• Ναυτιλία

    Γ. Οικονόμου: Αυξημένα έσοδα και συρρίκνωση ζημιών για τη Dryships

    Οικονόμου ναυτιλία

    Γιώργος Οικονόμου, εφοπλιστής DryShips


    Αλλαγή σκηνικού για τη ναυτιλιακή Dryships, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου, σηματοδότησε το 2017, καθώς κατόρθωσε να περιορίσει τις ζημιές της εμφανίζοντας παράλληλα σημαντική αύξηση στα έσοδα της.

    Ειδικότερα, στις 31 Δεκεμβρίου 2017, η εταιρία περιόρισε κατά πολύ τις καθαρές ζημιές στα 42,5 εκατ. δολ. έναντι 157,2 εκατ. δολ. που ήταν οι ζημίες της το 2016. Την ίδια περίοδο τα έσοδα ανήλθαν στα 100,7 εκατ. δολ. σχεδόν διπλάσια από τα 51,9 κατ. δολ. που εμφάνισε τη χρήση του 2016.

    Αρκετά καλύτερη ήταν η εικόνα στο τελευταίο τρίμηνο του 2017, με την εταιρία να επιστρέφει στη κερδοφορία, καταγράφοντας καθαρά έσοδα 1,8 εκατ. δολ. έναντι ζημιών 77,5 εκατ. δολ. στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2016.

    Τα συνολικά έσοδα στο τέταρτο τρίμηνο της περυσινής χρονιάς ανήλθαν στα 42,6 εκατ. δολ. έναντι 12,8 εκατ. δολ. που ήταν τα έσοδα στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2016.

    Σημειώνεται ότι στο τέταρτο τρίμηνο του 2017, περιλαμβάνονται και καθαρά έσοδα που συνδέονται με την συμμετοχή κατά 49% της εταιρίας στην Heidmar Holdings, την παγκόσμια “δεξαμενή” τάνκερ, αξίας 9,7 εκατ. δολ. , καθώς και τα κέρδη από την πώληση του πλοίου panamax Ecola, κατασκευής 2001, το οποίο πούλησε η Dryships στην τιμή των 4,4 εκατ. δολ.

    Ο στόλος της Dryships περιλαμβάνει 35 πλοία, μεταξύ των οποίων πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, δεξαμενόπλοια, πλοία μεταφοράς αερίου και OSV.

    Αναφορικά με το δανεισμό της εταιρίας, από τις αρχές του 2018 έχει πραγματοποιήσει κινήσεις που περιλαμβάνουν την εξασφάλιση 155 εκατ. δολ. νέων πιστώσεων από τρεις δανειστές, καθώς και την εξόφληση πιστωτικής διευκόλυνσης ύψους 78,3 εκατ. δολ. με την Sierra Investments, εταιρία που ανήκει στον Γ. Οικονόμου.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Αγγ. Φράγκου: Αιφνιδιάζει με νέα εξαγορά πλοίου για τη Navios Containers

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δ. Βερνίκος: H Vernicos Tugs & Salvage υποδέχθηκε το Cosco Taurus

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Καραγεώργης: 15 εκατ. δολάρια κόστισε το πρώτο capesize της Times Navigation

     

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ