• Ναυτιλία

    Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά των tankers

    ναυτιλία ναυλαγορά


    Μικτές ήταν οι τάσεις της ναυλαγοράς των πλοίων υγρού φορτίου την εβδομάδα 5-9 Μαρτίου 2018, με τα VLCC να παρουσιάζουν πτώση της τάξεως του 26%.

    Σύμφωνα με ναυτιλιακές πηγές, άλλη μια δύσκολη εβδομάδα βίωσαν οι πλοιοκτήτες στην αγορά των πλοίων τύπου VLCC με τις τιμές των ναύλων σε αρκετές διαδρομές να παρουσιάζουν περαιτέρω πτώση.

    Συγκεκριμένα, σημαντική πτώση παρουσίασαν οι ναύλοι σε ταξίδια από τον Περσικό και την Δυτική Αφρική με τις παρτίδες των 270,000 τόννων από τον Περσικό κόλπο προς την Κίνα να υποχωρούν σε WS 36, ενώ σε παρτίδες των 260,000 τόνων από την Δυτική Αφρική προς την Κίνα κατά 3.5 μονάδες σε WS 37.5.

    SUEZMAXES

    Στη συγκεκριμένη κατηγορία οι τιμές των ναύλων συνέχισαν να κινούνται σε σταθερά επίπεδα με τις παρτίδες των 130,000 τόνων από τις Δυτική Αφρική προς την Ευρώπη να κινούνται κοντά σε WS 70.

    Στο μεταξύ, οι ναύλοι σε διαδρομές από την Μαύρη Θάλασσα και την Μεσόγειο ενισχύθηκαν λόγω της περιορισμένης προσφοράς του διαθέσιμου τονάζ με την διαδρομή από την Μαύρη Θάλασσα προς την Μεσόγειο να κυμαίνεται σε WS 77.5.

     

    Έλλη Πατέρα
    Έλλη Πατέρα

    AFRAMAXES

    Η αγορά ήταν μικτή με την τιμή από την Καραϊβική προς τον κόλπο της Αμερικής να υποχωρεί σημαντικά σε WS 90 ενώ από την άλλη, στα βόρεια η αγορά της Βαλτικής παρέμεινε σταθερή με τις τιμές των ναύλων σε παρτίδες των 100,000 τόννων να κυμαίνονται σε WS 85.

    Επίσης, αντίστοιχη εικόνα παρουσίασε και η αγορά των εντός Βόρειας Θάλασσας ταξιδιών σε παρτίδες των 80,000 τόνων όπου διαμορφώθηκε σε WS 100.

    LR/MR

    Στα LR1  δεν υπήρξαν πολλές αναφορές σε σχετικές ναυλώσεις παρόλα αυτά οι ναύλοι από τον Περσικό κόλπο προς την Ιαπωνία παρέμειναν σταθερές σε WS 115. Από την άλλη στις περιοχές της Μεσογείου/Βόρειας Θάλασσας ο επαρκής αριθμός διαθέσιμων πλοίων και ο περιορισμένος αριθμός απαιτήσεων οδήγησαν τους ναύλους στην διαδρομή από την Βόρεια Θάλασσα προς την Δυτική Αφρική σε χαμηλότερα επίπεδα.

    Επίσης, στα LR2, η αγορά του Περσικού κόλπου ήταν ενεργή με τις τιμές των ναύλων σε παρτίδες των 75,000 τόνων προς την Ιαπωνία να ενισχύονται κοντά σε WS 120.

    Αναφορικά με τα MR, η αγορά, δυτικά του Σουέζ, κινήθηκε σε υποτονικούς ρυθμούς με υπερπροσφορά διαθέσιμων πλοίων που είχε ως αποτέλεσμα η τιμή στην διαδρομή από την Βόρεια Θάλασσα προς τις αμερικανικές ακτές να διαμορφωθεί κοντά σε WS 122.5.

    Στα backhaul ταξίδια σε παρτίδες των 38,000 τόνων από τον κόλπο της Αμερικής προς την Βόρεια Θάλασσα υποχώρησαν σχεδόν 10 μονάδες στα επίπεδα των WS 112 ενώ παρέμειναν υπό πτωτική πίεση.

    Αντίθετα, στην Άπω Ανατολή η προσφορά του διαθέσιμου τονάζ έδειχνε περιορισμένη και οι τιμές των ναύλων είχαν ανοδική πορεία. Παρόλα αυτά, σύμφωνα με τους αναλυτές θα χρειαστούν περισσότερα νέα φορτία στην αγορά έτσι ώστε να καταφέρουν οι πλοιοκτήτες να ωθήσουν τους ναύλους σε ακόμη υψηλότερα επίπεδα.

     Dirty products

    Οι τιμές των ναύλων σε όλες τις βασικές διαδρομές παρουσίασαν πτώση ενώ από την Μεσόγειο και την Βόρεια Θάλασσα σε παρτίδες των 55,000 τόνων προς τον κόλπο της Αμερικής υποχώρησαν οριακά κοντά σε WS 105.

    Γουλανδρής ναυλαγορά

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Π. Γεωργιόπουλος: Στο «κόκκινο» η Gener8 Maritime λίγο πριν την εξαγορά της

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ν. Τσάκος: Η ΤΕΝ έφτασε στα 65 πλοία και συνεχίζει… Ο επόμενος στόχος

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Η Εθνική Τράπεζα ετοιμάζεται να βγάλει στο σφυρί παροπλισμένο τάνκερ που είχε ναυλώσει η NewLead



    ΣΧΟΛΙΑ