Οι 6 σούπερ τροφές που πρέπει να τρως όταν είσαι άρρωστη – Ανάρρωση σε χρόνο dt

0

Το κρύο, οι βροχές και… τα χιόνια μας έχουν εξαντλήσει!

Όλα τα παραπάνω αν τα συνδυάσουμε με τον κακό ύπνο, την κακή ψυχολογία και διατροφή μπορούν να πλήξουν το ανοσοποιητικό σύστημα.

Αποτέλεσμα; Συμπτώματα γρίπης. Πυρετός που μας εξαντλεί. Η «σοφή» φύση έχει το φάρμακο για όλα και με τα ευεργετικά της υλικά μπορεί να κάνει την ανάρρωση να έρθει πιο γρήγορα!

Αν διανύεις ένα διάστημα κατά το οποίο προσπαθείς να καταπολεμήσεις μια ίωση που σε έχει καταβάλλει δες ποιες τροφές θα σε βοηθήσουν να ξεπεράσεις την κουραστική για τον οργανισμό σου κατάσταση.

1) Υγρά: Ζεστά ροφήματα, φυσικοί χυμοί: Δεν είναι μόνο οι στέρεες, βιταμινούχες τροφές που βοηθούν την κατάσταση όταν είσαι άρρωστη. Φρόντισε να ενυδατώνεις συνεχώς τον οργανισμό σου με ζεστά ροφήματα (να θυμάσαι ότι το ginger και η μέντα επιδρούν ευεργετικά) και φυσικούς χυμούς: πορτοκάλι, γκρέιπφρουτ, χυμός από μήλο και χυμός από λεμόνι (ιδανικός συνδυασμός είναι ο χυμός λεμονιού με ζεστό νερό και μια κουταλιά μέλι).

2) Πρωτεΐνες: Οι πρωτεΐνες ενδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα, ενισχύουν τις άμυνες του οργανισμού. Τροφές με πρωτεΐνες των οποίων η πέψη μπορεί να γίνει εύκολα (όπως πχ βραστό κοτόπουλο, βραστό ψάρι,βραστό αυγό, γιαούρτι) μπορούν να ανακουφίσουν το στομάχι και να θωρακίσουν τον οργανισμό δίνοντάς του ενέργεια χωρίς να τον επιβαρύνουν.

3) Φλαβονοειδή: Είναι φυσικές, χημικές ενώσεις που φαίνεται ότι διεγείρουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Περιέχονται σε πορτοκάλια, λεμόνια, γκρέιπφρουτ. Οι τροφές αυτές περιέχουν επίσης αντιοξειδωτικά, αντισηπτικά και αντιμικροβιακά συστατικά, απαραίτητα για την ανάρρωσή σου.

Διαβάστε περισσότερα στο bovary.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ποιες τροφές μπορούν να καταναλωθούν έστω κι αν έχουν μουχλιάσει;

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 6 τροφές του χειμώνα που καίνε το λίπος

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τέσσερεις υπερτροφές που μπορείς να βάλεις εύκολα στην καθημερινή σου διατροφή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here