«Πονοκέφαλο» αποτελούν για τις αυτοκινητοβιομηχανίες τα νέα αυστηρά όρια για τις εκπομπές ρύπων που πρόκειται να θέσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή από το 2020.

Οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες ζητούν παράλληλα βοήθεια από τις εκάστοτε κυβερνήσεις να γίνουν πιο φιλικές στις μεγάλες επενδύσεις που είναι διατεθειμένες να κάνουν ζητώντας να δημιουργήσουν τις υποδομές που θα μπορέσουν να στηρίξουν την νέα τεχνολογία, όπως είναι η ηλεκτροκίνηση.

Η μείωση των πωλήσεων στα πετρελαιοκίνητα οχήματα συμβάλει προς την κατεύθυνση της μείωσης των εκπομπών CO2, ενώ παράλληλα συνεχίζονται οι επενδύσεις για την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Να θυμίσουμε ότι οι κοινοτικοί κανόνες που θα ισχύσουν από το 2021 θα αναγκάσουν τα καινούργια αυτοκίνητα να εκπέμπουν κατά μέσο όρο 95 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Σε περίπτωση που δεν επιτευχθεί αυτός ο συγκεκριμένος στόχος, τότε οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα κληθούν να πληρώνουν πολλά ευρώ πρόστιμο για κάθε επιπλέον γραμμάριο και για κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά που θα βγαίνει στην παραγωγή, την στιγμή που σήμερα ο μέσος όρος της ΕΕ είναι 130 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου PSA, Carlos Tavares, ζήτησε την αναστολή των κυρώσεων της ΕΕ από το 2021 αντιπροτείνοντας ένα σχέδιο – έκθεση για τη μείωση των ρύπων.

Όλα αυτά όταν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σκοπεύει να περιορίσει το φαινόμενο του θερμοκηπίου σε πολύ χαμηλά επίπεδα, ξεκινώντας με αυτές τις κινήσεις. Σύμφωνα με τα κριτήρια που θέτει η ΕΕ η μείωση των ρύπων από το 2021 μέχρι και το 2030 πρόκειται να είναι 30% από τα επίπεδα του 2021, ενώ η πρόταση της ACΕΑ προτείνει μείωση 20%.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αποχωρεί ο επικεφαλής του Ομίλου Volkswagen Ματίας Μιούλερ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ποιος είναι ο νέος CEO που παίρνει το τιμόνι της VW

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Η Jaguar Land Rover απολύει 1,000 υπαλλήλους λόγω Brexit

ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Please enter your comment!
Please enter your name here