• Ναυτιλία

    Β. Μαρινάκης: Γιατί οι αναλυτές συστήνουν “αγορά” των μετοχών της Capital Product Partners

    Βαγγέλης Μαρινάκης

    Βαγγέλης Μαρινάκης, εφοπλιστής


    Προσδοκίες για σταθερές ταμειακές ροές και προοπτικές ανάπτυξης προβλέπουν οι αναλυτές για τη ναυτιλιακή Capital Product Product Partners, συμφερόντων του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, παρά το γεγονός ότι εκκρεμεί η απόσχιση του στόλου των τάνκερ που κατέχει η εταιρεία.

    Ειδικότερα, η αμερικανική επενδυτική τράπεζα B Riley FBR άρχισε να παρακολουθεί τη μετοχή της ναυτιλιακής διατυπώνοντας σύσταση «αγορά» και θέτοντας τιμή στόχο για τη μετοχή (σε 12μηνη βάση), τα 2,75 δολάρια.

    “H νομική μορφή της εταιρείας προσφέρει, κατά την άποψη μας, τη δυνατότητα για τη δημιουργία μεγαλύτερης παραγωγής μετρητών προς κατανομή, με ισχυρή βάση ταμειακών ροών χαμηλού κινδύνου, καθώς διαθέτει ένα στόλο πλοίων διαφόρων κατηγοριών, μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, δεξαμενόπλοιων και ξηρού φορτίου, με ένα συνδυασμό ναύλων που προέρχονται από τη spot αγορά και από μακροπρόθεσμες και μεσοπρόθεσμες συμβάσεις ναύλωσης», ανέφερε ο αναλυτής Liam Burke σε σημείωμα προς τους πελάτες.

    Παράλληλα, ο αναλυτής επισήμανε ότι “η CPLP έχει στήριξη και από την Capital Maritime & Trading Corp, την άλλη εταιρεία συμφερόντων του κ. Μαρινάκη, η οποία αποτελεί μία σταθερή πηγή υψηλών αποδόσεων και υψηλής κάλυψης ναυλώσεων κατά 63% για το 2019″, τονίζει ο Burke.

    Η Capital Product Partners την περασμένη εβδομάδα ανακοίνωσε συμφωνία συγχώνευσης του στόλου των τάνκερ της με την Diamond S Shipping του Wilbur Ross, σε μία συναλλαγή που αποτιμάται στα 1,65 δισ. δολάρια. Η απόσχιση του στόλου των τάνκερ αναμένεται να δημιουργήσει περισσότερη αξία για τους μετόχους.

    “Πιστεύουμε ότι τα σχέδια απόσχισης του στόλου των δεξαμενόπλοιων σε μια ξεχωριστή εταιρεία, αυξάνει το συνολικό προφίλ κινδύνου αλλά επιτρέπει στους ιδιοκτήτες της CPLP να συνεχίσουν να αποκομίζουν τις προγραμματισμένες ροές εσόδων από τις μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες συμβάσεις τους, κυρίως του στόλου των εμπορευματοκιβωτίων, συμμετέχοντας παράλληλα στην αύξηση της δυναμικής βελτίωσης της σχέσης προσφοράς / ζήτησης στην αγορά δεξαμενόπλοιων μεταφοράς αργού και προϊόντων / χημικών”, γράφει ο Burke.

    Η συμφωνία αναμένεται να υλοποιηθεί το πρώτο τρίμηνο του 2019.

    “Αν και η δομή της CPLP θα είναι πιθανόν διαφορετική μετά το πρώτο τρίμηνο του 2019, θα συνεχίσουμε να αξιολογούμε την εταιρεία με βάση την τρέχουσα απόδοση της έως ότου οριστικοποιηθεί η συμφωνία με τη DSS”, ανέφερε ο αναλυτής.

    Μαρινάκης
    Το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Archimidis της Capital Product Partners (CPP) είναι χωρητικότητας 8.266-teu και κατασκευής του έτους 2006

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: A. Φράγκου: Εισαγωγή στο Nasdaq με τέσσερα νέα πλοία για τη Navios Containers

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Γ. Αλαφούζος: Αυτοί είναι οι τρεις μέτοχοι που αύξησαν το ποσοστό τους στην Okeanis Eco Tankers

    MH ΧΑΣΕΤΕ:  Γ. Χανδρής: Η ασυνήθιστη κίνηση της Chandris Hellas στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων



    ΣΧΟΛΙΑ