• Ναυτιλία

    Το νέο διπλό χτύπημα του Ανδρέα Χατζηγιάννη στα containerships

    Ο εφοπλιστής Ανδρέας Χατζηγιάννης

    Ο εφοπλιστής Ανδρέας Χατζηγιάννης


    Στην απόκτηση δύο containerships, που θα είναι τα μεγαλύτερα του στόλου του, φέρεται να προχώρησε ο Κύπριος εφοπλιστής Ανδρέας Χατζηγιάννης, σύμφωνα με Έλληνες και Αμερικανούς ναυλομεσίτες.

    Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες αυτές, η Cyprus Maritime του Ανδρέα Χατζηγιάννη φέρεται να αγόρασε το πλοίο NYK Aphrodite (χωρητικότητας 6.492 teu, κατασκευής 2003), ενώ άλλες πηγές αναφέρουν ότι αγόρασε και το αδελφό του πλοίο NYK Artemis. Αμφότερα τα πλοία είναι της Ocean Network Express, και είναι από τα πιο παλιά του στόλου της.

    Όσον αφορά στο οικονομικό κομμάτι του deal, Ευρωπαίοι ναυλομεσίτες αναφέρουν ότι το NYK Aphrodite πωλήθηκε έναντι 13 εκατομμυρίων δολαρίων, πολύ χαμηλότερα απ’ όσο είχε πωληθεί τον περασμένο Ιούλιο ένα αντίστοιχης κατηγορίας πλοίο, το NYK Terra (χωρητικότητας 6.661 twu, κατασκευής 2008), στα 25 εκατ. ευρώ. Το γεγονός αυτό φαίνεται να σηματοδοτεί μία σημαντική πτώση στις τιμές των πλοίων αυτού του μεγέθους, την ώρα που οι τιμές ναύλωσης στην κατηγορία αυτή έχει υποχωρήσει τους τελευταίους μήνες κάτω και από αυτές των παραδοσιακά μικρότερων panamaxes.

    Σημειώνεται ότι ο Ανδρέας Χατζηγιάννης τα τελευταία χρόνια κινείται αγοράζοντας φθηνά, σχετικά παλαιά πλοία σε ιδιωτικές συμφωνίες που συχνά περιλαμβάνουν τράπεζες, ενώ φέτος έχει αγοράσει αποκλειστικά τάνκερ. Μέσω της Hellenic Tankers έχει δαπανήσει πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια σε έξι επιβεβαιωμένες εξαγορές μεταχειρισμένων πλοίων από τον Δεκέμβριο του 2017 και μετά.

    Και πιθανόν ο αριθμός αυτός να ανέβει στις επτά εξαγορές, αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες που θέλουν την Hellenic Tankers να έχει αποκτήσει το VLCC Seaways Sakura (χωρητικότητας 298.600 dwt, κατασκευής 2001) τον περασμένο μήνα, όπως αναφέρει το TradeWinds.

    Ωστόσο, παρά την πρόσφατη “στροφή” του στα τάνκερ, ο Κύπριος εφοπλιστής είναι παλιός παίκτης στην αγορά των containerships, και στον στόλο του που ξεπερνά τα 40 πλοία, περιλαμβάνονται και 8 containerships.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιατί η A. Φράγκου προχωρά σε συγχώνευση των Navios Acquisition και Navios Midstream

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Παππάς: Εξασφάλισε δάνειο για την αναβάθμιση των πλοίων της η Star Bulk

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:   Γιατί οι ισχυροί Έλληνες εφοπλιστές στέλνουν τα τάνκερ τους στα διαλυτήρια. Οι τελευταίες κινήσεις



    ΣΧΟΛΙΑ