• Business

    Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Με επενδύσεις 26 εκατ. ευρώ και 4 νέα προϊόντα κλείνει το 2017

    • NewsRoom
    Αλέξανδρος Δανιηλίδης Αθηναϊκή Ζυθοποιία

    Αλέξανδρος Δανιηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος Αθηναϊκής Ζυθοποίιας


    Το 2017 ήταν μία ιδιαίτερα δυναμική χρονιά για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Παρά την κρίση των τελευταίων ετών, η εταιρία πραγματοποίησε επενδύσεις ύψους 16 εκατ. ευρώ. Το εν λόγω ποσό έρχεται, μάλιστα, να προστεθεί στα 120 εκατ. ευρώ που δαπάνησε η εταιρία κατά το εξαιρετικά δύσκολο διάστημα 2010-2016, ενώ θα αξιοποιηθεί για την αγορά νέου εξοπλισμού για τα εργοστάσια, την υποστήριξη των εξαγωγών, που φέτος άγγιξαν τα 290.000 εκατόλιτρα, και την κυκλοφορία νέων προϊόντων. Και φέτος, για τέταρτη συνεχή χρονιά, η εταιρία κάλυψε το 100% των αναγκών παραγωγής της από ελληνικό κριθάρι, μέσω του Προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας. Υπενθυμίζεται ότι, βάσει της Μελέτης του Οικονομικού και Κοινωνικού Αντικτύπου της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, η προστιθέμενη αξία του προγράμματος για τους παραγωγούς και τους συνεργάτες ανέρχεται στα 60 εκατ. ευρώ, ενώ υπολογίζεται πως έχει οδηγήσει στη δημιουργία περίπου 800 νέων θέσεων εργασίας, κυρίως στον πρωτογενή τομέα.

    4 νέα προϊόντα

    Ιχνηλατώντας μια αγορά που μεταβάλλεται ραγδαία, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ανταποκρίνεται σε μια ευρεία γκάμα προτιμήσεων των συγχρόνων καταναλωτών, τόσο στη «ζεστή» αγορά, όσο και στην εστίαση. Με όχημα την έρευνα και την καινοτομία, η εταιρία παρουσίασε 4 νέα προϊόντα το 2017, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες και στιγμές κατανάλωσης.

    Πρώτο πανελλαδικό λανσάρισμα της χρονιάς ήταν η νέα Heineken Light, η απολαυστική lager μπίρα που συνδυάζει πλούσια γεύση με μόνο 86 θερμίδες και 3,3% αλκοόλ.

    Ακολούθησε τον Μάρτιο η αναβίωση της ιστορικής μπίρας ΜΑΜΟΣ, σε συνεργασία με την οικογένεια Μάμου. Η μπίρα του πρώτου Έλληνα διπλωματούχου ζυθοποιού, Πέτρου Μάμου, παράγεται και πάλι στην πόλη της την Πάτρα, ακολουθώντας την αυθεντική συνταγή του δημιουργού της.

    Τον Απρίλιο ήρθε και η νέα πρόταση της Amstel. Δροσιστική και ταυτόχρονα «πιπεράτη», η Amstel Radler με Ginger & Lime, ήρθε για να μας δροσίσει με μόλις 2% αλκοόλ και 38 θερμίδες ανά 100ml. Χαρακτηριστική η τζιντζερόλη που περιέχει, η οποία της χαρίζει την ιδιαίτερη, πικάντικη γεύση της.

    Τέλος, δυναμική είσοδο στην αγορά του μηλίτη έκανε τον Ιούνιο ο Μηλοκλέφτης. Στόχος της εταιρίας είναι μετά την άρση της απαγόρευσης παραγωγής προϊόντων ζύμωσης, άλλων εκτός του κριθαριού, από ζυθοποιεία, ο Μηλοκλέφτης να παράγεται στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Πάτρα.

    2 νέες καινοτομίες

    Το 2017, όμως, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία προχώρησε και σε επιπλέον καινοτομίες στην αγορά μπίρας.

    Για την μπίρα ΑΛΦΑ Weiss, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δημιούργησε ένα πρωτότυπο κουτί που «έφερε τα πάνω-κάτω» για όσους θέλουν να απολαμβάνουν την αγαπημένη τους Weiss σωστά και από το κουτί. Επιπλέον, σύστησε στην αγορά τη νέα κάνουλα EXTRA COLD που καταναλώνει έως και 40% λιγότερη ενέργεια, για ακόμα μεγαλύτερη και ταυτόχρονα περιβαλλοντικά υπεύθυνη απόλαυση της παγωμένης draught μπίρας.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:  Ο «ταλαντούχος» κ. Δανιηλίδης και η νέα εποχή της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αλέξανδρος Δανιηλίδης: Ποιος είναι ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας



    ΣΧΟΛΙΑ