Β. Μαρινάκης: Πτώση κερδών στη CPP το 2016 αλλά μικρότερη από τις εκτιμήσεις των αναλυτών

0

Πτώση μικρότερη από τις εκτιμήσεις των αναλυτών εμφάνισαν τα κέρδη της Capital Product Partners, καθώς ο εφοπλιστής Βαγγέλης Μαρινάκης κατόρθωσε να αντισταθμίσει τις απώλειες από τα χαμηλά ναύλα στην αγορά των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου και των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Τα καθαρά έσοδα της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρίας στο τέταρτο τρίμηνο του 2016 ανήλθαν στα 13,7 εκατ. δολ. έναντι 15,4 εκατ. δολ. την αντίστοιχη περίοδο του 2015 και 11,8 εκατ. δολ. στο τρίτο τρίμηνο του 2016.

Ωστόσο, τα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 0,09 δολ. ελαφρώς υψηλότερα από το μέσο όρο των εκτιμήσεων των αναλυτών, σύμφωνα με τον αναλυτή της Clarksons Platou Securities,  John Gandolfo.

Στο τέταρτο τρίμηνο του 2016 τα καθαρά έσοδα της εταιρίας διαμορφώθηκαν στα 62,4 εκατ. δολ. έναντι 59,35 εκατ. δολ. το το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015.

Τα έξοδα της  Capital Product Partners αυξήθηκαν στα 43,2 εκατ. δολάρια έναντι 38,9 εκατ. δολαρίων το 2015, λόγω της αύξησης του λειτουργικού κόστους μετά την διεύρυνση του στόλου της.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα ο Jerry Kalogiratos, Chief Executive και Chief Financial Officer της εταιρίας ανέφερε μεταξύ άλλων:»Κατά το 2016 πραγματοποιήσαμε μία σειρά κινήσεων για την αντιμετώπιση της κρίσης στην αγορά ναυτιλίας. Πρώτον, διαπραγματευτήκαμε εκ νέου τις συμφωνίες ναύλωσης που είχαμε με την HMM, η οποία αντιμετώπισε σημαντικά προβλήματα ρευστότητας. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τη μείωση κατά 20% των τιμών των ναύλων των πλοίων που έχουμε ναυλώσει στην HMM, μέχρι το τέλος του 2019. Ωστόσο, η δημοσιονομική επίπτωση της μείωσης αυτής αντισταθμίστηκε σε μεγάλο βαθμό από την έγκαιρη ρευστοποίηση των μετοχών που λάβαμε από την HMM ως αντάλλαγμα για τη μείωση των ναύλων, καθώς καταφέραμε να ανακτήσουμε σχεδόν το 80% της απώλειας εσόδων από τη συμφωνία με την εταιρία. Δεύτερον, επεκτείναμε το στόλο μας με την απόκτηση κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2016 ενός σύγχρονου, οικολογικού δεξαμενόπλοιου MR από την Capital Maritime το οποίο ναυλώθηκε από την Cargill. Έχουμε χρηματοδοτηθεί μέρος του κόστους κτήσης με τα έσοδα από την πώληση των μετοχών HMM«.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Οικονόμου: Το big deal του εφοπλιστή – Εκρηκτική άνοδος της μετοχής κατά 96%

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οι πέντε σημαντικότερες ειδήσεις στη ναυτιλία τώρα

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Καλλιμανόπουλος: Δικαστική προστασία για τα 46 πλοία του εφοπλιστή

 
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Λίλιαν Μαργαρίτη
H Λίλιαν Μαργαρίτη στο mononews είναι αρχισυντάκτης του επιχειρηματικού ρεπορτάζ. Εργαστηκε στο παρελθόν στην εφημερίδα Κέρδος

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here