• Ναυτιλία

    Ν. Τσάκος: Η άμυνα είναι η καλύτερη επίθεση για την TEN

    Νίκος Τσάκος ΤΕΝ

    Νίκος Τσάκος, εφοπλιστής Tsakos Energy Navigation Ltd. (TEN)


    Την επέκταση του μικρού μέχρι σήμερα στόλου της των πλοίων LNG και των shuttle tankers σχεδιάζει η ναυτιλιακή Tsakos Energy Navigation (TEN) του εφοπλιστή Νικόλα Τσάκου, όπως αποκάλυψε ο ίδιος ο Νικόλας Τσάκος στη διάρκεια του earnings call μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων β’ τριμήνου της εταιρείας.

    Η TEN έχει στον στόλο της, ο οποίος αποτελείται συνολικά από 66 πλοία, τρία τάνκερ DP2 και δύο πλοία LNG, με την αγορά των LNG να έχει περάσει από πολλά “κύματα”, όμως “η φιλοδοξία μας είναι να αυξήσουμε το μέγεθος” του στόλου, τόνισε ο Νικόλας Τσάκος.

    Και μπορεί η TEN να παρουσίασε ζημίες της τάξεως των 9,55 εκατ. δολαρίων στο β’ τρίμηνο του 2018, έναντι κερδών 3,58 εκατ. δολαρίων στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2017, με τα έσοδα να μειώνονται στο διάστημα αυτό κατά 2,3 εκατ. δολάρια, όμως ο πρόεδρος της εταιρείας, Τάκης Αράπογλου, εκτιμά πως η TEN βρίσκεται σε προνομιακή θέση για να επωφεληθεί από το θετικό κλίμα στην αγορά των τάνκερ.

    Θα συνεχίσουμε να παίζουμε πολύ σφιχτή άμυνα, που είναι επίσης και η καλύτερη μορφή επίθεσης”, ανέφερε χαρακτηριστικά.

    Είναι αξιοσημείωτο ότι περίπου το 80% των πλοίων της εταιρείας έχουν εξασφαλισμένη ναύλωση για τα επόμενα τουλάχιστον 2,5 χρόνια, με ελάχιστα έσοδα ύψους 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων. “Αυτές οι μακροχρόνιες συμφωνίες μας επιτρέπουν να διατηρούμε ισχυρή ρευστότητα και συντηρητικές καταβολές μερισμάτων, και η προσέγγισή μας στις μακροχρόνιες ναυλώσεις, μας δίνει την ευκαιρία να υπεραποδίδουμε πάντα σημαντικά έναντι της αγοράς”, επεσήμανε ο Νικόλας Τσάκος.

    Πράγματι, στα προηγούμενα τρίμηνα η εταιρεία είχε έσοδα ύψους περίπου 23.000 δολαρίων ημερησίως κατά μέσο όρο από τα VLCCs της, έναντι μέσης τιμής spot στα 11.000 δολάρια, έσοδα 15.000 δολαρίων από τα suezmaxes της, έναντι μέσης τιμής spot στα 7.000 δολάρια, έσοδα 18.000 δολαρίων από τα aframaxes της, έναντι μέσης τιμής spot στα 8.000 δολάρια, και έσοδα 14.000 δολαρίων από τα panamaxes, έναντι μέσης τιμής spot στα 8.000 δολάρια.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Α. Φράγκου: Η Ελληνίδα που οδήγησε πέντε εταιρίες της στο αμερικανικό χρηματιστήριο και η πορεία προς την κορυφή

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Alibra Shipping: Ήρθε στην Ελλάδα και ανοίγει νέο ναυλομεσιτικό γραφείο

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Γ. Σαραντίτης: Η W Marine ενισχύει το στόλο της



    ΣΧΟΛΙΑ