• LIFE&STYLE

    Είστε 40; Είστε στη μόδα! Γιατί η fashion βιομηχανία πέφτει στα πόδια σας

    • NewsRoom


    Σας έχει τύχει να ψάχνετε κάτι μανιωδώς και να μη το βρίσκετε; Είμαι σίγουρη ότι θα το έχετε πάθει και εσείς. Εμένα είναι κάτι που μου συμβαίνει αρκετά συχνά και συνήθως αργά το βράδυ που μου έρχεται κάποια «λαμπρή» ιδέα.

    Προχθές λοιπόν θυμήθηκα ότι στο λύκειο, ναι στο λύκειο μη γελάτε, είχα ένα υπέροχο off white paper bag παντελόνι, είναι ηλίθια σκέφτεστε τώρα, τι το θέλει το προ εικοσαετίας παντελόνι;

    Ξέρω και τι ακόμα σκέφτεστε: Άντε και το βρήκε, χωράει; Ακριβώς τις ίδιες ερωτήσεις μου έκανε και η μαμά μου όταν της τηλεφώνησα μεσάνυχτα να τη ρωτήσω μη τυχόν και είχε κάπου κρατήσει το συγκεκριμένο παντελόνι. Φυσικά η μαμά μου ούτε καν μπορούσε να θυμηθεί ποιο ήταν αυτό το ρούχο και εννοείται πως δεν το είχε κάπου «καλά φυλαγμένο».

    Μεγάλη ήττα εγώ, το μόνο παρήγορο ήταν πως η μαμά μου που από τότε που πέθανε ο μπαμπάς μου δεν βρίσκει τίποτα αστείο, γέλασε με την ψυχή της.

    Τώρα γιατί εγώ «λύσσαξα» με το συγκεκριμένο παντελόνι;

    Γιατί πολύ απλά είναι ξανά της μόδας και αν το είχα κρατήσει θα ήταν μία περίτρανη απόδειξη ότι κάποια ακριβά κομμάτια «αξίζουν τα λεφτά τους», μεγάλη δικαίωση στην γκρίνια περί σπατάλης, και επιπλέον θα ήταν αυταπόδεικτο ότι είμαι «σταθερός» χαρακτήρας καθώς θα χωρούσα ακόμη!

    Τίποτα από όλα αυτά όμως δεν έγινε καθώς το παντελόνι είχε κάνει τον κύκλο ζωής του, τουλάχιστον αναφορικά με τη δική μου ντουλάπα.

    Το περιστατικό όμως υπήρξε άριστη αφορμή για να συνειδητοποιήσω ότι εμείς, η γενιά των 40 και κάτι, που μας θεωρούν στην Ελλάδα μεγάλους για μία θέση εργασίας, η παγκόσμια αγορά μόδας μας θεωρεί το πιο δυναμικό κοινό και μας δικαιώνει.

    Με ποιο τρόπο;

    Επαναφέροντας στη μόδα όλα όσα φορούσαμε εκεί στην πρώτη μας νιότη.

    Μη γελιέστε, δεν είναι ότι η παγκόσμια αγορά μόδας σκέφτηκε να μας βοηθήσει να ξεπεράσουμε την κρίση των 40 κάνοντας μας να νιώθουμε «φρέσκοι», είναι ακριβώς το αντίθετο. Ποντάροντας στη πιθανή ηλικιακή κρίση και στην ανανέωση που μάλλον θέλεις κάπου εκεί γύρω στα 40 και στο γεγονός, ότι στην παγκόσμια σκηνή οι άνθρωποι σε αυτό το ηλικιακό γκρουπ βρίσκονται στην καλύτερη επαγγελματική τους φάση άρα και οικονομική, μοιραία αποτελούν το πιο δυναμικό κοινό.

    Ναι αποτελούμε το πιο δυναμικό κοινό, στον κόσμο, όχι στην Ελλάδα, σας προλαβαίνω πριν γελάσετε και δεν το λέω εγώ, το λένε οι αριθμοί που ως γνωστόν είναι αμείλικτοι.

    Κάπως έτσι λοιπόν, βλέπουμε τα Stan Smith και τα All Star να κυριαρχούν και γενικότερα τα αθλητικά παπούτσια (τα αθλητικά και η άνεση είναι γενικότερα τάση και για άλλους λόγους αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα και ένα ακόμη ρεπορτάζ που έρχεται), τα paper bag παντελόνια, τα κουστούμια, τους τονισμένους ώμους, τα καλτσάκια, τα logo, τα back pack, το glitter, τα mom τζιν.

    Θυμηθείτε ταινίες όπως το «Μπαράκι του Σαν Έλμο» ή σειρές όπως το «Χτυποκάρδια στο Μπεβερλι Χίλς» και θα σκεφτείτε το ίδιο με μένα, ότι η ηλικία σας είναι ξανά στη μόδα και η εφηβική ντουλάπα σας το ίδιο!

    Νομίζετε ότι υπερβάλω; Ρίξτε μια ματιά.

    Διαβάστε τη συνέχεια και δείτε τιμές για τα προϊόντα στο www.coverstory.gr

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Kimono shirt: Δεν θυμίζει πια ρόμπα! Το σετάραμε και σου έχουμε προτάσεις…

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πέντε tips για να αποκτήσετε υπέροχη πλάτη

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Zara: Ενεργοποιήθηκε η επαυξημένη πραγματικότητα. Τα οφέλη του πρωτοποριακού concept για τους πελάτες



    ΣΧΟΛΙΑ