• Οικονομία & Επιχειρήσεις

    Pangaea Logistics Solutions: Αγόρασε πλοίο panamax από ελληνική εταιρία

    ναυτιλία ναυλαγορά


    Η αμερικανική εταιρία Pangaea Logistics Solutions, που εξειδικεύεται στην μεταφορά χύδην ξηρού φορτίου, προχώρησε στην υπογραφή συμφωνίας για την εξαγορά φορτηγού πλοίου τύπου panamax, από την ελληνική ναυτιλιακή Goldenport Shipmanagement, συμφερόντων της οικογένειας Δράγνη.

    Πρόκειται για το πλοίο Madeleine, χωρητικότητας 76.600 dwt, που κατασκευάστηκε το 2006 στα ναυπηγεία Imabari, το οποίο αναμένεται να αλλάξει χέρια στην τιμή των 14,2 εκατ. δολ.  Σύμφωνα με τη VesslesValue, η εκτιμώμενη τιμή για το συγκεκριμένο πλοίο κυμαίνεται στα 13,4 εκατ. δολ.

    Σημειώνεται ότι, η Goldenport Shipmanagement, είχε αγοράσει το συγκεκριμένο πλοίο το 2016, στη μισή τιμή, στα 6,6 εκατ. δολ., όταν η αγορά του ξηρού φορτίου βρισκόνταν σε ύφεση. Ωστόσο, επιβαρύνθηκε από το κόστος του ειδικού ελέγχου που ήταν προγραμματισμένο να υπαχθεί.

     

    Η Pangaea θα μετονομάσει το πλοίο και θα το χρησιμοποιήσει για τη μεταφορά εμπορευμάτων των εταιριών Noranda Alumina και Noranda Bauxite, σε μακροχρόνια βάση.

    Με την εξαγορά αυτή θα ενισχυθεί ο στόλος της Pangaea που διαθέτει πλοία panamax, ultramax και supramax.

    “Στην Pangea, συνεχώς αξιολογούμε τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται για να ενισχύσουμε τις δυνατότητές μας, διασφαλίζοντας τη συνεχή παροχή της καλύτερης δυνατής υπηρεσίας σε όλους τους συνεργάτες μας και την υλοποίηση των στρατηγικών μας προτεραιοτήτων”, δήλωσε ο Ed Coll, Διευθύνων Σύμβουλος της Pangea.

    “Είμαστε ενθουσιασμένοι με την προσθήκη αυτού του πλοίου, το οποίο θα στηρίξει άμεσα την ισχυροποίηση της σχέσης μας με τη Noranda, καθώς θα χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά για τις ναυτιλιακές διαδρομές που αφορούν τη συγκεκριμένη εταιρία”.

     bulk ξηρό φορτίο ναυτιλία ναυλαγορά

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Θ. Βενιάμης: Ορόσημο η απόφαση του IMO για τη μείωση των ρύπων

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Β. Μαρινάκης: H νέα επενδυτική κίνηση του εφοπλιστή. Όλο το παρασκήνιο

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Χανδρής: Πώς σε 2 χρόνια θα κερδίσει 14,6 εκατ. δολ. από ένα πλοίο

     



    ΣΧΟΛΙΑ