• Business

    Wind Vision: Το μεγάλο στοίχημα της Wind. Τα τιμολογιακά πακέτα και οι προσφερόμενες υπηρεσίες

    Nasos Zarkalis WIND

    Νάσος Ζαρκαλής, Διευθύνων Σύμβουλος Wind


    Την εκτίμηση ότι η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης θα κινηθεί σύντομα στο 40% από 25% σήμερα και ενώ ο μέσος όρος στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι 60%, εξέφρασε κατά την παρουσίαση χθες της Wind Vision ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Wind Νάσος Ζαρκαλής, επισημαίνοντας πως θεωρεί ότι «τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για είσοδο στη συγκεκριμένη αγορά, η οποία θα μεταμορφωθεί τα επόμενα χρόνια».

    Σύμφωνα με τα στοιχεία που επικαλέστηκε, το 42% της τηλεθέασης στη χώρα μας γίνεται on demand (κατά παραγγελία) 86% των χρηστών βλέπουν youtube σε εβδομαδιαία βάση, 65% του τηλεοπτικού περιεχομένου οι έφηβοι το παρακολουθούν από κινητές συσκευές και το 55% στις ηλικίες 35-44 ετών βλέπουν τηλεοπτικό περιεχόμενο και βίντεο σε κινητές συσκευές. Βάσει διεθνών ερευνών παγκοσμίως το 60% των καταναλωτών προτιμά on demand περιεχόμενο, ενώ η εκτίμηση είναι ότι το 2020 μόνον 1 στους 10 θα βλέπει τηλεόραση με τον παραδοσιακό τρόπο και το 50% της παγκόσμιας τηλεθέασης θα γίνεται σε κινητή συσκευή.

    Εκτός από την αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης που μεταμορφώνεται, αλλαγές προοιωνίζονται στο μοντέλο διανομής περιεχομένου, με περιορισμό έως και κατάργηση της αποκλειστικότητας, όπως και στην τεχνολογία μετάδοσης του σήματος.

    Σε πρώτη φάση η Wind Vision, η οποία παρέχει για πρώτη φορά στην Ελλάδα Android TV και ενσωματωμένο το Netflix, απευθύνεται στους 600.000 συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας και διαδικτύου της Wind ή σε όποιον νέο συνδεθεί με το δίκτυό της με δύο τιμολογιακά πακέτα εκ των οποίων το δεύτερο και ακριβότερο θα συμπεριλαμβάνει τα αθλητικά κανάλια της Nova (Wind και Forthnet έχουν εμπορική συμφωνία). Η υπηρεσία δεν θα είναι  over the top, δεν μπορεί δηλαδή να ενεργοποιηθεί όταν ο συνδρομητής για το διαδίκτυο χρησιμοποιεί άλλη εταιρεία, ωστόσο, ο κ. Ζαρκαλής, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα, δεν απέκλεισε στο μέλλον να συμβεί και αυτό.

    Όπως επίσης τονίστηκε το Android TV για την τηλεόραση πρακτικά είναι ό,τι το smartphone για την κινητή τηλεφωνία. Η Wind Vision ως Android TV κάνει κάθε τηλεόραση «έξυπνη» και προσφέρει άμεση πρόσβαση στις υπηρεσίες της Google, όπως τo Google Play Movies για ταινίες on demand, εφαρμογές όπως το Spotify, το Tunein, το Google Play  Music, το YouTube και το Google Play Games.

    «Η διετία 2016-2017 χαρακτηρίζεται από υψηλή αύξηση εσόδων, 7,3% και εντυπωσιακή αύξηση του EBITDA (κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων) που άγγιξε το 21,3%» ανέφερε ακόμη ο κ. Ζαρκαλής, μιλώντας για την πορεία της Wind, και πρόσθεσε: «Το ίδιο διάστημα υλοποιήσαμε επενδύσεις ύψους 188 εκατ. ευρώ με αποτέλεσμα τη μεγάλη επέκταση των υποδομών μας, τόσο σε κινητή όσο και σε σταθερή τηλεφωνία, με τη δημιουργία του δικού μας δικτύου νέας γενιάς σταθερής προκειμένου να προσφέρουμε Internet υπέρ – υψηλών ταχυτήτων μέσω οπτικής ίνας σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Αν το 2017 ήταν το έτος Fiber για τη Wind, το 2018 είναι η χρονιά της τηλεόρασης και του περιεχομένου. Έχοντας εργαστεί εντατικά για ενάμιση χρόνο και μέσα από σημαντικές επενδύσεις, παρουσιάζουμε σήμερα έναν νέο, τελείως διαφορετικό τρόπο να βλέπεις τηλεόραση και βίντεο περιεχόμενο. Μια νέα εμπειρία τηλεόρασης που παντρεύει τον κόσμο του Internet και της τηλεόρασης σε ένα περιβάλλον, που ενσωματώνει όλες τις επιλογές και συνδέει νοικοκυριά και μεμονωμένους χρήστες με το περιεχόμενο που επιθυμούν, όποτε το επιθυμούν και από όποια συσκευή επιθυμούν».

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Forthnet: Οι ταμειακές ανάγκες των 50,9 εκατ. και τα σχέδια για την κάλυψή τους



    ΣΧΟΛΙΑ