• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Nautica: Από την κορυφή στα… αζήτητα

    • Bloomberg


    Σε αναζήτηση νέου ιδιοκτήτη, που θα την οδηγήσει σε πιο ελπιδοφόρα ταξίδια, βρίσκεται η Nautica, ένα brand που ξεχώρισε για τα έντονα χρώματα και τον ιστιοπλοϊκό αέρα του και γνώρισε στιγμές δόξας στα 90s. Και αυτό γιατί η VF Corp., η εταιρεία-κολοσσός στον οποίο ανήκουν και τα brands North Face, Vans και Wrangler, ανακοίνωσε ότι καταργεί τη Nautica από το χαρτοφυλάκιό της. Μάλιστα, η εταιρεία είχε ανακοινώσει ήδη από το προηγούμενο τρίμηνο ότι είχε παύσει τη συγκεκριμένη δραστηριότητα, αν και ευελπιστεί ότι θα βρει τελικά αγοραστή για την εταιρεία.

    Η VF βρίσκεται σε συνομιλίες με αρκετούς πιθανούς αγοραστές, αν και δεν έχει επιτευχθεί ακόμη τελική συμφωνία, δήλωσε, την Παρασκευή, ο CEO της εταιρείας Steve Rendle, μετά τα απογοητευτικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η VF.

    Η Nautica ιδρύθηκε το 1983 και πέρασε στην VF το 2003 έναντι 585,6 εκατ. δολαρίων. Στόχος της VF ήταν να προσεγγίσει μέσω της Nautica μια οικονομικά πιο εύρωστη αγορά.

    Παρ’ όλα αυτά, οι πωλήσεις της Nautica πήραν την κατιούσα και, παρά τις αλλαγές που έγιναν σε διοικητικό επίπεδο, το brand έκλεισε το 2017 με ζημίες 95,2 εκατ. δολαρίων.



    ΣΧΟΛΙΑ