Σ. Παληός: Κάτι τρέχει με τη μετοχή της Diana Shipping

0
Συμεών Παληός ναυτιλία
Συμεών Παληός, επικεφαλής των ναυτιλιακών εταιρειών Diana Shipping και Diana Containerships

Τι συμβαίνει με τη μετοχή της ναυτιλιακής Diana Shipping, της οποίας ηγείται ο εφοπλιστής Συμεών Παληός; Παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε τη χρονιά με άνοδο της τάξεως του 37% και έφτασε να διαπραγματεύεται στα 4,14 δολάρια στα τέλη του Ιανουαρίου, τον Φεβρουάριο η τάση δείχνει να αλλάζει και οι αναλυτές εμφανίζονται επιφυλακτικοί για την περαιτέρω πορεία της. 

Σημειώνεται ότι ο κ. Παληός από τις αρχές του 2017 ανακοίνωσε πολλά νέα ναυλοσύμφωνα για τα φορτηγά πλοία του στόλου της εταιρείας, παράλληλα με επεκτάσεις ναυλώσεων εν ισχύ, δείχνει σαφώς ότι η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά ναυτιλιακή δεν έχει πρόβλημα στο να βρίσκει πελάτες. Αυτό από μόνο του στάθηκε αρκετό για να ενισχύσει τη μετοχή της εταιρείας.

Συμεών Παληός

Η πτωτική πορεία όμως που καταγράφει από τις αρχές του Φεβρουαρίου (κατά μέσο όρο), σύμφωνα με τους αναλυτές, οφείλεται κατά κύριο λόγο στο ότι οι ναύλοι που καταφέρνει να συμφωνήσει ο εφοπλιστής δεν είναι και οι καλύτεροι, δεδομένων των συνθηκών που επικρατούν και του ότι η ναυλαγορά ξηρού φορτίου συνεχίζει να δέχεται πιέσεις.

Για παράδειγμα, όπως είχε γράψει το mononews.gr στις 3 Φεβρουαρίου, η Diana ναύλωσε το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου panamax Dione (χωρητικότητας 75.172 dwt, κατασκευής 2001) στην Caravel Shipping Limited, με έδρα το Χονγκ Κονγκ, για περίοδο 9 με 12 μηνών έναντι 7.200 δολαρίων ημερησίως για τις πρώτες 90 μέρες (αρχής γενομένης από το Σάββατο 4 Φεβρουαρίου) και 7.050 δολαρίων ημερησίως για το υπόλοιπο διάστημα της ναύλωσης.

Αυτές οι τιμές έρχονται σε αντίθεση με εκείνες που επικρατούσαν πριν από μια 5ετία, όταν ο κ. Παληός κατόρθωνε να ναυλώνει πλοία ίδιας κλάσης για 12.900 δολάρια την ημέρα, τουτέστιν 79% πιο πάνω από τους καλύτερους ναύλους που μπορεί να πετύχει σήμερα.

Σύμφωνα με τους αναλυτές – οι οποίοι για να μπορούν να μιλούν με ασφάλεια, περιμένουν τα αποτελέσματα του Q4 του 2016 που θα ανακοινώσει η εταιρεία – η μετοχή της αναμένεται να συνεχίσει να δέχεται πιέσεις, καθώς προβλέπουν αύξηση των ζημιών κατά 30% σε ετήσια βάση (συγκεκριμένα, στα 0,39 δολ./μετοχή) και μείωση των εσόδων κατά 27% ή αλλιώς κατά 27,8 εκατ. δολάρια.

Αναμένονται εξελίξεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Οι πέντε σημαντικότερες ειδήσεις στη ναυτιλία τώρα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χ. Οικονόμου: Οδεύει προς Αυστραλία πλοίο της TMS Cardiff Gas

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Φράγκου: Μειωμένα, αλλά ανώτερα των προσδοκιών τα κέρδη της Navios Acquisition στο δ’ τρίμηνο 2016

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
Ο Ευριπίδης Κουτσοχρήστος έχει τελειώσει στο Πάντειο Πανεπιστήμιο το Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας. Στο mononews.gr γράφει θέματα ναυτιλιακά, επιχειρηματικά και κοινωνικά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here