• Business

    Καταστροφή για τον Zuckerberg οι αλλαγές στο Facebook; Έχασε 3,3 δισ.

    • NewsRoom
    Γιατί κράσαραν Facebook και Instagram: 7 δισ. έχασε ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ - Στα 50 δισ. ευρώ οι απώλειες για την εταιρεία


    Μεγάλες απώλειες για τον Mark Zuckerberg σήμαναν οι αλλαγές που έγιναν στο newsfeed του Facebook. Οι αλλαγές κόστισαν στο «χρυσό παιδί» των social media 3,3 δισ., σύμφωνα με υπολογισμούς του Forbes.

    Οι επενδυτές φάνηκαν ιδιαίτερα επιφυλακτικοί στις νέες ρυθμίσεις για τη λειτουργία του Facebook και η μετοχή του σε μία μόλις μέρα έπεσε κατά 4,4%.

    Ο συνιδρυτής του κοινωνικού μέσου δικτύωσης απέδωσε τις αλλαγές στην επιθυμία του να κάνει το Facebook πιο εύχρηστο, και με στόχο οι χρήστες να βλέπουν περισσότερα μηνύματα από φίλους και συγγενείς  και λιγότερα από εταιρίες.

    Παρόλα αυτά, οικονομικοί αναλυτές απέδωσαν την κίνηση αυτή στους φόβους που υπάρχουν καθώς ολοένα και πληθαίνουν οι χρήστες που μοιράζονται προσωπικά τους στοιχεία και ενδιαφέροντα.

    Ως αποτέλεσμα το Facebook χάνει έσοδα από τις διαφημιστικές εταιρίες.

    Παρόλα αυτά, ορισμένοι αναλυτές βλέπουν μακροπρόθεσμα τις αλλαγές αυτές, ως μια τονωτική «ένεση», εκτιμώντας ότι θα αρχίσουν και πάλι να πολλαπλασιάζονται οι χρήστες που μοιράζονται περισσότερα προσωπικά τους στοιχεία, κι έτσι η αξία της εταιρίας θα αρχίσει να σημειώνει άνοδο.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Αλλάζουν όλα στο Facebook: Πώς επηρεάζονται media και επιχειρήσεις

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Για «κακό τέλος του bitcoin» κάνει λόγο ο βαθύπλουτος Warren Buffett

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Από αναβολή σε αναβολή η διαδικασία για τις τηλεοπτικές άδειες



    ΣΧΟΛΙΑ