• Ναυτιλία

    Σ. Ζούλας: Το ultramax της Delphin Shipping που άλλαξε χέρια, άλλα μένει Ελλάδα

    ναυτιλία ναυλαγορά


    Την πρώτη της κίνηση στην αγορά των μεταχειρισμένων φέρεται να έκανε η ναυτιλιακή Delphin Shipping, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Σοφοκλή Ζούλα, με την πώληση ενός πλοίου της στην επίσης ελληνική Oceanbulk του Πέτρου Παππά.

    Σύμφωνα με Αμερικανούς ναυλομεσίτες, το ultramax Vela (χωρητικότητας 63.000 dwt, κατασκευής 2015) πωλήθηκε έναντι περίπου 20,3 εκατομμυρίων δολαρίων στην Oceanbulk, τιμή που, αν επιβεβαιωθεί, είναι υψηλότερη από την αποτίμηση της αξίας του πλοίου σύμφωνα με την VesselsValue, στα 18,7 εκατ. δολάρια. Από την πλευρά της, η Maritime Strategies International υπολογίζει την αξία του πλοίου μεταξύ 22,8 και 26,1 εκατομμυρίων δολαρίων.

    Η Delphin Shipping διαθέτει στόλο αποτελούμενο από 11 πλοία ξηρού φορτίου, όλα κατασκευασμένα στα κινεζικά ναυπηγεία Jiangsu Hantong Ship Heavy Industry. Εννέα εξ αυτών είναι supramaxes με μέση ηλικία 5 ετών, ενώ τα άλλα δύο είναι ultramaxes με μέση ηλικία 3 ετών. Παραγγέλθηκαν το 2010 και η τιμή τους ήταν μεταξύ 24 και 25 εκατομμυρίων δολαρίων.

    Η Delphin Shipping ξεκίνησε ως κοινοπραξία του Σοφοκλή Ζούλα με την επενδυτική εταιρεία Kelso & Co, η οποία είχε χρηματοδοτήσει και την αρχική δημόσια προσφορά της Eagle Bulk, της εταιρείας στην οποία ο Σοφοκλής Ζούλας ήταν διευθύνων σύμβουλος, ενώ ο αδελφός του, Αλέξης, ήταν COO. Αμφότεροι αποχώρησαν από την Eagle Bulk το 2015, σύμφωνα με το TradeWinds.

    Η Delphin εμφανίζεται μέχρι και σήμερα ως ενεργή επένδυση στην ιστοσελίδα της Kelso.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ελληνική ναυτιλιακή πούλησε φορτηγό πλοίο ακριβότερα από την τιμή αγοράς

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Aρ. Πίττας: Η νέα κίνηση του εφοπλιστή στην αγορά ξηρού φορτίου

    MH ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Γιουρούκος: Μετά το super deal, συμφωνία για ναύλωση 4 πλοίων της Poseidon



    ΣΧΟΛΙΑ