Το κύκνειο άσμα της Efploia Shipping – «Στο σφυρί» και το τελευταίο της πλοίο

0
Efploia Shipping
Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax "Maverick Genesis" της Efploia Shipping είναι χωρητικότητας 80.700-dwt και κατασκευής του έτους 2010

Το τέλος της ιστορικής ελληνικής ναυτιλιακής Efploia Shipping φαίνεται πως είναι πιο κοντά από ποτέ, καθώς και το τελευταίο φορτηγό πλοίο που διαθέτει στο στόλο της πρόκειται να βγει σε δημοπρασία μέχρι τα τέλη του μήνα.

Ο λόγος για το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου Maverick Genesis (χωρητικότητας 80.700-dwt και κατασκευής 2010) το οποίο και αναμένεται να βγει «στο σφυρί» στις 31 Ιανουαρίου, σύμφωνα τις τελευταίες πληροφορίες που επικαλούνται οι brokers, με το ενδεχόμενο να περάσει και αυτό σε ελληνική ναυτιλιακή να είναι εξαιρετικά πιθανό.

Πάντως, σύμφωνα με τα δεδομένα του χάρτη πλοίων πραγματικού χρόνου (AIS) marinetraffic.com, το Maverick Genesis βρίσκεται αγκυροβολημένο στην Ulsan στη Νότια Κορέα, εδώ και ένα μεγάλο χρονικό διάστημα.

Μπορείτε να δείτε εδώ live την ακριβή θέση του πλοίου.

Efploia Shipping
Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax «Maverick Gunner» της Efploia Shipping είναι χωρητικότητας 80.700-dwt και κατασκευής του έτους 2010

Σε αυτό το σημείο αξίζει να υπενθυμιστεί ότι η πιο πρόσφατη δημοπρασία πλοίου της Efploia αφορούσε το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου Maverick Gunner το οποίο κατοχύρωσε η ελληνική ναυτιλιακή Empire Bulkers (θυγατρική του ομίλου Empire Navigation), συμφερόντων του εφοπλιστή Σταμάτη Μόλαρη.

Όπως είχε γράψει το mononews.gr στις 21 Δεκεμβρίου του 2016, το Maverick Gunner είχε βγει σε πλειστηριασμό από την ελβετική τράπεζα Credit Suisse που το είχε επισχέσει και παρέμενε αγκυροβολημένο από τον Ιούνιο του 2016 στο λιμάνι στης Σιγκαπούρης.

Το πλοίο πέρασε στα χέρια της Empire Bulkers του κ. Μόλαρη, η οποία και είχε καταθέσει τη σχετική προσφορά στην αρμόδια αρχή της Σιγκαπούρης εντός της χρονικής προθεσμίας που είχε θέσει (ως τις 19 Δεκεμβρίου 2016). Η ναυτιλιακή, σύμφωνα με τους brokers, κατέβαλε το ποσό των 13,25 εκατ. δολαρίων για την απόκτησή του σε μια περίοδο που στον κλάδο του ξηρού φορτίου οι αγοραστικές ευκαιρίες είναι πολλές και οι τιμές των μεταχειρισμένων πλοίων κινούνται σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα.

Όπως έγραφε το mononews.gr στις 6 Δεκεμβρίου, η προσφορά της εταιρείας του κ. Μόλαρη, όπως είχε καθοριστεί από την αρμόδια αρχή για τη δημοπράτηση του πλοίου, συνοδεύονταν από προκαταβολή ύψους περίπου 35.000 δολαρίων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Β. Μαρινάκης: Big business με 2 νέα πλοία

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Οικονόμου: Σε ελεύθερη πτώση η μετοχή της DryShips – Φοβούνται τη μυστηριώδη Kalani οι επενδυτές

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ν. Τσάκος: Κανονικά το τριμηνιαίο μέρισμα για τις προνομιούχες μετοχές της TEN

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
Ο Ευριπίδης Κουτσοχρήστος έχει τελειώσει στο Πάντειο Πανεπιστήμιο το Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας. Στο mononews.gr γράφει θέματα ναυτιλιακά, επιχειρηματικά και κοινωνικά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here