Micra Psycolourgy

Η αλήθεια είναι πως δεν πηγαίνει ο νους σου όταν προσπαθείς να επιλέξεις καινούργιο αυτοκίνητο, ταυτόχρονα να διαλέξεις ένα χρώμα που να ταυτίζεται και να ταιριάζει με το χαρακτήρα και την προσωπικότητά σου. Μοιάζει ουτοπικό ή καλύτερο το τελευταίο πράγμα που θα σκεφτείς πριν εκταμιεύσεις τα χρήματά σου.. Μέχρι τώρα γνωρίζαμε πως τον τελευταίο λόγο για την επιλογή χρώματος στο καινούργιο αυτοκίνητό σου την έχει συνήθως η σύντροφός σου. Έλα όμως που δεν πρέπει να είναι έτσι. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα μιας πανευρωπαϊκής μελέτης της Nissan, η πλειονότητα των αυτοκινητιστών οδηγεί αυτοκίνητο με λάθος χρωματισμό για την προσωπικότητά τους. Συγκεκριμένα, η έρευνα αποκαλύπτει πως το 86% των ερωτηθέντων έκανε μια λανθασμένη επιλογή χρώματος κατά τη διαδικασία αγοράς στο κατάστημα.

Από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι, παρόλο που υπάρχουν πλέον ζωντανά εξωτερικά χρώματα αλλά και επιλογές εξατομίκευσης, οι αγοραστές αυτοκινήτων εξακολουθούν να είναι πολύ συντηρητικοί όταν πρόκειται για την επιλογή του χρώματος του μοντέλου που θα αγοράσουν.

Micra Psycolourgy

Η μελέτη διεξήχθη από τη Nissan, με αφορμή τη διάθεση επιλογών εξατομίκευσης στο Micra. Από τη έρευνα προέκυψε ότι περίπου το ένα τρίτο των ερωτηθέντων θα έπρεπε να έχουν επιλέξει πιο εντυπωσιακές αποχρώσεις όπως το πορτοκαλί αντί για το παραδοσιακό γκρι και μαύρο, με βάση τον τύπο της προσωπικότητάς τους.

Για να βοηθήσει τους αγοραστές, η Nissan εκμεταλλεύτηκε την τεχνολογία και ανέπτυξε ένα πρωτοποριακό Chatbot σε συνεργασία με την αναγνωρισμένη ψυχολόγο που ειδικεύεται στην ψυχολογία του χρώματος, Κaren Haller. Το Chatbot που λειτουργεί μέσω του Facebook, καθορίζει την προσωπικότητα του χρήστη και στη συνέχεια παρουσιάζει τον τέλειο συνδυασμό χρωμάτων για το MICRA που ανταποκρίνεται σε αυτόν. Για να δοκιμάστε την υπηρεσία μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ.

Τόσο η έρευνα όσο και το Chatbot, αναπτύχθηκαν χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία της Karen στον τομέα της ψυχολογίας του χρώματος. Με εμπειρία πάνω από 20 χρόνια, έχει συνεργαστεί με πολλές παγκόσμιες μάρκες για να κατανοήσει τις επιλογές χρώματος που κάνουν οι καταναλωτές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Νέα BMW X3: Επιβολή με καταγωγή…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ποιο είναι το εκπληκτικό ορόσημο της Nissan;

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα: Οι «κρυφές παγίδες» – Τι πρέπει να προσέξετε

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here