Προσέλκυση περισσότερων ξένων επενδύσεων για την Enterprise Greece με την αλλαγή λογότυπου!

0

Νέο λογότυπο απέκτησε ο Οργανισμός Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.), «το οποίο είναι σχεδιασμένο για να αποπνέει με τον αμεσότερο δυνατό τρόπο δύο κυρίαρχα στοιχεία» όπως σημειώνει ο οργανισμός.

Το πρώτο στοιχείο είναι αυτό της ανάπτυξης. Η έννοια της ανάπτυξης, απόλυτα ταυτόσημη με την ύπαρξη του οργανισμού, είναι παρούσα στο πρώτο συστατικό του λογοτύπου, το εικαστικό σύμβολο της γραμμής. Πρόκειται για μία ευθεία, άκαμπτη γραμμή που κατευθύνεται από τα αριστερά και προς τα πάνω. Όπως ακριβώς δηλαδή θα απεικόνιζε κανείς την ανάπτυξη, σε ένα οικονομικό γράφημα. Χαρακτηριστικό του χρώματος του συμβόλου, από το σκοτεινό στο φωτεινό χρώμα, ως αναφορά στην έννοια της σταθερής προόδου.

Enterprise+Greece+logo

Το δεύτερο στοιχείο που αναδύεται μέσα από το λογότυπο, είναι φυσικά η Ελλάδα που αποτυπώνεται στο γαλάζιο χρώμα του συμβόλου και των γραμμάτων.

«Η συνολική έκφραση του λογοτύπου συμπυκνώνει και περιέχει το σκοπό που ο Οργανισμός Enterprise Greece υπηρετεί: την ενίσχυση της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας με στόχο την ανάπτυξη, μέσω της προσέλκυσης ξένων επενδύσεων και της προώθησης των εξαγωγών» όπως σημειώνουν τα στελέχη του οργανισμού.

Υπενθυμίζεται ότι ο Οργανισμός Enterprise Greece είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

Ακόμη, στο τελευταίο δελτίο ενημέρωσης του οργανισμού, αποτυπώνονται οι σημαντικότερες δράσεις και πρωτοβουλίες του για την περίοδο από το Σεπτέμβριο έως το Δεκέμβριο του 2016.

Μήνυμα προέδρου Χρήστου Στάϊκου

Όπως σημειώνει στο μήνυμά του ο πρόεδρος του οργανισμού Χρήστος Στάϊκος: «σύμφωνα με προσωρινά στοιχεία οι άμεσες ξένες επενδύσεις υπερδιπλασιάστηκαν το δεκάμηνο του 2016 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2015, από 703 εκ. σε 2,303 δισ. ευρώ. Σημαντική αύξηση των εξαγωγών, που κινείται στο 10%, παρουσίασαν οι τομείς τροφίμων ποτών και βιομηχανικού εξοπλισμού. Και το 2017 θα συνεχίσουμε τις δράσεις μας για την προσέλκυση επενδύσεων και την προώθηση εξαγωγών. Κύριο μέλημα μας και στρατηγική κατεύθυνση για τον οργανισμό είναι η ανάδειξή του, αφενός σε σημείο επαφής συνεργασιών και συνεργιών δημόσιων και θεσμικών φορέων που σχετίζονται με την εξωστρέφεια, αφετέρου σε βασικό εταίρο επιχειρήσεων και δυναμικών κλάδων της οικονομίας».

Οι δράσεις

Οι δράσεις του οργανισμού το τελευταίο τετράμηνο (Σεπτέμβριος-Δεκέμβριος) του 2016 κινήθηκαν σε ένα διπλό άξονα, αφενός στην εδραίωση σταθερών και κεκτημένων αγορών και αφετέρου στο άνοιγμα και την τοποθέτηση σε νέες, δυναμικές αγορές και κλάδους. Στον κλάδο των τροφίμων και ποτών με τη στήριξη του οργανισμού και με το σύνθημα «Invest in Taste» (επενδύστε στη γεύση), πάνω από 100 ελληνικές επιχειρήσεις συμμετείχαν στη Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών SIAL 2016 στο Παρίσι. Στον κλάδο των κατασκευών, για πρώτη φορά εννέα κορυφαίες ελληνικές επιχειρήσεις συμμετείχαν στη μεγαλύτερη Διεθνή Έκθεση Δομικών Υλικών και Κατασκευών «BIG 5 CONSTRUCT EAST AFRICA 2016», στην Κένυα.

Στις νέες αγορές, έγινε το επόμενο βήμα προς την ιαπωνική αγορά και την Κορέα. Με τη συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση VINEXPO TOKYO 2016 το ελληνικό περίπτερο άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις αναδεικνύοντας 79 εξαιρετικά κρασιά σε πάνω από 600 επισκέπτες, ενώ εξαιρετικά επιτυχημένη ήταν και η επιχειρηματική αποστολή 21 ελληνικών επιχειρήσεων του κλάδου των τροφίμων στο Τόκιο και τη Σεούλ. Τέλος έγινε και η πρώτη απόπειρα προσέγγισης του ναυτιλιακού κλάδου με τη συμμετοχή ελληνικών επιχειρήσεων στη σημαντικότερη Διεθνή Έκθεση Βιομηχανικού Ναυτιλιακού Εξοπλισμού «SMM HAMBURG 2016».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Κλειστός ο σταθμός του ΗΣΑΠ στο Μοναστηράκι στις 24 και 25 Ιανουαρίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Έρχεται το Vodafone Family για περισσότερο ποιοτικό χρόνο στις οικογένειες

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Τζίνα Αγγούρη
Η Τζίνα Αγγούρη στο mononews γράφει θέματα business και τουριστικά. Εργαστηκε στην εφημερίδα Ναυτεμπορική

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here