• Business

    Αφοί Στεφάνου: Έτοιμο προς αναχώρηση…το Superferry “Ανδρος”


    Έτοιμο προς αποχώρηση από το λιμάνι της Ραφήνας…στις 11 Ιουλίου είναι το Superferry “Ανδρος” των αδελφών Γιώργου και Δημήτρη Στεφάνου, ιδιοκτήτες της εταιρίας Golden Star Ferries.

    Χθες, παρουσία του περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου κ.Γιώργου Χατζημάρκου, πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του νέου υπερσύγχρονου καραβιού, το δεύτερο Superferry, των αδελφών Στεφάνου, στο λιμάνι της Ραφήνας. Τον αγιασμό τέλεσε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σύρου κ.Δωρόθεος, ενώ η τελετή εγκαινίων έγινε με κάθε επισημότητα παρόντων των εκπροσώπων της πολιτικής ηγεσίας της χώρας, εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης και φορέων του κλάδου.

    Ο περιφερειάρχης, κατά την ομιλία τους, στα χθεσινά εγκαίνια του νέου Superferry εξήρε τους αδελφούς Γιώργο και Δημήτρη Στεφάνου, με καταγωγή από τις Στενιές Άνδρου, για την αγάπη που επιδεικνύουν στη πατρίδα τους και στα νησιά, για την αναλαμπή ελπίδας, όπως είπε, “σε μια τόσο γκρίζα περίοδο και τους ευχήθηκε καλή επιτυχία και καλές θάλασσες”.

    “Η σημερινή ημέρα είναι μια εξαιρετική αναλαμπή ελπίδας, αισιοδοξίας και δημιουργίας σε μια γκρίζα χώρα. Έχει σημασία ότι αυτό που γίνεται σήμερα εδώ, δεν είναι μια απόφαση που ελήφθη από κάποιους, με επιχειρηματικά κριτήρια. Αυτό που σήμερα εγκαινιάζεται και παραδίδεται στους νησιώτες είναι η απόφαση ανθρώπων που κάνουν πράξη την αγάπη στην πατρίδα τους. Σας ευχαριστώ για την αγάπη που δείχνετε στη χώρα, στο Αιγαίο, στα νησιά μας, στα νησιά που το τελευταίο διάστημα μετρούν στα δάχτυλα αυτούς που τα αγαπούν”, ανέφερε ο κ. Χατζημάρκος στην ομιλία του.

    superferry 3

    Το Superferry “Άνδρος”, το οποίο ανακατάσκευστηκε στην Ελλάδα, θα ξεκινήσει τα δρομολόγια του στις Κυκλάδες στις 11 Ιουλίου 2016 και θα εξυπηρετεί τη γραμμή Ραφήνα-Άνδρος-Τήνος-Μύκονος-Νάξος-Πάρος, με επιστροφή με σκοπό να προσφέρει υψηλές και αξιόπιστες στο επιβάτη επί 12 μήνες το χρόνο.

    Ο Γιώργος και Δημήτρης Στεφάνου, επένδυσαν από το 2011 στην ακτοπλοΐα παρά το γεγονός ότι τις τελευταίες 10ετίες δραστηριοποιούνται σε φορτηγά εκτός Ελλάδας και η κατάσταση στην Ελλάδα όπως διαμορφώθηκε δεν χαρακτηρίζεται και ως η καλύτερη για τον κλάδο των επιβατηγών πλοίων.

    Έτσι, το 2011 προχώρησαν στην αγορά του Super Ferry II χωρίς ωστόσο να έχουν άμεσα οφέλη από την συγκεκριμένη αγορά καθώς η γραμμή Άνδρο-Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο είναι καθαρά εποχική. Κι όμως, σε πείσμα των καιρών, οι αδελφοί Στεφάνου, επέμειναν και δρομολόγησαν το συγκεκριμένο πλοίο και τους 12 μήνες το χρόνο. Στη συνέχεια και ενώ είχαν την προηγούμενη εμπειρία, δεν πτοήθηκαν από τα μηνύματα της αγοράς που λαμβάνει ο κλάδος της ακτοπλοΐας και επένδυσαν περί τα 10-11 εκατ. δολάρια για την αγορά του δεύτερου πλοίου, Super Ferry,το οποίο θα ενταχθεί στην ίδια γραμμή.

    Στόχος της Golden Star Ferries είναι η ενίσχυση της παρουσίας της στην ευρύτερη περιοχή των Κεντρικών Κυκλάδων παρά το γεγονός ότι οι καταστάσεις δεν ευνοούν επιχειρηματικά ανοίγματα.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

    http://www.mononews.gr/mikonos-xaplostres-90-evro-kommotirio-600-evro/57381



    ΣΧΟΛΙΑ