• Ναυτιλία

    Ποια μεγάλη ελληνική ναυτιλιακή βυθίζει στο “κόκκινο” η Stifel για φέτος

    maran gas coronis αγγελικουσης

    Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς LNG “Maran Gas Coronis” της Maran Gas είναι χωρητικότητας 145.000-cbm και κατασκευής του έτους 2007


    Ζημιογόνο θα αποδειχθεί το δεύτερο τρίμηνο του έτους για μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά των τάνκερ, σύμφωνα με την Stifel, παρά τις όποιες θετικές ενδείξεις καταγράφονται, όπως η αύξηση της κατανάλωσης, η υψηλότερη παραγωγή και οι αυξημένες διαλύσεις πλοίων.

    Ο αναλυτής Ben Nolan της Stifel προβλέπει ότι και οι πέντε εταιρείες τάνκερ που παρακολουθεί θα καταγράψουν απώλειες στο δεύτερο τρίμηνο του έτους, αλλά και στο σύνολο του έτους. Σημειωτέον ότι μεταξύ των πέντε αυτών εταιρειών υπάρχει και μία ελληνική, η Tsakos Energy Navigation του Νικόλα Τσάκου, ενώ οι άλλες τέσσερις είναι οι Ardmore Shipping, Euronav, DHT Holdings και Scorpio Tankers.

    Χάρη στην αυξημένη παραγωγή του ΟΠΕΚ, τα χαμηλά επίπεδα αποθεμάτων, και εν τέλει των θετικών επιπτώσεων από τους κανονισμούς εκπομπών του Διεθνούς Οργανισμού Ναυτιλίας, πιστεύουμε ότι τα χειρότερα έχουν περάσει τόσο για την αγορά των τάνκερ αργού, όσο και για αυτήν των product tankers”, ανεφερε ο Nolan. Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη το ρυθμό ανάκαμψης, αναθεώρησε επί τα χείρω την εκτίμησή του για τις τιμές ναύλωσης τάνκερ LR2 στο β’ τρίμηνο του έτους, από τα 13.000 δολάρια ημερησίως στα 12.000 δολάρια, και για τα τάνκερ MR από τα 13.000 δολάρια στα 10.750 δολάρια.

    Για το σύνολο του έτους, οι εκτιμήσεις του είναι στα 16.250 δολάρια ημερησίως για τα LR2 και στα 14.000 δολάρια για τα MR.

    Για τα VLCCs, ο Nolan τοποθετεί την εκτίμησή του στα 10.000 δολάρια ημερησίως για τι β’ τρίμηνο και στα 15.500 δολάια για τι σύνολο του έτους, ενώ για τα suezmaxes στα 13.500 δολάρια για το β’ τρίμηνο και στα 14.875 δολάρια για το σύνολο του έτους.

    Αναμένουμε και οι δύο κατηγορίες να βελτιωθούν το φθινόπωρο και το χειμώνα, χάρη στην αυξημένη ζήτηση για φορτία, που θα βοηθήσει όλες τις μετοχές των τάνκερ, όμως παραμένουμε πιο θετικοί μακροπρόθεσμα στις εταιρείες product tankers, καθώς η αγορά έχει ισχυρότερη δυναμική ζήτησης και ένα πιο διαχειρίσιμο προφίλ προσφοράς”, τόνισε ο Nolan, σύμφωνα με το TradeWinds.

    ναυτιλία

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Vrontados Shipping: H νέα κίνηση ανανέωσης του στόλου της οικογένειας Λω

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Ελληνική ναυτιλιακή εγκαταλείπει τα τάνκερ και μένει με ένα μόνο bulker

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Άγονος και ο τρίτος πλειστηριασμός του «Αίολος Κεντέρης Ι»



    ΣΧΟΛΙΑ