• Ναυτιλία

    Γ. Λογοθέτης: Ο διορατικός εφοπλιστής που αγοράζει φθηνά και πουλάει ακριβά

    Γιώργος Λογοθέτης

    Γιώργος Λογοθέτης. Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Libra Group


    Συνεχίζει να εξαργυρώνει τις «έξυπνες» αγορές του ο Έλληνας εφοπλιστής Γιώργος Λογοθέτης, της Lomar Shipping, προχωρώντας σε πωλήσεις πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα οποία απέκτησε όταν η τιμή τους ήταν πολύ χαμηλότερη.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία του κ. Λογοθέτη, με έδρα το Λονδίνο, προχώρησε στην πώληση του containership Windhoek (χωρητικότητας 1.577-teu και κατασκευής 2009) για 10 εκατομμύρια δολάρια.

    Εφόσον το deal πραγματοποιηθεί, η Lomar θα έχει καθαρό κέρδος 6,2 εκατομμυρίων δολαρίων, καθώς όταν είχε αγοράσει το boxship, στις αρχές του 2016, από την ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Toyo Kaiun, η τιμή του ήταν τόσο χαμηλή (3,8 εκατ. δολ.), που έφτανε τα επίπεδα των scrap τιμών.

    Γιώργος Λογοθέτης, ναυτιλία
    Γιώργος Λογοθέτης. Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Libra Group

    Ναυλομεσιτικές πηγές από την Ευρώπη αναφέρουν πως το πλοίο πωλήθηκε στην εταιρεία που ήταν ναυλωμένο, την πορτογαλική  Portiline Container International. Τον Φεβρουάριο έληγε η χρονοναύλωσή του, με την οποία η Lomar έβαζε στα ταμεία της 6.700 δολάρια ημερησίως.

    Λογοθέτης Lomar
    Το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Maine Trader της Lomar Shipping είναι χωρητικότητας 4.990-teu και κατασκευής του έτους 2004

    Σημειώνεται πως τον περασμένο Οκτώβριο, η εταιρεία της οποίας ηγείται ο κ. Λογοθέτης, πούλησε boxship Wuhan Trader (χωρητικότητας 2.564-teu και κατασκευής 2009 στα ναυπηγεία Xiamen) για 10 εκατομμύρια δολάρια στην MPC Container Ships. Το εντυπωσιακό είναι πως η Lomar είχε αποκτήσει το συγκεκριμένο πλοίο τον Δεκέμβριο του 2016 για μόλις 4,8 εκατομμύρια δολάρια.

    Η Lomar Shipping διαθέτει έναν διευρυμένο στόλο που αποτελείται από 80 πλοία, εκ των οποίων, τα 50 είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου sub-panamax.

    Γιώργος Λογοθέτης
    Ένα από τα πλοία της Lomar Shipping, το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου “Porto Leone” είναι χωρητικότητας 64.000-dwt και κατασκευής του έτους 2014

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Πώς ο Β. Μαρινάκης έβαλε πλώρη να κατακτήσει τη γερμανική ναυτιλιακή αγορά

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά ξηρού φορτίου

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σ. Τσαντάνης: Σίδηρος και άνθρακας εκτοξεύουν τη ζήτηση των capesizes



    ΣΧΟΛΙΑ