• Business

    Τι πραγματικά συμβαίνει με τον Σκλαβενίτη και τον Μαρινόπουλο. Προς αναθεώρηση το Business plan;

    Σκλαβενίτης

    Οι κ. Γεράσιμος Σκλαβενίτης και Λεωνίδας Μαρινόπουλος


    Αναστάτωση έχουν προκαλέσει στην αγορά οι πληροφορίες που θέλουν το εγχείρημα διάσωσης του Μαρινόπουλου από τον Σκλαβενίτη να κινείται σε τεντωμένο σκοινί. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι πωλήσεις των καταστημάτων του Μαρινόπουλου που εντάχθηκαν στην ομπρέλα του Σκλαβενίτη βρίσκονται στο κατώτατο όριο των στόχων που είχαν τεθεί, των 2,8 εκατ. ευρώ σε ημερήσια βάση, ανατρέποντας τον αρχικό σχεδιασμό και οδηγώντας σε αναθεώρηση το business plan.

    Γίνεται μάλιστα λόγος για δάνειο ύψους 60 εκατ. ευρώ που έλαβε η οικογένεια Σκλαβενίτη μέσα στο καλοκαίρι αλλά και για την αναζήτηση στρατηγικού επενδυτή, ο οποίος θα ενισχύσει την προσπάθεια.

    Πηγές της Σκλαβενίτης μιλώντας στο mononews.gr υπογραμμίζουν πως σε αντίθεση με τα γραφόμενα όλα κινούνται βάση σχεδίου και τονίζουν πως «δεν υπάρχει καμία ανησυχία στη διοίκηση».

    Υπογραμμίζουν μάλιστα πως οι πωλήσεις των καταστημάτων μετά την αποκατάσταση της τροφοδοσίας τους πηγαίνουν πολύ καλά, με αποκορύφωμα τον περασμένο Αύγουστο που «ήταν ένας καταπληκτικός μήνας».

    «Οι Αθηναίοι στις καλοκαιρινές τους διακοπές στην επαρχία εμπιστεύθηκαν τα καταστήματα Σκλαβενίτη για τις αγορές τους, καθώς γνωρίζουν την ποιότητα και τις τιμές που προσφέρει πολύ καλά», σημειώνουν οι ίδιες πηγές.

    Ξεκαθαρίζουν ακόμη ότι δεν υπάρχει επιπλέον χρηματοδότηση πέραν αυτής που έχει ήδη λάβει η εταιρεία στο πλαίσιο της συμφωνίας με τους πιστωτές και διαψεύδουν ότι επίκειται πώληση περισσότερων σημείων, πέραν όσων προβλέπει η απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού (περίπου 20).

    «Στοίχημα που θέλει χρόνο…»

    Από την άλλη πλευρά, παράγοντες της αγοράς υπογραμμίζουν πως είναι ακόμη νωρίς για να εκφράσουν γνώμη για την προσπάθεια διάσωσης του Μαρινόπουλου και προσθέτουν πως απαιτείται χρόνος για να κριθεί η προσπάθεια του Σκλαβενίτη.

    Δεν κρύβουν πάντως πως πρόκειται για ένα εξαιρετικά δύσκολο και σύνθετο στοίχημα, με δεδομένες τις συνθήκες που επικρατούν στην ελληνική αγορά. Η συρρίκνωση της κατανάλωσης στα σούπερ μάρκετ σε συνδυασμό με την αύξηση του ανταγωνισμού δημιουργούν ένα ασφυκτικό περιβάλλον, πιέζοντας ακόμη και παραδοσιακούς παίκτες του λιανεμπορίου που έχουν ισχυρή παρουσία στον χώρο.

    Επισημαίνουν μάλιστα πως σε περίπτωση που ευσταθούν οι πληροφορίες πως ο ημερήσιος τζίρος συνεχίσει να κινείται στο κατώτατο όριο των στόχων, τότε τα πράγματα δυσκολεύουν, ειδικά εάν μέσα σε αυτόν περιλαμβάνεται ο ΦΠΑ και οι πωλήσεις στην Κύπρο.

    Εκφράζουν ωστόσο την άποψη πως η οικογένεια Σκλαβενίτη διαθέτει τις ικανότητες αλλά και την ανάλογη στήριξη των προμηθευτών για να τα καταφέρει…

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ο Σκλαβενίτης ξαναμοιράζει την «τράπουλα» στο λιανεμπόριο – Πως εξελίσσεται το «στοίχημα» του Μαρινόπουλου

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: K. Μαχαίρας: Πως τα σουπερ μάρκετ θα κρατήσουν τους πελάτες του Μαρινόπουλου

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Nielsen: Επιβραδύνει ο ρυθμός πτώσης της κατανάλωσης λόγω Σκλαβενίτη



    ΣΧΟΛΙΑ