφάνισε ο oίκος μόδας Hermes, λόγω της αυξημένης ζήτησης από τους Κινέζους καταναλωτές, σημάδι ότι η πιο πολυτελής αγορά του κόσμου παραμένει δυναμικά στο προσκήνιο.

    Η γαλλική εταιρεία που δημιούργησε τη διάσημη τσάντα Birkin κατέγραψε αύξηση στις πωλήσεις της κατά 12%, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Η μετοχή της έχει σημειώσει φέτος άνοδο 27%.

    “Πρόκειται για ένα ισχυρό ξεκίνημα του έτους” επισήμανε ο Rogerio Fujimori, αναλυτής στην RBC Europe.

    Η Hermes κινείται σε υψηλότερα επίπεδα, καθώς η οικονομία της Κίνας ανακάμπτει. Αυτά είναι θετικά νέα για την εταιρεία που κατασκευάζει δερμάτινες θήκες κινητών αξίας 1.250 δολαρίων και ρούχα παραλίας αξίας 1.675 δολαρίων. Στο τέλος της περασμένης χρονιάς  οι ανησυχίες ότι οι Κινέζοι καταναλωτές θα περιορίσουν τις δαπάνες τους είχαν αυξηθεί, ωστόσο, τα πρόσφατα αποτελέσματα των ανταγωνιστών της Hermes, LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton και Kering SA έδειξαν ότι αυτό τελικά δεν συνέβη.

    Η Hermes δήλωσε ότι ο ρυθμός ανάπτυξής της στην Κίνα υπερβαίνει το 10%. Οι κατασκευαστές προϊόντων πολυτελείας καθίστανται ολοένα και πιο εξαρτημένοι από αυτή τη χώρα, καθώς οι ευρωπαϊκές αγορές όπως η Γαλλία είναι πλέον μικρότερης σημασίας. Η Hermes κέρδισε το 13% των εσόδων της από την εγχώρια αγορά πέρυσι, έναντι 20% την προηγούμενη δεκαετία.

    Μάλιστα, στο πρώτο τρίμηνο τα αποτελέσματα της στην αγορά της Γαλλίας ήταν αδύναμα, με τις πωλήσεις να σημειώνουν άνοδο μόλις 1%, καθώς οι διαδηλώσεις των Κίτρινων Γιλέκων στο κέντρο του Παρισιού, επηρέασαν τα καταστήματα πολυτελών ειδών.

    Η LVMH έθεσε υψηλά τον πήχη όταν ανακοίνωσε στις αρχές του μήνα αύξηση 15% στα αποτελέσματα της. Επίσης, η Kering ανακοίνωσε ότι η πωλήσεις του καλύτερου της brand, Gucci, ενισχύθηκαν κατά 20% στο τρίμηνο.

     



    ΣΧΟΛΙΑ