• ΑΓΟΡΕΣ

    7 τρόποι που θα σε κάνουν πιο αρεστή στη δουλειά σου

    • NewsRoom


    Τι απαντάς συνήθως όταν κάποιος σε ρωτήσει πώς ήταν η ημέρα σου στο γραφείο; Οι περισσότεροι λένε κάτι σαν «Τα ίδια» ή «Έχουν υπάρξει και καλύτερες ημέρες». Είναι γεγονός ότι κάθε δουλειά έχει τα άγχη και τις απογοητεύσεις της. Ειδικά την εποχή αυτή που βιώνουμε, στην οποία κάθε εργασιακός κλάδος έχει επηρεαστεί κατά πολύ. Αυτή η αλλαγή, δε θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστη εσένα και τους συναδέλφους σου, μιας και ζείτε τα προβλήματα της δουλειάς σας εκ των έσω, όπως και κάθε εργαζόμενος στην επιχείρηση που ανήκει. Η στάση που τηρούμε όμως απέναντι στην πίεση της καθημερινότητας, επηρεάζει πολύ τόσο τη δική μας ψυχολογία και απόδοση, όσο και των ανθρώπων με τους οποίους συνυπάρχουμε.

    Γιατί να μην προσπαθήσεις κάθε φορά που αναφέρεσαι στη δουλειά σου ή όταν είσαι στον εργασιακό σου χώρο, να χρησιμοποιείς λέξεις και να μιλάς με τρόπο θετικό, χαρούμενο και δημιουργικό; Θα εκπλαγείς πόσο μπορεί να αλλάξει η διάθεση του περίγυρού σου, αλλά και η δική σου, αν αποβάλλεις αρνητικές λέξεις και την απαισιοδοξία από τα λόγια σου, ακόμα και από τον τόνο της φωνής σου. Το μυστικό είναι να μάθεις να εκφράζεσαι με το σωστό τρόπο. Ακόμα και όταν πρέπει να πεις κάτι δυσάρεστο, υπάρχει ο κατάλληλος τρόπος για να το κάνεις. Σου φαίνεται δύσκολο; Σου παρουσιάζουμε 6 εύκολους τρόπους για να το καταφέρεις και μέσα από αυτούς να γίνεις ακόμα πιο ευχάριστη και αρεστή τόσο στο εργασιακό σου περιβάλλον, όσο και σε κάθε διαπροσωπική σου σχέση.

    #1 Υπάρχει ένας κανόνας στη δημοσιογραφία που λέει να ξεκινάς κάθε ιστορία που θέλεις να διηγηθείς με το πιο συνταρακτικό γεγονός. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να αποφεύγεις όταν ξεκινάς μια διαπροσωπική κουβέντα με τους συνεργάτες ή τους φίλους σου. Προτίμησε πάντοτε να αρχίζεις το λόγο σου με τρόπο θετικό. Μην πάρεις τον άλλον κατευθείαν από τα μούτρα, ακόμα κι αν πρέπει να του ανακοινώσεις κάτι δυσάρεστο, ή κάτι που μπορεί να τον αγχώσει. Ξεκίνα την κουβέντα σου με αισιόδοξο τρόπο.Χαμογέλασε και πες κάτι για να τους φτιάξεις τη διάθεση πριν μπεις στο κυρίως θέμα. Κάνε τους συνομιλητές σου να νιώσουν άνετα και καλά όταν βρίσκονται απέναντί σου. Με αυτό τον τρόπο θα σε ακούσουν πιο προσεκτικά και θα δεχθούν με διαφορετικό τρόπο το δυσάρεστο νέο ή το δύσκολο project που θα τους ανακοινώσεις στη συνέχεια.

    #2 Μη μένεις σε επαγγελματικές αποτυχίες και ατυχείς στιγμές που ενδεχομένως είχατε στη δουλειά. Κοίτα πάντα μπροστά και ενθάρρυνε και τους συναδέλφους σου να κάνουν το ίδιο. Το λάθος να σας γίνει μάθημα και να προχωρήσετε παρακάτω. Στοχεύστε στην επόμενη επιτυχία, στον επόμενο στόχο και αφήστε το παρελθόν στη θέση του. Αναγνώρισε την προσπάθεια που κάνουν οι συνάδελφοί σου και πες και ένα μπράβο, αντί να κριτικάρεις όλη την ώρα τη δουλειά τους αρνητικά. Θα τους δώσεις το έναυσμα να προσπαθήσουν περισσότερο και να γίνουν ακόμα καλύτεροι. Όλοι έχουμε ανάγκη έναν καλό λόγο και μια αναγνώριση στον κόπο και την προσπάθεια που καταβάλλουμε.

    #3 Μην κουβαλάς τα προσωπικά σου θέματα στον εργασιακό σου χώρο. Μάθε να αφήνεις τα όποια προβλήματα έχεις στο σπίτι σου, έξω από το γραφείο σου και το αντίστροφο. Έχε όμως πάντοτε υπόψιν σου ότι όπως κι εσύ έχεις τόσα πράγματα στο κεφάλι σου που μπορεί να επηρεάζουν τη διάθεση και τη συμπεριφορά σου απέναντι στους άλλους και χωρίς να το θέλεις να γίνεσαι απότομη, το ίδιο μπορεί να συμβαίνει και με τους υπόλοιπους ανθρώπους γύρω σου. Ποτέ δεν ξέρεις τι τραβάει ο καθένας και τι βιώνει στην προσωπική του ζωή. Γι’ αυτό να είσαι πάντα ευγενική με τους ανθρώπους… Ο καθένας έχεις τον προσωπικό του Γολγοθά και δεν ξέρεις πόσο μεγάλος μπορεί να είναι.

    #4 Δυστυχώς πρέπει να ανακοινώσεις σε κάποιον εργαζόμενο την απόλυσή του, ή να κάνεις κάποια παρατήρηση.Σε κανέναν δεν αρέσει να γίνεται αγγελιοφόρος αρνητικών ειδήσεων, αλλά είναι και αυτό μέρος του προγράμματος. Ο τρόπος όμως που θα επιλέξεις να πεις μια δυσάρεστη είδηση, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στον τρόπο που ο άλλος θα την εκλάβει. Κοίταξε το συνομιλητή σου στα μάτια και μίλησέ του σε ευγενικό και φιλικό τόνο. Εξήγησέ του το λόγο της απόφασής σου με λεπτομέρειες. Μην είσαι απότομη και λακωνική. Προσπάθησε να τον κάνεις να νιώσει όσο καλύτερα γίνεται και να καταλάβει τη θέση σου. Μην ξεχνάς το άγχος και τη δύσκολη κατάσταση στην οποία βρίσκεται τη στιγμή αυτή. Προσπάθησε να μπεις στη δική του θέση. Δείξε του ότι τον καταλαβαίνεις και ότι είσαι δίπλα του σε αυτό.

    #5 Ζήτα τη γνώμη των συναδέλφων σου πάνω σε κάτι που τους πρότεινες. Δείξε τους ότι τους υπολογίζεις.

    #6 Δείξε ευγνωμοσύνη στον περίγυρό σου. Οι άνθρωποι που εκφράζουν την ευγνωμοσύνη τους είναι πιο επιτυχημένοι, πιο χαρούμενοι και πιο υγιείς. Το να λες «Ευχαριστώ» προσδίδει χαρά στον άλλο και αποβάλει τον αρνητισμό και το στρες.

    #7 Προσπάθησε να λες «Ευχαριστώ» κάθε μέρα. Στους συναδέλφους, στους φίλους ή τους συγγενείς σου.

    Πηγή: Followme

    Διαβάστε επίσης Κάνεις τη δουλειά που αγαπάς; Kάνε το τεστ!



    ΣΧΟΛΙΑ