• Business

    Ένας CEO αποκαλύπτει τι θα αλλάξει στο διαδίκτυο την ερχόμενη άνοιξη

    scott meyer

    Scott Meyer


    Οι ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές θα ξεκινήσουν να καταστρέφουν τη χρήση δεδομένων που στοχεύουν σε διαδικτυακές διαφημίσεις. Οποιαδήποτε εταιρεία ψηφιακών μέσων ή εταιρεία διαφημίσεων που δραστηριοποιείται παγκοσμίως, θα πρέπει να προβεί σε προσαρμογές ή να διακινδυνεύσει σημαντικά πρόστιμα, λέει ο εμπειρογνώμονας προστασίας προσωπικών δεδομένων του διαδικτύου και CEO της Evidon, Scott Meyer.

    Υπήρξε μεγάλη συζήτηση σχετικά με τον κλάδο των ψηφιακών διαφημίσεων τον τελευταίο καιρό, σχετικά με τον επερχόμενο Κανόνα Γενικής Προστασίας Δεδομένων, GDPR. Αυτός ο κανονισμός, ο οποίος εγκρίθηκε από το Κοινοβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης πέρυσι, τίθεται σε ισχύ τον προσεχή Μάιο.

    Ο νόμος θα δώσει στους Ευρωπαίους καταναλωτές μεγαλύτερο έλεγχο των ψηφιακών τους δεδομένων. Η σκέψη είναι ότι το GDPR επιβαρύνει πολύ περισσότερο τις εταιρείες ψηφιακών μέσων, τους εκδότες και τις εταιρείες ψηφιακού μάρκετινγκ, που θα πρέπει να πάρουν άδεια κατά τη χρήση των δεδομένων των καταναλωτών. Σύμφωνα με τους κανόνες GDPR, οι άνθρωποι θα πρέπει να δώσουν συγκατάθεση για τη χρήση των δεδομένων τους και θα πρέπει να μπορούν να έχουν πλήρη πρόσβαση στα δεδομένα τους.

    Ο Scott Meyer, ιδρυτής και CEO της εταιρείας Evidon, πρόεδρος του τμήματος ψηφιακής διακυβέρνησης του Crownpeak και εμπειρογνώμονας στον τομέα της ιδιωτικότητας του διαδικτύου, μιλώντας στο Business Insider, εξέφρασε τη σκέψη του σχετικά με τους νέους αυτούς κανόνες που πρόκειται να αλλάξουν το ψηφιακό περιβάλλον.

    Όπως είπε, αυτή η ρύθμιση έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα: έχει τη δυνατότητα να έχει μεγάλο αντίκτυπο πολύ γρήγορα, επειδή είναι ένας ρυθμιστικός νόμος που αρχίζει από τον χρήστη. Αυτό είναι το ξεχωριστό του στοιχείο, ότι, δηλαδή, έχει ως βάση τον καταναλωτή. Ο GDPR έχει την πρόθεση να δώσει στους καταναλωτές καλύτερο έλεγχο των δεδομένων τους και αυτό είναι ένα επιχειρηματικό ζήτημα, γιατί κάθε επιχείρηση που ασχολείται με τους ευρωπαίους πολίτες, θα πρέπει να ασχοληθεί με αυτό.

    Οι νέοι κανονισμοί θα μπορούσαν, θεωρητικά, να δυσκολεύουν έναν εκδότη να κάνει απλά πράγματα, όπως η εμφάνιση περιεχομένου με βάση την τοποθεσία ενός ατόμου (όπως τοπικές ειδήσεις και καιρικές συνθήκες) ή πιο περίπλοκη στόχευση διαφημίσεων, όπως η εμφάνιση μιας διαφήμισης για ένα προϊόν που πρόσφατα έψαξε. Η νέα ρυθμιστική αρχή θα τεθεί σε εφαρμογή, πάντως, τον ερχόμενο Μάιο.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τέσσερις CEOs αποκαλύπτουν το πρώτο πράγμα που κάνουν μόλις φτάσουν στη δουλειά

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Ο πιο αγαπημένος CEO του κόσμου δίνει μια σημαντική συμβουλή

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αυτή είναι η καθημερινή ρουτίνα του CEO της Apple, Tim Cook



    ΣΧΟΛΙΑ