• Media

    Θοδωρής Κυριακού: Τα επόμενα επιχειρηματικά βήματα με σύμμαχο ρευστότητα 180 εκατ. ευρώ

    Κυριακού

    Θοδωρής Κυριακού


    Έπειτα από την πώληση των εταιρειών του στη Σερβία και το Μαυροβούνιο, η οποία του εξασφάλισε ρευστότητα 180 εκατ. ευρώ, ο όμιλος Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Ψυχαγωγίας ΑΝΤΕΝΝΑ σχεδιάζει τα επόμενα επιχειρηματικά του βήματα.

    Αρμόδιες πηγές από τον όμιλο σημειώνουν ότι ο πρόεδρός του, Θοδωρής Κυριακού, βρίσκεται τον περισσότερο χρόνο στο εξωτερικό, στις χώρες που δραστηριοποιείται επιχειρηματικά προετοιμάζοντας τις επόμενες επενδύσεις σε  Ουγγαρία, Λιθουανία, Ρωσία, Βουλγαρία αλλά και σε δύο ακόμη media επιχειρήσεις στην Αμερική.

    Αυτή τη στιγμή έχει παρουσία σε 20 χώρες στην Ευρώπη, τη βόρεια Αμερική και την Αυστραλία, ενώ απασχολεί περισσότερους από 2.600 εργαζόμενους.

    Στην Ελλάδα, με ενδιαφέρον αναμένεται η εξέλιξη της διαδικασίας για την Forthnet στην οποία ο ΑΝΤΕΝΝΑ συμμετέχει, όπως είναι γνωστό, ως ενδιαφερόμενος για την εξαγορά της, όπως και οι Vodafone – Wind.

    Δεν είναι γνωστό πότε και αν οι τράπεζες θα ανακοινώσουν στους δύο ενδιαφερόμενους για την τηλεπικοινωνιακή εταιρεία ότι μένει ο ένας από τους δύο για να ακολουθήσουν, όπως εκτιμάται, αποκλειστικές διαπραγματεύσεις.

    Οι δεσμευτικές προτάσεις που έχουν κατατεθεί προϋποθέτουν σημαντικό «κούρεμα» των υποχρεώσεων της Forthnet, κάτι που προφανώς δυσκολεύει τις αποφάσεις, ειδικά καθώς θα πρέπει να ληφθούν από τρεις διαφορετικές τράπεζες (Πειραιώς, Alpha και Εθνική).

    Η χθεσινή συμφωνία 

    Το deal που ανακοινώθηκε χθες περιλαμβάνει δύο κανάλια ελεύθερης λήψης, τα PRVA και Ο2TV, έξι συνδρομητικά κανάλια, τέσσερα websites και έναν ραδιοφωνικό σταθμό στη Σερβία καθώς και  ένα κανάλι εθνικής εμβέλειας (PRVA TV Crna Gora) και ένα ραδιοφωνικό σταθμό στο Μαυροβούνιο. Αγοραστής είναι ο επιχειρηματίας Srdjan Milovanovic, συνιδρυτής της Kopernikus Technology, του δεύτερου μεγαλύτερου παρόχου συνδρομητικής τηλεόρασης στη Σερβία, η οποία πριν από λίγες εβδομάδες αποκτήθηκε από την Telekom Serbia έναντι 190 εκατ. ευρώ.

    Υψηλόβαθμα στελέχη του Ομίλου  ανέφεραν πως τα κεφάλαια που εξασφαλίστηκαν από την πώληση του χαρτοφυλακίου στις δύο βαλκανικές χώρες θα κατευθυνθούν για νέες επενδύσεις, με τις συγκεκριμένες αγορές που αναφέρθηκαν παραπάνω να αποτελούν προτεραιότητα. Τόνισαν, δε, πως και σε αυτές τις περιπτώσεις θα εφαρμοστεί η επενδυτική στρατηγική που έχει ακολουθήσει ο Όμιλος να τοποθετείται στο χώρο των media, διακρίνοντας τις προοπτικές των ταχέως αναπτυσσόμενων αγορών.

    Υπενθυμίζεται πως ο όμιλος Antenna το 2008 είχε πωλήσει, έναντι 620 εκατ.ευρώ, την βουλγαρική NovaTelevizija στο σουηδικό όμιλο Modern Times Group.

    Μετά την ανάπτυξη και πώληση της Nova TV, η νέα συμφωνία σε Σερβία και Μαυροβούνιο αναμένεται να συμβάλει περαιτέρω στην επιχειρηματική εξάπλωσή του Antenna Group που πλέον διαθέτει παρουσία σε 20 χώρες στην Ευρώπη, τη Β. Αμερική και την Αυστραλία και απασχολεί περισσότερους από 2.600 εργαζόμενους.

    Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας, τα προγράμματά του Antenna προβάλλονται σε πάνω από 85 εκατομμύρια σπίτια, μέσω καλωδιακών και δορυφορικών δικτύων και τα sites του Ομίλου καταγράφουν πάνω από 500 εκατομμύρια επισκέψεις σε ετήσια βάση.

    Υπενθυμίζεται ότι ο Όμιλος έχει υλοποιήσει επενδύσεις, μεταξύ άλλων, στο Facebook, το Twitter, το Spotify όταν ήταν ακόμη στα πρώτα τους βήματα, στην Imagine Entertainment καθώς και σε καινοτόμες διεθνείς εταιρείες όπως η VICE, η ΤhriveGlobal και η Cheddar. Επίσης o Όμιλος είναι στρατηγικός εταίρος και ένας από τους βασικούς μετόχους της επενδυτικής τράπεζας Raine Group.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Χριστίνα Θεοφιλίδη: Ποια είναι η σικάτη τραπεζίτισσα που αγαπάει τις Σπέτσες και θα φέρει νέο αέρα στην Εθνική Τράπεζα

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Λιβανίου vs Λιβάνιου: Δάνεια, διατροφές, αγωγές, δικαστήρια, ερημοδικίες και συζητήσεις για πολλά λεφτά



    ΣΧΟΛΙΑ