Σ. Παληός: Δύο νέες συμφωνίες ναύλωσης για την Diana Shipping

0

Την επέκταση της χρονοναύλωσης του πλοίου Baltimore (χωρητικότητας 177.243 dwt, κατασκευής 2005) από την Cargill International για χρονικό διάστημα 13-16 μηνών ανακοίνωσε η ναυτιλιακή εταιρεία Diana Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού.

Η τιμή ναύλωσης του Baltimore ανέρχεται στα 11.300 δολάρια ημερησίως, ενώ η περαιτέρω περίοδος ναύλωσης του πλοίου αρχίζει στις 3 Φεβρουαρίου, σύμφωνα με την Diana Shipping.

Παράλληλα, η Diana Shipping ανακοίνωσε τη σύναψη συμφωνίας με τη Noble Resources International για τη χρονοναύλωση του πλοίου Arethusa (χωρητικότητας 73.593 dwt, κατασκευής 2007) έναντι 7.200 δολαρίων ημερησίως, για περίοδο 10-14 μηνών. Η περίοδος ναύλωσης ξεκίνησε στις 23 Ιανουαρίου.

Από τις δύο νέες συμφωνίες για τα Baltimore και Arethusa, η Diana Shipping εκτιμά ότι θα αποκομίσει έσοδα 6,57 εκατομμυρίων δολαρίων κατ’ ελάχιστον.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Diana Shipping πριν από δύο περίπου εβδομάδες είχε ανακοινώσει τη συμφωνία της με την εταιρία Koch Shipping Pte. Ltd. (Σιγκαπούρη) για τη ναύλωση ενός εκ των φορτηγών πλοίων της τύπου capesize, του P. S. Palios (χωρητικότητας 179,134 dwt και κατασκευής 2013). Τα ακαθάριστα ναύλα ανέρχεται σε 10.550 δολ. ημερησίως, μείον 5% η προμήθεια υπέρ τρίτων, ενώ το πλοίο θα ναυλωθεί για minimum 12 μήνες και maximum 16 μήνες.

Παράλληλα η Diana Shipping είχε ανακοινώσει ότι προχώρησε σε συμφωνία για τη διεύρυνση της ναύλωσης του πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax Myrto (χωρητικότητας 82,131 dwt και κατασκευής 2013), από την Cargill International S.A. με έδρα τη Γενεύη, για χρονική περίοδο από 12 έως 15 μήνες. Τα ακαθάριστα ναύλα ορίστηκαν στα 8.000 δολ. ημερησίως, μείον 4,75% προμήθεια υπέρ τρίτων. Η νέα περίοδος ναύλωσης αναμένεται να ξεκινήσει στις 16 Ιανουαρίου 2017.

Οι δύο προαναφερθείσες συμφωνίες αναμένεται να φέρουν στα ταμεία της εταιρίας περίπου 6,68 εκατ. ευρώ ακαθάριστα έσοδα για τις minimum περιόδους ναύλωσης.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία διαθέτει σήμερα στόλο αποτελούμενο από 48 bulkers, εκ των οποίων 4 Newcastlemax, 14 Capesize, 3 Post-Panamax, 4 Kamsarmax και 23 Panamax, με συνολικό τονάζ 5,7 εκατομμυρίων dwt και μέση ηλικία 7,65 ετών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Β. Μαρινάκης: Υποδέχθηκε το 2017 παραλαμβάνοντας τέσσερα νέα πλοία

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς κινήθηκε η αγορά των τάνκερ. Ποιες κατηγορίες ξεχώρισαν

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Λ. Πατίτσας: Ετοιμάζει δυναμική επιστροφή στο ξηρό φορτίο;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here