SHIPPING FOCUS: Βυθίστηκε στο Νότιο Ατλαντικό πλοίο-ψυγείο του Πάνου Λασκαρίδη

0

Αυτές είναι πέντε από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε.

Ελληνικό πλοίο-ψυγείο βυθίστηκε στο Νότιο Ατλαντικό

Το πλοίο-ψυγείο Uruguay Reefer (χωρητικότητας 520.787-cbf και κατασκευής 1993) της ναυτιλιακής Baltmed Reefer Services (θυγατρική της Laskaridis Shipping) του εφοπλιστή Πάνου Λασκαρίδη, βυθίστηκε στις Νότιες Σέτλαντ στο Νότιο Ατλαντικό -κοντά στις Νήσους Φώκλαντ– όπου συγκρούστηκε με κομμάτι πάγου. Το πλοίο, μετά το περιστατικό που σημειώθηκε στις 7 Μαΐου, είχε εγκαταλειφθεί και έπλεε ακυβέρνητο για 10 μέρες.

Νέα συμφωνία 153 εκατ. δολ. για την Teekay Tankers

Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
Ευριπίδης Κουτσοχρήστος

Η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Teekay Tankers εξασφάλισε νέα συμφωνία πώλησης και επαναμίσθωσης (sale and leaseback) ύψους 153 εκατ. δολαρίων, η οποία προβλέπει την πώληση 4 σύγχρονων δεξαμενόπλοιων τύπου suezmax και την επαναμίσθωσή τους για τουλάχιστον 12 χρόνια. Το εν λόγω deal θα αυξήσει τη ρευστότητα της Teekay Tankers κατά τουλάχιστον 30 εκατ. δολάρια.

Εκδίδει νέο ομόλογο η Great Eastern

Νέο ομόλογο αξίας μεγαλύτερης των 20 εκατ. δολαρίων θα εκδώσει η ινδική ναυτιλιακή Great Eastern, μέσω ιδιωτικής τοποθέτησης, προκειμένου να εξασφαλίσει χρηματοδότηση για νέες εξαγορές πλοίων. Η έκδοση του ομολόγου θα αποφασιστεί σε συνέλευση στις 23 Μαΐου από την αρμόδια ειδική επιτροπή.

Επίσημα σε καθεστώς πτώχευσης και η Tidewater

Μετά τη GulfMark και η Tidewater κατέθεσε αίτηση για υπαγωγή στο Άρθρο 11 του Πτωχευτικού Κώδικα των ΗΠΑ. Η ναυτιλιακή -με έδρα τη Νέα Ορλεάνη- ανακοίνωσε την αδυναμία της να διαχειριστεί το δυσθεώρητο χρέος της που αγγίζει τα 2,34 δισ. δολάρια, ενώ επιθυμεί να εξασφαλίσει δικαστική προστασία για τα περιουσιακά της στοιχεία των οποίων η αξία υπολογίζεται σε 4,32 δισ. δολάρια.

Δικαστική προστασία αναζητά η Marco Polo

Η ναυτιλιακή Marco Polo Marine -με έδρα τη Σιγκαπούρη- αναζητά δικαστική προστασία ώστε να μπορέσει να εξασφαλίσει την έγκριση του πλάνου αναδιάρθρωσής της. Η εταιρεία -μαζί με τη θυγατρική της, Marco Polo Shipyard– κατέφυγε στο ανώτατο δικαστήριο της Σιγκαπούρης ώστε να προστατευτεί από τις μηνύσεις που έχουν κατατεθεί εναντίον της για να ολοκληρώσει ομαλά τις συζητήσεις με τους πιστωτές της.

Το Baltic Exchange Index και οι επιμέρους δείκτες του εκπροσωπούν καθημερινά τις τιμές των ναύλων για τα χύδην φορτία. Για την Πέμπτη (18/5/17), οι δείκτες του Baltic Freight Index διαμορφώθηκαν ως εξής:

  • Baltic Dry Index (BDI): 957 (-3)
  • Baltic Cape Index (BCI): 1638 (+48)
  • Baltic Panamax index (BPI): 894 (-31)
  • Baltic Supramax Index (BSI): 764 (-7)
  • Baltic Handysize Index (BSHI): 504 (-1)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιώργος Οικονόμου: Συνεχίζει την επεκτατική στρατηγική με νέα πλοία στο χαρτοφυλάκιό του

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Φράγκου: Ανοίγει ο δρόμος για την απόκτηση των 14 πλοίων της Rickmers

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Έφαγαν… πόρτα οι προτάσεις Grimaldi στην έκτακτη Γενική Συνέλευση της Hellenic Seaways

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here