Άσπα Παλημέρη: Η απόφοιτος του Columbia που οδηγεί τη Mastercard στη νέα εποχή

0

Mία νέα γυναίκα, η Άσπα Παλημέρη, με πλούσιο βιογραφικό και εμπειρία στον τραπεζικό κλάδο οδηγεί την Mastercard στη νέα εποχή πληρωμών στην Ελλάδα.

Η επιβολή των capital controls έχει φέρει την εγχώρια αγορά πολλά βήματα μπροστά και είναι ενδεικτικό ότι την τελευταία διετία ο όγκος συναλλαγών με κάρτες σε POS αυξήθηκε με ρυθμό 136% και ειδικά με χρεωστικές κάρτες κατά 391% ενώ ο αριθμός των POS έχει διπλασιαστεί από το 2014 ως σήμερα.

Η Άσπα Παλημέρη έχει θητεία στην τραπεζική αγορά ανέλαβε τη θέση του Country Manager της Mastercard Europe για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα από το καλοκαίρι.

Aπόφοιτος του Columbia η Άσπα Παλημέρη, έχει εργαστεί στη ΜcKinsey και στη συνέχεια, στην Eurobank, την Marfin Bank και την Τράπεζα Πειραιώς.

Το 2017 θα είναι έτος κατά το οποίο η Mastercard θα επιδιώξει να υλοποιήσει το όραμα για την Ελλάδα, που είναι η δημιουργία ενός πλήρους και χωρίς αποκλεισμούς, ψηφιακού περιβάλλοντος πληρωμών. Όπως τονίζει η Άσπα Παλημέρη, «προς αυτή την κατεύθυνση εργαζόμαστε με όλους τους συνεργάτες μας, έχοντας ως στόχο τη δημιουργία αναβαθμισμένων εμπειριών πληρωμών».

Η Mastercard αναπτύσσει και παρουσιάζει συνεχώς λύσεις, που δημιουργούν το κατάλληλο περιβάλλον, τόσο για καταναλωτές όσο και για εμπόρους, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο στη νέα πραγματικότητα των πληρωμών.

Αιχμή του δόρατος είναι η υπηρεσία Masterpass,η οποία παρουσιάστηκε τον Ιούνιο του 2016 και στην Ελλάδα,  ως υπηρεσία που ενσωματώνει τις πλέον ανεπτυγμένες μεθόδους πληρωμών και ασφάλειας, που διατίθενται σήμερα.

Η ελληνική αγορά είναι έτοιμη να δεχθεί και άλλες καινοτομίες έχοντας ήδη μεγάλη ανάπτυξη ενώ οι προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης παραμένουν μεγάλες.

Οι χρεωστικές κάρτες κερδίζουν και ποιοτικά την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, σύμφωνα με έρευνα που έγινε για λογαριασμό της Mastercard από την Focus Bari.

Η εγχώρια αγορά έχει 14,6 εκατομμύρια κάρτες, με το 81% να είναι χρεωστικές. Πρόκειται για 11,8 εκ. κάρτες και το 1,3 εκ. εκδόθηκαν τον τελευταίο χρόνο, με έναρξη από την επιβολή των κεφαλαιακών περιορισμών.

Από 8 συναλλαγές σε POS ανά κάρτα ετησίως, σήμερα έχουν φθάσει τις 20, με μέση συναλλαγή ανά καταναλωτή τα 818 ευρώ ετησίως από 428 ευρώ το 2014. Η χρήση της κάρτας ως μέσο πληρωμών έχει ανέλθει από το 6% σε 15%, τη στιγμή που στην δυτική Ευρώπη φθάνει το 42%, και τα μεγέθη αυτά δείχνουν τις προοπτικές ανάπτυξης.

Είναι αξιοσημείωτη η διείσδυση των ανέπαφων πληρωμών στην Ελλάδα και η Mastercard καταγράφει 4,3 εκατ. κάρτες ανέπαφης τεχνολογίας και 1.345% αύξηση στις ανέπαφες συναλλαγές το 2016, σε σύγκριση με το 2015. Η τάση αυτή ενισχύεται περαιτέρω από τον αριθμό των POS ανέπαφων πληρωμών, ο οποίος έφθασε τα 220.000 συνολικά τερματικά την προηγούμενη χρονιά. Η υψηλότερη διείσδυση των ανέπαφων συναλλαγών καταγράφεται στα καταστήματα παιχνιδιών και ειδών hobby (63%), στα φαρμακεία (34%), στα βενζινάδικα (25%), στα καταστήματα τροφίμων και super markets (20%), καθώς και στα καταστήματα ειδών ένδυσης (18%).

Στο νέο περιβάλλον συναλλαγών η τάση είναι η απομάκρυνση από την έννοια της «φυσικής εγγύτητας», οδηγώντας το εμπόριο σε νέα πλέον εποχή.

Ειδικά το Masterpass παρουσιάστηκε στην Ελλάδα τον Ιούνιο του 2016 και διατίθεται από την Alpha Bank ενώ ακόμη δύο τράπεζες θα το διαθέσουν εντός του έτους. Πρόκειται για μια παγκόσμια, διακαναλική, ψηφιακή υπηρεσία πληρωμών για πιστωτικά ιδρύματα, εμπόρους και καταναλωτές, η οποία προσφέρει γρήγορη, ομαλή, συνεπή εμπειρία στην ολοκλήρωση της παραγγελίας (διαδικασία checkout), σε οποιαδήποτε συνδεδεμένη συσκευή.

Το Masterpass είναι διαθέσιμο σε 6.300 online εμπόρους σε όλη Ελλάδα, προφέροντας γρήγορες και ασφαλείς ψηφιακές αγοραστικές εμπειρίες στους καταναλωτές, ενώ διατίθεται και σε 100.000 εμπόρους ανά την Ευρώπη.

 

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Μαίρη Παυλάκου
H Μαίρη Παυλάκου έχει σπουδάσει Νομικά στην Αθήνα. Στο mononews γράφει θέματα τραπεζικά και strategy.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here