• Business

    Ν. Τσάκος: Βγάζει στο «σφυρί» το παλαιότερο VLCC της TEN

    Τσάκος

    Νίκος Τσάκος


    Στο «σφυρί» αποφάσισε να βγάλει το παλαιότερο VLCC του στόλου της ναυτιλιακής του, Tsakos Energy Navigation (TEN), ο Έλληνας εφοπλιστής Νικόλας Τσάκος. Σύμφωνα με πληροφορίες από τον χώρο των ναυλομεσιτών, ο κ. Τσάκος πουλάει το ένα από τα τρία VLCC του στόλου της εταιρείας του έναντι 18,7 εκατομμυρίων δολαρίων.

    Πρόκειται για το VLCC tanker Millenium (χωρητικότητας 301.171-dwt και κατασκευής 1998 στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries). Το δεξαμενόπλοιο της TEN έχει χαρακτηριστεί από τους brokers της Offshore Solutions Unlimited «καλό για αποθήκευση ή για scrap». Αυτή τη στιγμή το πλοίο βρίσκεται στη Μαλαισία, και είναι διαθέσιμο προς πώληση σε υποψήφιους αγοραστές.

    Tα άλλα δύο VLCCs που έχει στον στόλο της η ναυτιλιακή εταιρεία είναι πολύ νεότερα από το -προς πώληση- Millenium. Για την ακρίβεια το Ulysses (χωρητικότητας 299.011-dwt) έχει κατασκευαστεί το 2016 και το Hercules 1 (χωρητικότητας 299.011-dwt) που έχει κατασκευαστεί ένα χρόνο αργότερα το 2017.

    Σημειώνεται, όπως είχε γράψει το mononews.gr, πως τον Οκτώβριο του 2017 και μετά από ενάμιση χρόνο ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα παραλαβής νεότευκτων πλοίων της ναυτιλιακής της οποίας ηγείται ο κ. Τσάκος με την παραλαβή του χωρητικότητας 112.700 dwt τάνκερ aframax Bergen TS στις 27 Οκτωβρίου, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.

    Η παραλαβή των συνολικά 15 νεότευκτων πλοίων που είχε παραγγείλει η TEN είχε ξεκινήσει από τον Μάιο του 2016, με το  VLCC Ulysses. Ακολούθησαν οκτώ τάνκερ aframax, δύο τάνκερ LR1, ένα πλοίο LNG, ένα ακόμα VLCC και ένα τάνκερ DP2, πριν από την παράδοση του 15ου και τελευταίου πλοίου, του Bergen TS (χωρητικότητας 113.039-dwt και κατασκευής 2017), το οποίο ήδη έχει ξεκινήσει τη μακροχρόνια ναύλωσή του.

    Όλα τα πλοία που εντάχθηκαν στο πρόγραμμα είχαν ήδη εξασφαλίσει μακροχρόνια ναύλωση, στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας της TEN με τον ενεργειακό κολοσσό Statoil.

    Με τα 15 αυτά πλοία, ο στόλος της TEN αυξήθηκε κατά 30%, φτάνοντας τα 65.

    tsakos
    Το δεξαμενόπλοιο τύπου VLCC “Millennium” της Tsakos Energy Navigation

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Α. Φράγκου: Δύο ακόμα VLCCs της Navios στο pool VL8 της Navig8

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Θ. Βενιάμης: Το σωστό timing φέρνει κέρδη

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Στην άνοδο της αγοράς του LNG «ποντάρουν» οι Έλληνες εφοπλιστές



    ΣΧΟΛΙΑ