• Ροή Ειδήσεων

    Οι μεγάλες διαμάχες για την Telecom Albania και πώς αθωώθηκε ο Βίκτωρας Ρέστης

    • The Wiseman
    the wise man

    the wise man


    Η Telecom Albania και οι δικαστικές διαμάχες των 10 εκατ 

    Ως γνωστόν η Deutsche Telekom (μητρική της COSMOTE) πουλάει στην Αλβανια την Telekom Albania.  Το 2017 η Telekom Albania υπό τον διευθύνοντα σύμβουλο Δημήτρη Μπλάτσιο παρουσίασε, για πρώτη φορά, ζημίες κοντά στα 40 εκατ. ευρώ. Οι φήμες κάνουν λόγο για τίμημα περίπου 62 εκατ. ευρώ που προσφέρει μια εκ των ενδιαφερομένων εταιριών, η Telekom Srbija. Ομως στο παιχνίδι βρίσκεται και η ελληνική επενδυτική εταιρεία Ypsilon, στην οποία συμμετέχει ο επιχειρηματίας Παύλος Βαρδινογιάννης. Τα πράγματα με την Telecom Albania δεν είναι τόσο απλά. Τον τελευταίο καιρό εχει βγει στο φως της δημοσιότητας μια ιστορια πολυετούς δικαστικής διαμάχης με τη Mobal Albania, τον μεγαλύτερο διανομέα της Telekom Albania μέχρι το 2014. Εκείνη την χρονιά λοιπόν η διοίκηση της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας έσπασε τη συμφωνία των δύο πλευρών, απέκτησε σε μια νύχτα μεγάλο τμήμα του δικτύου της Mobal, με αποτέλεσμα η τελευταία να προσφύγει στα δικαστήρια διεκδικώντας περί τα 10 εκατ. ευρώ. Η Mobal ήταν ο διάδοχος της Quest Albania και μετονομάστηκε όταν ο όμιλος του προεδρου του ΣΕΒ Θεόδωρου Φέσσα πώλησε (το 2010) το πλειοψηφικό πακέτο που κατείχε στον συνέταιρο μειοψηφίας Ηλία Κατσούρη.

    Ερρίκος Ντυνάν

    Οπως είχε “προφητεύσει” το mononews.gr ηδη απο την Παρασκευή ο διαγωνισμός της Τράπεζας Πειραιώς για την πώληση του νοσοκομείου Ερρίκος Ντυνάν,  οδεύει στα βράχια. Ειδικά μετά την πρωτοφανή παρέμβαση του Ελληνα Πρωθυπουργού απο την Θεσαλλονίκη οτι το κράτος θέλει το Ντυνάν οι σοβαροί ξένοι (Farallon και Mubadala Investment Company) είπαν “Ασε δεν βαριέσαι”.  Η στήλη το έχει ξαναπεί. Με Τσίπρα, επενδύσεις δεν γίνονται.

    Πονοκέφαλος η εγγυητική Καλογρίτσα

    Φωτιά ακούμε ότι έχουν πάρει οι υπηρεσίες της Attica Bank καθώς μετά την απόφαση του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη να δοθεί το πρώτο κομμάτι του οδικού άξονα Πάτρας-Πύργου στην εργολαβική – κατασκευαστική εταιρεία του Χρήστου Καλογρίτσα. Κι αυτό γιατί  πρέπει η τράπεζα να παρατείνει την εγγυητική επιστολή, προκειμένου η εταιρεία να εκτελέσει το έργο.

    Η στήλη πληροφορείται ότι οι πολιτικές πιέσεις προς την ηγεσία της τράπεζας είναι ασφυκτικές ενώ την ίδια στιγμή ο επόπτης, η Τράπεζα της Ελλάδος, καραδοκεί…

    Διότι, την προηγούμενη φορά που έκλεισε την κάνουλα της χρηματοδότησης ήταν όταν το πόρισμα του μεικτού κλιμακίου των ελεγκτών (από την ΤτΕ και τον SSM) αποκάλυψε ότι ο εργολάβος της κυβέρνησης, Καλογρίτσας περνούσε από την Attica Bank άνοιγε το συρτάρι και έπαιρνε εκατομμύρια ευρώ, χωρίς να βάζει εγγύηση έστω και το μπρελόκ του αυτοκινήτου του… Εσείς τι λέτε, θα παραταθεί ή όχι η εγγυητική; 

    Αναθαρρούν στην κυβέρνηση 

    Καρφωμένοι στο μόνιτορ που δείχνει την πορεία της απόδοσης των 10ετών ομολόγων μαθαίνουμε ότι είναι στην κυβέρνηση και τον ΟΔΔΗΧ . Ένα πουλάκι έλεγε χθες στην στήλη ότι αν η απόδοση του 10ετούς πάει στο 4% θα βγουν στην αγορά για δανεισμό…  Στο μόνιτορ είναι καρφωμένοι και αρκετοί επιχειρηματίες αλλά και τραπεζίτες. 

    Αθώος ο Βίκτωρας Ρέστης

    Η δικαιοσύνη απάλλαξε από το αδίκημα της απιστίας τον Βίκτωρα Ρέστη, για τα ευρήματα που είχαν προκύψει όσον αφορά δανειοδοτήσεις που έδινε η FBBank όταν ο εφοπλιστής ήταν διευθύνων σύμβουλό της. Η ιστορία έχει ως εξής: Το καλοκαίρι του 2017 παραπέμφθηκαν σε δίκη 11 άτομα μεταξύ των οποίων και ο εφοπλιστής Βίκτωρ Ρέστης για τα «θαλασσοδάνεια» – κυριολεκτικά – που είχε δώσει η πάλαι ποτέ FBBank προς ναυτιλιακές εταιρείες ύψους 62 εκατ δολαρίων. 

    Μάλιστα, τα στελέχη της επιτροπής δανειοδοτήσεων της FBBank και ο Β. Ρέστης, που εκτελούσε καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου την περίοδο 2009-2012 που δόθηκαν τα δάνεια, δεν ζήτησαν ισχυρές εγγυήσεις για να τα χορηγήσουν. 

    Για να φαντασθείτε φέρονται να έλαβαν προς εξασφάλιση των απαιτήσεων της τράπεζας ναυτικές υποθήκες πλοίων ιδιοκτησίας των πιστούχων, οι οποίες ήταν επισφαλείς για την τράπεζα. Κι αυτό διότι  είχε σημειωθεί σημαντική πτώση της αξίας των πλοίων ήδη από τα τέλη του 2008, όταν η διεθνής οικονομική κρίση επηρέασε και τον κλάδο της ναυτιλίας. 

    the wise man
    the wise man



    ΣΧΟΛΙΑ