• Ναυτιλία

    Δ. Προκοπίου – Σ. Πολέμης: Στέλνουν για διάλυση δεξαμενόπλοια τους;

    Οι εφοπλιστές Δημήτρης Προκοπίου της Centrofin και Σπύρος Πολέμης της Polembros Shipping


    Στα διαλυτήρια φαίνεται πως στέλνουν «παλαίμαχα» VLCC tankers δύο Έλληνες εφοπλιστές, σε μία περίοδο όπου η τιμή του scrap, κυρίως στον τομέα των δεξαμενόπλοιων, είναι σε ανοδική πορεία.

    Συγκεκριμένα οι ναυτιλιακές εταιρείες Centrofin και Polembros, που ανήκουν στους Έλληνες εφοπλιστές κ. Δημήτρη Προκοπίου και κ. Σπύρο Πολέμη αντίστοιχα, σύμφωνα με πηγές τις αγοράς που επικαλείται το tradewinds, έχουν στείλει tanker τους για «παλιοσίδερα».

    Οι τιμές ανά ldt είναι αρκετά υψηλές, κάτι το οποίο σημαίνει πως από τη διάλυση ενός  VLCC η πλοιοκτήτρια εταιρεία μπορεί να κερδίσει 21 εκατομμύρια δολάρια. Η τιμή αυτή έρχεται σε αντίθεση με εκείνη του VesselsValue που κοστολογεί τη διάλυση τέτοιου τύπου πλοίων στα 18,38 εκατομμύρια δολάρια.

    Όσον αφορά τα δεξαμενόπλοια που αναφέρεται πως πάνε για διάλυση, αυτά είναι το Cerigo (χωρητικότητας 299.089-dwt και κατασκευής 2000) της Centrofin και το Yangtze Star (χωρητικότητας 277.095-dwt και κατασκευής 1994) της Polembros.

    ναυτιλία προκοπίου

    Εφόσον ο κ. Πολέμης προχωρήσει σε αυτή την κίνηση, ο στόλος της ναυτιλιακής του θα απαριθμεί μονάχα ένα VLCC, το Greek Warrior (χωρητικότητας 300.000-dwt και κατασκευής 2000).

    Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως 2,5 μήνες μετά την έναρξη του 2018, δέκα δεξαμενόπλοια τύπου VLCC έχουν οδηγηθεί στα διαλυτήρια.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Π. Χατζηιωάννου: Γιατί η Safe Bulkers προτιμά τα μεταχειρισμένα πλοία

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ν. Τσάκος: Nέα κερδοφόρα συμφωνία για τα τάνκερ της TEN

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Στα διαλυτήρια στέλνουν πλοία οι Έλληνες εφοπλιστές



    ΣΧΟΛΙΑ